Mooiste Vrouw

Begrijp het wel, het is alleen nier waar ik op zit te wachten wanneer ik vol verwachting en lust dit topic open. 🙃
 
Zegt hij dat dan? En maakt dat uit?
Sterker nog, hij geeft al impliciet aan dat hij bi is. ("ik val doorgaans op vrouwen, maar"). Over de vraag of het uitmaakt... Ik twijfel. Puur vanwege de kinderen. Waarom denkt er niemand aan de kinderen! :cry:

Grapje natuurlijk. Lekker datgene doen wat je gelukkig maakt met diegene die je gelukkig maakt. Er zijn belangrijkere zaken om je druk over te maken. (zoals welke club je partner support)
 
Sandra Phlippen. Geen genot om naar te luisteren, maar haar kenmerkende blik is altijd weer intrigerend.
maxresdefault.jpg
sandra.jpg1670606528427.jpeg
 
1645640776446


Maddy Janssen. :love: De mooiste. De vriendelijkste. Een vrouw om van te houden. :love:
Maddy is meer PSV dan alle spelers bij elkaar.
 
Jij komt wel vaker met niet zulke standaard ‘mooie vrouwen’. Vind ik mooi. Ik heb sowieso ook een enorme weakspot voor sterke, intelligente vrouwen.
Is ze zo sterk en intelligent en hoe "weet" je dat? (ik ken haar niet/ alleen van opmerkingen hier, dus oprechte vraag)

edit. Laat maar, dacht dat het over Maddy ging.
 
Megan Fox zal best hierin genoemd zijn de afgelopen jaren.
Ik zie een foto van haar, nu, en schrik. Een stuk plastic is het geworden. Nep. Een soort standaard opblaaspop. Zal best zijn dat mannen dit mooi vinden, maar ik niet. Liever een mooie vrouw met onvolkomenheden dan dit in de operatie- en make up zaal gemaakte perfectie.
Wild ik toch even kwijt.
 
Megan Fox zal best hierin genoemd zijn de afgelopen jaren.
Ik zie een foto van haar, nu, en schrik. Een stuk plastic is het geworden. Nep. Een soort standaard opblaaspop. Zal best zijn dat mannen dit mooi vinden, maar ik niet. Liever een mooie vrouw met onvolkomenheden dan dit in de operatie- en make up zaal gemaakte perfectie.
Wild ik toch even kwijt.
Er komt natuurlijk een dag dat een scan jouw anima archetype registreert, een 3D printer haar uitprint en een derde de beste met jou matchende DNA toevoegt, waardoor de kans op scheiding tot nul gereduceerd wordt.
Zag op Netflix een keer een serie ‘The one’. Best een geinig principe. Net geen Black Mirror, maar het fascineerde me toch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan