Georginio Wijnaldum

Wijnaldum eerlijk: 'Er zijn dingen waar ik anders over denk dan Van Gaal'

Hele nette reactie, ook afgezet tegen de uitspraken van Van Gaal zelf, die volkomen inconsequent waren gezien de spelers die hij wel opriep. Ook wel duidelijk dat Gini een echt gevoelsmens is. Mistte bij Liverpool uiteindelijk teveel de financiele waardering, denk ik niet omdat hij problemen heeft met zijn bankrekening, maar meer vanuit dat waardering-gedeelte. Dat bood PSG natuurlijk wel. Alleen maakt dat maar weer duidelijk dat als je keuzes op gevoel maakt (Barcelona zat hij weer wel goed) je ook flinke flaters kunt maken. Puur op voetbalgebied, speelstijl, tactiek etc is er tussen Liverpool, PSG en nu Mourinho bij Roma geen lijn te trekken. Maar denk zeker wel dat hij in de Serie A bij een club als Roma nog meerdere goede seizoenen kan draaien.
 
Wijnaldum eerlijk: 'Er zijn dingen waar ik anders over denk dan Van Gaal'

Hele nette reactie, ook afgezet tegen de uitspraken van Van Gaal zelf, die volkomen inconsequent waren gezien de spelers die hij wel opriep. Ook wel duidelijk dat Gini een echt gevoelsmens is. Mistte bij Liverpool uiteindelijk teveel de financiele waardering, denk ik niet omdat hij problemen heeft met zijn bankrekening, maar meer vanuit dat waardering-gedeelte. Dat bood PSG natuurlijk wel. Alleen maakt dat maar weer duidelijk dat als je keuzes op gevoel maakt (Barcelona zat hij weer wel goed) je ook flinke flaters kunt maken. Puur op voetbalgebied, speelstijl, tactiek etc is er tussen Liverpool, PSG en nu Mourinho bij Roma geen lijn te trekken. Maar denk zeker wel dat hij in de Serie A bij een club als Roma nog meerdere goede seizoenen kan draaien.

Hij had bij Liverpool ook moeite met de fans, toch?
 
Bad news for Gini Wijnaldum. New AS Roma midfielder fractured his tibia today, just two weeks after joining the club on loan from PSG. 🇳🇱 #ASRoma

“Following an injury sustained during training, Gini underwent medical that confirmed the presence of a fracture to the tibia”.

FUCK.

Veel beterschap Gini. Geen WK voor Gini lijkt me.
 
Bad news for Gini Wijnaldum. New AS Roma midfielder fractured his tibia today, just two weeks after joining the club on loan from PSG. 🇳🇱 #ASRoma

“Following an injury sustained during training, Gini underwent medical that confirmed the presence of a fracture to the tibia”.

FUCK.

Veel beterschap Gini. Geen WK voor Gini lijkt me.
Zo zuur voor hem. Kan zomaar een triest einde zijn aan een toch mooie loopbaan in Oranje. Als Oranje zich nog voor een volgend EK plaatst zou hij nog een eindronde mee kunnen maken, maar het zal mij benieuwen of hij dan nog goed genoeg is. De carriere van Wijnaldum was, ondanks dat hij zich bij Liverpool (financieel) niet gewaardeerd voelde, toch sportief een sprookje. Opgewerkt en tegen alle verwachtingen in een belangrijke pion geweest bij een absolute topclub; PL gewonnen, CL gewonnen en zijn naam voor eeuwig in de geschiedenis van die club gegrafeerd. Daarna is het lot er mee gaan spelen en zijn carrière na Liverpool is toch vooral een van hele diepe dalen geweest.
 
Zo gehoopt dat hij bij AS Roma weer zou gaan spelen en dat hij met het NL eftal naar het WK zou gaan. Helaas gebeurd nu dit. Helaas.
 
Bad news for Gini Wijnaldum. New AS Roma midfielder fractured his tibia today, just two weeks after joining the club on loan from PSG. 🇳🇱 #ASRoma

“Following an injury sustained during training, Gini underwent medical that confirmed the presence of a fracture to the tibia”.

FUCK.

Veel beterschap Gini. Geen WK voor Gini lijkt me.
Heel slecht nieuws voor Georgino Wijnaldum. De kersverse speler van AS Roma heeft zondag op de training zijn scheenbeen gebroken. Hoe ernstig de blessure precies is, moet de komende dagen blijken.

:unsure:Uhm, een gebroken scheenbeen lijkt me heel ernstig, daar heb je geen onderzoek voor nodig, of het nou een schone breuk is of niet. Die is wel even uit de roulatie.
 
:unsure:Uhm, een gebroken scheenbeen lijkt me heel ernstig, daar heb je geen onderzoek voor nodig, of het nou een schone breuk is of niet. Die is wel even uit de roulatie.
Dat is zeker ernstig. :eek:

Hoe lang duurt herstel gebroken scheenbeen?

Revalidatie en herstel

U moet er rekening mee houden dat u meer dan 6 tot 12 weken nodig heeft voordat u het been weer redelijk goed kunt gebruiken. Volledig normaal en pijnvrij gebruik van het been zal meestal pas na zo'n 6 maanden worden bereikt. Maar soms kan dit ook wel een jaar duren.
 
:unsure:Uhm, een gebroken scheenbeen lijkt me heel ernstig, daar heb je geen onderzoek voor nodig, of het nou een schone breuk is of niet. Die is wel even uit de roulatie.

Moah hangt er van af waar je hem breekt en of je er banden/ligamenten bij beschadigd, al bij al zal het helaas wel een tijdje gaan duren vrees ik
 
:unsure:Uhm, een gebroken scheenbeen lijkt me heel ernstig, daar heb je geen onderzoek voor nodig, of het nou een schone breuk is of niet. Die is wel even uit de roulatie.
Gezien zijn leeftijd plus dit wordt het lastig nu terug te komen. Wk is voorbij. En deze blessure gaat dit seizoen sowieso frustreren.
Ook meenemen als straks misschien psv hem wil mocht ie herstellen. Ik denk niet dat ie terug gaat komen op niveau..
 
Moah hangt er van af waar je hem breekt en of je er banden/ligamenten bij beschadigd, al bij al zal het helaas wel een tijdje gaan duren vrees ik
Wie nog denkt dat ie het WK nog kan halen is naïef. Zelfde toen met Depay (die geluk had dat het EK verschoof) en Van Dijk. Al herstel je op tijd, dan heb je 0 ritme en moet je eerst wekenlang rustig opbouwen. Die extra tijd na een blessure vergeet men vaak. De impact van zo'n blessure eindigt niet met de fysieke genezing ervan. Van Gaal gaat geen speler zonder ritme meenemen.
 
Wie nog denkt dat ie het WK nog kan halen is naïef. Zelfde toen met Depay (die geluk had dat het EK verschoof) en Van Dijk. Al herstel je op tijd, dan heb je 0 ritme en moet je eerst wekenlang rustig opbouwen. Die extra tijd na een blessure vergeet men vaak. De impact van zo'n blessure eindigt niet met de fysieke genezing ervan. Van Gaal gaat geen speler zonder ritme meenemen.
En hij stond er toch al niet te best op bij der Führer Van Gaal.
 
Bad news for Gini Wijnaldum. New AS Roma midfielder fractured his tibia today, just two weeks after joining the club on loan from PSG. 🇳🇱 #ASRoma

“Following an injury sustained during training, Gini underwent medical that confirmed the presence of a fracture to the tibia”.

FUCK.

Veel beterschap Gini. Geen WK voor Gini lijkt me.
Slecht voor Gini en beterschap! brengt Joey wel weer dichterbij oranje.
 
:unsure:Uhm, een gebroken scheenbeen lijkt me heel ernstig, daar heb je geen onderzoek voor nodig, of het nou een schone breuk is of niet. Die is wel even uit de roulatie.
Het verschilt wel echt per breuk hoor. Voor een elleboogbreuk staat ook 3-6 maanden voor je pijnvrij alles weer kan doen. Ik was na 6 weken klaar.
 
Sneu. Had hem nog een mooi vervolg gegund. Lijkt me een sympathieke jongen. Denk overigens ook dat we inmiddels betere opties in/voor Oranje hebben. Gini is een speler die altijd beschaafd blijft, die net als een Til of een Klaassen opvallend vaak op de goede plek voor de goal kwam. Toch vind ik Gini ondanks zijn talent en karakter een beetje een speler die altijd een beetje het talent is gebleven omdat hij teveel hele goede wedstrijden afwisselde met hele onzichtbare. Nooit helemaal onbetwist en ook bij Liverpool nooit de speler die je als eerste opschreef. Een echte sterkhouder vind ik hem nooit geworden, hoewel dat wel bij de fase hoort waar hij inzit. De keuze voor PSG was voor de voetballer geen goede, voor zijn verdere toekomst wellicht wel. Hopelijk herstelt hij goed en kan hij in de 2e seizoenshelft nog laten zien wat hij in zijn mars heeft.
 
Het verschilt wel echt per breuk hoor. Voor een elleboogbreuk staat ook 3-6 maanden voor je pijnvrij alles weer kan doen. Ik was na 6 weken klaar.

Ja maar jij bent dan ook wel een ontzettend soepele jongen hoor, van voor Ajax juichen met een brace naar PSV aanmoedigen op het kampioenschapsfeest. Laat die armpjes maar wapperen.
 
Het verschilt wel echt per breuk hoor. Voor een elleboogbreuk staat ook 3-6 maanden voor je pijnvrij alles weer kan doen. Ik was na 6 weken klaar.
Mooie meevaller voor je, maar ik er gemakshalve vanuit dat jij geen topsporter bent. Gini moet het hebben van zijn benen. Die zal echt niet na 6 weken alweer wedstrijden gaan spelen.
 
Mooie meevaller voor je, maar ik er gemakshalve vanuit dat jij geen topsporter bent. Gini moet het hebben van zijn benen. Die zal echt niet na 6 weken alweer wedstrijden gaan spelen.

Mensen onderschatten ook hoeveel kracht je verliest, vooral na een beenbreuk. Je 'traint' je benen constant door erop te staan, als je 6-8 weken niet op je been mag staan verlies je echt heel veel kracht. Ik brak toen ik 13 was ook mijn scheenbeen, en toen ik weer zonder gips mocht lopen duurde het echt nog een aantal weken voordat ik op niveau kon sprinten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan