Amerika

Ik vraag me af, top secret is toch al top secret? Het woord zegt het al.

Of heb je nog een kwalificatie daarboven. Extreme top secret? Zo is Bayern een topclub maar is Real dan een extreme top club? 🤔
In de VS heb je ook de zogenaamde compartmented informatie. Dit mag alleen maar in speciale ruimtes bekeken worden door speciale personen. Ik verwacht niet dat je daar je foon of smart watch mee maar binnen mag nemen…

 
Hier een lange rij posts van Tomi T Ahonen op Twitter over de huiszoeking bij Trump. Er zitten vind ik wel een aantal aannames in, maar als 10% waar is, gaat dat mijn verstand te boven. Het is een flink stuk lezen, maar ik vond het de moeite waard:

Voor iedereen(ook zonder Twitter account)


Als je een boek zou schrijven met dit als plot zou iedereen je voor gek verklaren.
 
Hier een lange rij posts van Tomi T Ahonen op Twitter over de huiszoeking bij Trump. Er zitten vind ik wel een aantal aannames in, maar als 10% waar is, gaat dat mijn verstand te boven. Het is een flink stuk lezen, maar ik vond het de moeite waard:

Voor iedereen(ook zonder Twitter account)


Als je een boek zou schrijven met dit als plot zou iedereen je voor gek verklaren.

Prachtig! Wat een bizar verhaal en meer dan het lezen waard! Ik denk dat Trump's anus in grootte gaat verdubbelen in de gevangenis.
 
Prachtig! Wat een bizar verhaal en meer dan het lezen waard! Ik denk dat Trump's anus in grootte gaat verdubbelen in de gevangenis.
Ik denk ook niet dat hij ooit echt de gevangenis in verdwijnt. Wel dat hij misschien zich niet meer verkiesbaar zou mogen stellen, maar er staan al voldoende Trump opvolgers klaar ( Ron Desantis bv) met dezelfde ideeën, maar wel competenter. Hopelijk wordt in de VS de macht van een president minder absoluut.
 
Laatst bewerkt:

The art of the deal.
Er zijn meerdere problemen met Trump’s social netwerk. Naast de betalingsachterstanden is een ook een copyrightclaim op de naam “Truth Social”. Het zou dus best een kunnen dat ze een andere naam moeten kiezen of een flink bedrag moeten betalen.

Daarnaast heeft Google nu ook de app van Google Play gehaald omdat de inhoud niet gemodereerd wordt. Dit zou eerst opgelost moeten worden voordat het er weer op mag. Ik wil niet weten wat voor een bagger er nu op staat.

Als laatste heeft het platform ook moeite met aan personeel te komen. Ze willen alleen maar extreem rechtse medewerkers, dus de vijver waarin ze vissen is relatief klein.

Ik ben benieuwd hoe lang men dit volhoudt. Waarschijnlijk hebben de oprichters al lang gecashed…
 
Terug
Bovenaan Onderaan