Amerika

Nee, vast niet. Maar zijn volgelingen zullen de Amerikaanse equivalent van D66-rechter opvoeren, land is tot op het bot toe verdeeld. En vooralsnog zie ik Biden die kloof niet dichten.
Er is net zoals hier een minderheid die het nazisme aanhangt waarvan het gros niet eens weet dat ze dat aanhangen. Alsof je daarnaar moet luisteren..
 
Er is net zoals hier een minderheid die het nazisme aanhangt waarvan het gros niet eens weet dat ze dat aanhangen. Alsof je daarnaar moet luisteren..
Heb het gevoel dat die minderheid daar groter is dan hier, en het 2partijenstelsel helpt hierin niet mee.
 
Ondertussen is Trump zijn verweer : Jamaar de mails van Hillary, jamaar de laptop van Biden.
Zo kansloos

Dit is echt zo typisch weer van de Republikeinen. Als je naar hun argumentatie luistert, dan gaat het alleen maar over het proces: Biden, Clinton,heksenjacht, privilege, enz en nooit over de inhoud: Waarom had Trump die staatsgeheimen in huis, bijvoorbeeld. Dat getuigt volgens mij van schuld en iedereen weet dat.
 
Dit is echt zo typisch weer van de Republikeinen. Als je naar hun argumentatie luistert, dan gaat het alleen maar over het proces: Biden, Clinton,heksenjacht, privilege, enz en nooit over de inhoud: Waarom had Trump die staatsgeheimen in huis, bijvoorbeeld. Dat getuigt volgens mij van schuld en iedereen weet dat.
Met iedereen bedoel ik dan de politici en niet de kiezer.
 
Dit is echt zo typisch weer van de Republikeinen. Als je naar hun argumentatie luistert, dan gaat het alleen maar over het proces: Biden, Clinton,heksenjacht, privilege, enz en nooit over de inhoud: Waarom had Trump die staatsgeheimen in huis, bijvoorbeeld. Dat getuigt volgens mij van schuld en iedereen weet dat.
Ja, het dossier om Trump aan te klagen is aardig gevuld nu. Als ie hier onderuit komt hebben we de nieuwe Houdini
 
Hier ben ik wel bang voor. Vooraf schatte ik dat de kans dat Trump de bak in gaat op zo'n 0.1%.
Nu is die kans denk ik 10 keer groter.
Het zou, naar mijn idee, al heel wat zijn als hij zich niet meer verkiesbaar zou mogen stellen. Ik verwacht dan dat hij heel de Republikeinse partij meeneemt in zijn val.
 
Voor de Democraten staat nog niet echt iemand klaar. Biden wilt nog 4 jaar door maar persoonlijk vind ik hem echt te oud en weinig charismatisch.
 
Wel weer typisch om dit net voor de verkiezingen te doen. De Republikeinen vinden het een slecht idee uiteraard, terwijl ze wel gebruik gemaakt hebben van de zgn PPP (Covid steun aan bedrijven)
Er zit nogal een verschil tussen student loans en PPP. Het vergeven van PPP leningen zat er ingebakken, als organisaties aan vooraf bepaalde vereisten voldeden, o.a. het op pijl houden van, en door betalen aan werknemers. PPP was nodig, volgens de overheid, omdat veel bedrijven door diezelfde overheid gedwongen waren de deuren (gedeeltelijk of geheel) te sluiten, en dat veel bedrijven vanwege lockdowns simpelweg geen klanten konden zien. Dat er misbruik van is gemaakt is overduidelijk, maar genoeg studenten die hun geleende geld aan bier in plaats van boeken hebben uitgegeven.

Het is altijd de bedoeling geweest dat de student loans wel terug betaald worden, door de borrower. Nu draaien mensen die of nooit naar college zijn gegaan, of al hun leningen hebben betaald op voor leningen van anderen. Hou in gedachte dat het gemiddelde “life-time income” van iemand met een college degree (bachelor’s) gemiddeld $1 miljoen hoger is vergeleken met iemand die niet gestudeerd heeft.

Dus de loodgieter, serveerster en automonteur mogen nu de leningen van de advocaten en doktors betalen. Lijkt mij niet helemaal eerlijk, maar ik zal wel een rechtse lul zijn.
 
The art of the deal.

The art of the deal.

“If you owe the bank $100,000 they own you. If you owe the bank $100,000,000 you own the bank.” - Donald Trump
 
Terug
Bovenaan Onderaan