Algemene transfergeruchten

Dat is jouw verklaring laten we zeggen.. Doan was onder Schmidt een meer dan uitstekende speler bij de topclub PSV en niet een aanvaller bij de subtop AZ. Doan moest hier wekelijks presteren en prijzen winnen daar waar de vrijblijvendheid bij AZ er van af druipt. Maw zet die hele Karlsson hier neer en wordt net zo lam en aangeslagen als Maher, Lukassen of Ramselaar.. Alleen weten die clubs hun spelers altijd voor veel geld te verslijten daar waar wij dat al jaren niet meer kunnen. Doan zelf is een goed voorbeeld van hoe een Groningen het onderste uit de kan haalde tegen JdJ.
En als het nou alleen om Ajax gaat, dan is er nog enigszins een verklaring voor, bv merknaam, historie, CL-ervaring en zo.
Maar Aursnes voor 15mln tov Doan 8 slaat werkelijk nergens op. Wat Groningen kreeg van Club Brugge voor Meijer die net 10 eredivisiewedstrijden achter de rug had.
Wat AZ beurt voor hun spelers.
Schuurs, verdediger en een wisselspeler voor 10 mln plus.

Ik weet dat dit thema een paradepaardje van je is, maar het begint inderdaad schrijnend te worden als je het niet alleen naast Ajax legt.
Ik denk dat alleen Sam Lammers goed verkocht is.
 
En als het nou alleen om Ajax gaat, dan is er nog enigszins een verklaring voor, bv merknaam, historie, CL-ervaring en zo.
Maar Aursnes voor 15mln tov Doan 8 slaat werkelijk nergens op. Wat Groningen kreeg van Club Brugge voor Meijer die net 10 eredivisiewedstrijden achter de rug had.
Wat AZ beurt voor hun spelers.
Schuurs, verdediger en een wisselspeler voor 10 mln plus.

Ik weet dat dit thema een paradepaardje van je is, maar het begint inderdaad schrijnend te worden als je het niet alleen naast Ajax legt.
Ik denk dat alleen Sam Lammers goed verkocht is.
Ja, JdJ mag nog wel een cursus volgen. Ook het aanstellen en aansturen van de scouts, tuurlijk weet ik niet wat er precies binnenskamers gebeurd maar ik vind dat ze vaak terugvallen op “oude bekende”.
 
Mijn hemel…VI meldt het nu ook, als Cody vertrekt dan gaan we zelfs Karlsson én Stengs halen…

Pffffff man man man, gaan we serieus onze recordtransfer uitgeven aan deze middelmaat, wat waardeloos dit zeg…
Ik denk toch echt dat dit aan de scouting ligt, die hebben geen betere opties.
 
Mijn hemel…VI meldt het nu ook, als Cody vertrekt dan gaan we zelfs Karlsson én Stengs halen…

Pffffff man man man, gaan we serieus onze recordtransfer uitgeven aan deze middelmaat, wat waardeloos dit zeg…

Ik geloof er eigenlijk maar weinig van. Als AZ echt 20 miljoen wil, dan gaat PSV dat niet betalen. Als ze dat wel doen, kunnen ze JdJ meteen wegsturen. En Stengs? Dat is toch die luie voetballer? Kom op zeg.
 
Mijn hemel…VI meldt het nu ook, als Cody vertrekt dan gaan we zelfs Karlsson én Stengs halen…

Pffffff man man man, gaan we serieus onze recordtransfer uitgeven aan deze middelmaat, wat waardeloos dit zeg…
Dan gaan ze dus,als het waar is, rond de 30 miljoen uitgeven aan deze 2 spelers. Moet je eens kijken wat je daar voor verdediger had kunnen halen. Of had je Bergwijn bijna kunnen kopen.
 
Dan gaan ze dus,als het waar is, rond de 30 miljoen uitgeven aan deze 2 spelers. Moet je eens kijken wat je daar voor verdediger had kunnen halen. Of had je Bergwijn bijna kunnen kopen.
Ik zie ze Stengs nog wel kopen, maar Karlsson is niet meer dan 10 miljoen waard. Ik snap AZ dat ze 20 miljoen vragen.
 
Ik hoop dat dit allemaal maar een beetje speculeren is en dan ze met een betere naam/namen gaan komen. Karlsson vind ik overigens een prima voetballer, maar we hebben ook ooit 14 miljoen of zo uitgegeven voor topper Bruma. Laat ze die fout nou niet weer maken.
 
