Joey Veerman (M)

Denk dat je er te veel achter zoekt, als een ex-PSV’er dit had gezegd was je het er toch ook roerend mee eens geweest…? Adrenaline of niet, ik vind dat je als professional niet zo kunt acteren voor de camera, juist niet na zo een cruciale nederlaag…dan moet je je een grote jongen tonen…
Het is toch ook maar een mens. Moet je de reacties van gisteravond hier eens lezen? Dat zijn mensen die zelf niet verloren hebben. Deze jongen is gewoon ontgoocheld en geeft een dom interview. Ze zouden die interviews gewoon moeten laten of in ieder geval niet van die insinuerende vragen laten stellen.
 
Het is toch ook maar een mens. Moet je de reacties van gisteravond hier eens lezen? Dat zijn mensen die zelf niet verloren hebben. Deze jongen is gewoon ontgoocheld en geeft een dom interview. Ze zouden die interviews gewoon moeten laten of in ieder geval niet van die insinuerende vragen laten stellen.
Tja, na een winstpot vinden we het altijd fijn als een speler niet verpest is door de mediatrainingen, want het is zo lekker spontaan. Dan moet je ook dit accepteren.
 
Tja, na een winstpot vinden we het altijd fijn als een speler niet verpest is door de mediatrainingen, want het is zo lekker spontaan. Dan moet je ook dit accepteren.
dan zou het het fijn zijn dat ie ook zelf toegeeft een klotepot te hebben gespeeld ipv excuses te zoeken. Als je dan toch spontaan bent.
 
dan zou het het fijn zijn dat ie ook zelf toegeeft een klotepot te hebben gespeeld ipv excuses te zoeken. Als je dan toch spontaan bent.
De mens is van nature geneigd om vooral de fouten van de ander te benoemen, niets menselijks is onze Joey vreemd zogezegd.
 
Denk dat je er te veel achter zoekt, als een ex-PSV’er dit had gezegd was je het er toch ook roerend mee eens geweest…? Adrenaline of niet, ik vind dat je als professional niet zo kunt acteren voor de camera, juist niet na zo een cruciale nederlaag…dan moet je je een grote jongen tonen…
Als een grote jongen als Roger Schmidt zegt waar het op staat maar wat velen in dit land, helaas zelfs ook op dit forum, niet willen horen wordt hij ook afgezeken in de media.
Dus nee, ik verwijt Veerman niets. Wel de provocateurs achter de microfoons en degenen die zich nu al weer druk maken omdat het interview blijkbaar viraal is gegaan.

Topsport is hard zei Ruud gisteren.
Vooral voor clubs met veel losers gen in het DNA, die altijd het braafste jongetje van de klas willen zijn.

Meest recente voorbeeld;
"Ja, mevrouw Halsema en heren in de media;
Wij vinden het heel normaal dat jullie onze supporters weigeren. Jullie hebt helemaal geen boter op het hoofd."

Ja, Ruud, topsport is hard.
Nu dat gekke Duitse gymleraartje weer gewoon zijn werk kan doen zonder afgezeken te worden, zit hij wel in de CL.
Jij niet. Doe maar gauw wat aan die stoute Joey. We moeten braaf blijven hoor.

Maar bij een club waar een aantal mensen echt denkt dat het missen van de titel in 2019 aan Mark lag en in 2022 aan Roger, kun je niet veel meer verwachten als het om topsport gaat.

En o ja, ik heb me in de 67 jaar dat ik PSV volg - helaas kan ik zelfs nu nog niet zeggen barst er maar mee - zelden meer ge-ergerd dan gisteravond.
NIETS klopte er in mijn ogen. ALLES betreffende deze uitschakeling hebben we aan onszelf te wijten.
Schijterig bang voor zowat alles en nog wat. In het veld en daarbuiten. Van laag tot hoog.:mad:
 
De mens is van nature geneigd om vooral de fouten van de ander te benoemen, niets menselijks is onze Joey vreemd zogezegd.
als ie als speler wil groeien mag ie best naar zichzelf kijken. Dit is het niveau waar ook hij het consequent moet gaan laten zien.
 
Klopt. Ga jij het de NLse maatschappij vertellen?
We hebben het over een voetballer die wellicht voor het eerst meemaakt dat ie nog moet groeien en daarbij vooral naar zichzelf moet kijken. Zodra de maatschappij de CL in wil schakel ik wel om..
 
We hebben het over een voetballer die wellicht voor het eerst meemaakt dat ie nog moet groeien en daarbij vooral naar zichzelf moet kijken. Zodra de maatschappij de CL in wil schakel ik wel om..
Ja, en een voetballer die opgroeit in een maatschappij waarin heel veel mensen de fout buiten zichzelf zoeken. Is het slim om dat te doen, nee. Is het vreemd dat Joey dat gister deed, nee.

Ik maak mij pas zorgen als hij hierin geen stappen gaat maken, we zullen het zien hoe hij voor de camera staat 31 mei na de verloren EL finale.
 
Ja, en een voetballer die opgroeit in een maatschappij waarin heel veel mensen de fout buiten zichzelf zoeken. Is het slim om dat te doen, nee. Is het vreemd dat Joey dat gister deed, nee.

Ik maak mij pas zorgen als hij hierin geen stappen gaat maken, we zullen het zien hoe hij voor de camera staat 31 mei na de verloren EL finale.
Ja, de Road naar Budapest. We gaan m in jongens..
 
We komen er nooit aan, dus geen zorgen.
Ligt eraan. We beginnen met een nieuwe trainer en nieuwe selectie. Desnoods kopen we op de pof dan maar wat versterkingen. We zullen dit tournooi toch serieus moeten presteren, koste wat kost. Winnen is een ding (daar geloof ik ook niet in) maar een kwartfinale als doel is voor een club als PSV niet te min.. zeker omdat we dan ook financieel er nog iets aan hebben.
 
Het is toch ook maar een mens. Moet je de reacties van gisteravond hier eens lezen? Dat zijn mensen die zelf niet verloren hebben. Deze jongen is gewoon ontgoocheld en geeft een dom interview. Ze zouden die interviews gewoon moeten laten of in ieder geval niet van die insinuerende vragen laten stellen.
Dat doet ie wel vaker, een dom interview geven. Bij elke teleurstelling is het bij hem afbranden van de rest en zichzelf besparen.. Dat was bij Heerenveen iig al zo en dat zet hij hier door. Het is een patroon in zijn gedrag. Iemand die gelijk over zijn eigen positie heeft en zegt dat de trainer een fout besluit heeft genomen en dat hij op die andere positie veel beter had gespeeld, is alleen met zichzelf bezig, zoals we Veerman kennen. Hij zegt eigenlijk dat hij er niets aan kon doen dat ie de ballen steeds inleverde, want de trainer had hem op 8 moeten zetten.. Het is niet de eerste keer dat ik Veerman zijn trainer en medespelers zie laten vallen in interviews en daarom zie ik dat niet als een incident maar als iets heel doms wat bij hem hoort. Ik hoop dat RvN hier tegen optreedt.
 
We hebben het over een voetballer die wellicht voor het eerst meemaakt dat ie nog moet groeien en daarbij vooral naar zichzelf moet kijken. Zodra de maatschappij de CL in wil schakel ik wel om..
Een relatief onervaren speler, die enkele seconden na de wedstrijd geacht wordt zijn eigen spel te analyseren? Hoe vaak heb jij de aanvoerders van Oranje niet iets stompzinnigs horen zeggen direct na een wedstrijd?
Dat doet ie wel vaker, een dom interview geven. Bij elke teleurstelling is het bij hem afbranden van de rest en zichzelf besparen.. Dat was bij Heerenveen iig al zo en dat zet hij hier door. Het is een patroon in zijn gedrag. Iemand die gelijk over zijn eigen positie heeft en zegt dat de trainer een fout besluit heeft genomen en dat hij op die andere positie veel beter had gespeeld, is alleen met zichzelf bezig, zoals we Veerman kennen. Hij zegt eigenlijk dat hij er niets aan kon doen dat ie de ballen steeds inleverde, want de trainer had hem op 8 moeten zetten.. Het is niet de eerste keer dat ik Veerman zijn trainer en medespelers zie laten vallen in interviews en daarom zie ik dat niet als een incident maar als iets heel doms wat bij hem hoort. Ik hoop dat RvN hier tegen optreedt.
Ik kijk geen Heerenveen interviews, dus ik heb geen idee. Natuurlijk moet RvN hier mee aan de slag, maar ik vind niet dat dit een wereldramp is.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Dat doet ie wel vaker, een dom interview geven. Bij elke teleurstelling is het bij hem afbranden van de rest en zichzelf besparen.. Dat was bij Heerenveen iig al zo en dat zet hij hier door. Het is een patroon in zijn gedrag. Iemand die gelijk over zijn eigen positie heeft en zegt dat de trainer een fout besluit heeft genomen en dat hij op die andere positie veel beter had gespeeld, is alleen met zichzelf bezig, zoals we Veerman kennen. Hij zegt eigenlijk dat hij er niets aan kon doen dat ie de ballen steeds inleverde, want de trainer had hem op 8 moeten zetten.. Het is niet de eerste keer dat ik Veerman zijn trainer en medespelers zie laten vallen in interviews en daarom zie ik dat niet als een incident maar als iets heel doms wat bij hem hoort. Ik hoop dat RvN hier tegen optreedt.
Ik blijf dit allemaal zwaar overtrokken vinden. Zoals Der Jaufe ergens al zei: als we winnen genieten we van zijn goudeerlijke interviews. Hij brandt Ruud niet publiekelijk af, hij geeft zijn mening over zijn positie op het veld. Ik vind dat dat moet kunnen. Had ie meer de schuld bij zichzelf moeten zoeken? Zeker. Maar ja, interviews die met veel emotie en teleurstelling worden gegeven. Je kunt je er blind op staren en hem nu afbranden, maar daar wordt niemand beter van. Ruud zal het er wel met hem over hebben. Veerman is tot deze wedstrijd een van de absolute uitblinkers geweest. We mogen blij zijn dat we nog zo'n speler hebben in deze toch wel magere selectie.
 
Ik blijf dit allemaal zwaar overtrokken vinden. Zoals Der Jaufe ergens al zei: als we winnen genieten we van zijn goudeerlijke interviews. Hij brandt Ruud niet publiekelijk af, hij geeft zijn mening over zijn positie op het veld. Ik vind dat dat moet kunnen. Had ie meer de schuld bij zichzelf moeten zoeken? Zeker. Maar ja, interviews die met veel emotie en teleurstelling worden gegeven. Je kunt je er blind op staren en hem nu afbranden, maar daar wordt niemand beter van. Ruud zal het er wel met hem over hebben. Veerman is tot deze wedstrijd een van de absolute uitblinkers geweest. We mogen blij zijn dat we nog zo'n speler hebben in deze toch wel magere selectie.
Over je laatste stuk aangaande de meerwaarde van Veerman hebben we het niet. En wat ik al zei: ik vind dat hij te veel praat en dat doet ie al jaren. Ik vergeet ook niet dat ie de leiding van Heerenveen afbrandde toen ze 10 miljoen voor hem vroegen… Nee persoonlijk heb ik niet zoveel met dat zogenaamde verfrissende interviews… Wat mij betreft gaat hij werken aan zijn rendement en inhoud en heeft ie op het veld iedereen op zijn klote en heeft ie de leiding ipv ontevredenheid te uiten tegenover een journalist.
 
Terug
Bovenaan Onderaan