Dan gaan ze dus,als het waar is, rond de 30 miljoen uitgeven aan deze 2 spelers. Moet je eens kijken wat je daar voor verdediger had kunnen halen. Of had je Bergwijn bijna kunnen kopen.
Bergwijn heeft een behoorlijke salariseis en psv begroot op el, dus dat snap ik nog wel.
Ik denk dat er bij plaatsing CL ook defensief nog wat bijkomt. Ik kan me niet voorstellen dat we de backpositie weer laten liggen.
 
Ik geloof er eigenlijk maar weinig van. Als AZ echt 20 miljoen wil, dan gaat PSV dat niet betalen. Als ze dat wel doen, kunnen ze JdJ meteen wegsturen. En Stengs? Dat is toch die luie voetballer? Kom op zeg.

Dan gaan ze dus,als het waar is, rond de 30 miljoen uitgeven aan deze 2 spelers. Moet je eens kijken wat je daar voor verdediger had kunnen halen. Of had je Bergwijn bijna kunnen kopen.

Om te huilen idd…😭
 
Het grootste probleem is ook dat je weer spelers haalt op wie je geen tientallen miljoenen gaat verdienen straks. Al zou Karlsson 15 en geen 20 miljoen kosten, dan nog is hij geen speler aan wie je straks veel gaat verdienen. Het is namelijk geen potentiële topper maar is PSV zijn plafond, als hij heel erg zijn best doet dan… Dat zien andere clubs ook. Dat geldt al helemaal voor Stengs die al mislukt is, zelfs bij Nice. Welke gek gaat straks nog 30-35 miljoen betalen voor hem?? Het business model van PSV is echt gebrekkig. We kopen geen spelers met de intentie om hen voor grof geld door te verkopen.
 
Het beleid bij PSV: (oud)-eredivisie spelers en spelers uit de grote competities. In plaats van de 'nieuwe Karlsson' voor 2.6 miljoen ergens vandaan plukken wachten we tot een speler bij een grote club zit die kunnen vragen wat ze willen. Scout zijn bij PSV lijkt me zo makkelijk, iedere vrijdag/zaterdag/zondag lekker koken en daarna met het bord op schoot naar ESPN/Ziggo/Viaplay kijken. En dan maandag naar ome John om te vertellen dat je een nieuwe parel hebt ontdekt, ene 'Calvin Stengs' die bij Nice speelt. Om van te huilen.
 
Het beleid bij PSV: (oud)-eredivisie spelers en spelers uit de grote competities. In plaats van de 'nieuwe Karlsson' voor 2.6 miljoen ergens vandaan plukken wachten we tot een speler bij een grote club zit die kunnen vragen wat ze willen. Scout zijn bij PSV lijkt me zo makkelijk, iedere vrijdag/zaterdag/zondag lekker koken en daarna met het bord op schoot naar ESPN/Ziggo/Viaplay kijken. En dan maandag naar ome John om te vertellen dat je een nieuwe parel hebt ontdekt, ene 'Calvin Stengs' die bij Nice speelt. Om van te huilen.
Maar nog steeds vraag ik me af: Staan ze echt op de radar of is dat wat de 'voetbalsites' ons doen laten geloven en heeft PSV een heel ander lijstje. Ik heb Rik Elfrink er bijvoorbeeld nog helemaal niet over gehoord op Twitter.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Q
Dat is jouw verklaring laten we zeggen.. Doan was onder Schmidt een meer dan uitstekende speler bij de topclub PSV en niet een aanvaller bij de subtop AZ. Doan moest hier wekelijks presteren en prijzen winnen daar waar de vrijblijvendheid bij AZ er van af druipt. Maw zet die hele Karlsson hier neer en wordt net zo lam en aangeslagen als Maher, Lukassen of Ramselaar.. Alleen weten die clubs hun spelers altijd voor veel geld te verslijten daar waar wij dat al jaren niet meer kunnen. Doan zelf is een goed voorbeeld van hoe een Groningen het onderste uit de kan haalde tegen JdJ.
Daar is het hun sterspeler. Tenzij je Doan dat van ons wil noemen, is het geen eerlijke vergelijking.
 
Maar nog steeds vraag ik me af: Staan ze echt op de radar of is dat wat de 'voetbalsites' ons doen laten geloven en heeft PSV een heel ander lijstje. Ik heb Rik Elfrink er bijvoorbeeld nog helemaal niet over gehoord op Twitter.

Ik hoop het ook enorm
 
Karlsson is wel echt een goede speler en Stengs in potentie ook. De negativiteit hier snap ik alleen als het om de bedragen gaat - ik vind 15-20 miljoen ook heel veel. Aan de andere kant: met verkoop Gakpo (50) en behalen Champions League (35) van je 85 miljoen. Dan gaat in alles het plafond bij ons omhoog, gelukkig - maar ook in wat we moeten betalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan