Algemene transfergeruchten

Is goed he wappie. Ik ga hier regelmatig in tegen mensen waar ik 't niet mee eens ben, dat klopt. Ik ga alleen niet roepen dat mensen schaapjes zijn of aan de drugs wanneer ze een andere mening hebben dan ik. Ik kots op volk zoals jij :braak::braak::braak::braak:
Grote woorden. Ik merk dat je mijn posts niet kan waarderen dit zal mijn laatste reactie op jou zijn. Lijkt me het beste voor dit mooie forum.
 
Martinelli doet het op zijn plek heel goed op het moment. Die speel je niet zomaar uit de basis.
Nee klopt en die andere Braziliaan is ook lekker bezig. Maar bij zo n club speel je al gauw 60 a 70 per seizoen. Dus daar kom je aan de 30 wedstrijd per seizoen wat hij gegarandeerd speelt.
 
Eigenlijk wel saai. We hebben al weken hier geen spannende berichten meer gekregen.
Denk dat PSV niets wilt laten uitlekken en alle rust wilt bewaren voor de wedstrijd van het jaar. Daarna weet je weer waar je voorlopig aan toe bent en gaat het, zeker bij winst, nog wel los. Let maar op.
 
Wanneer we de CL niet gaan halen verwacht ik ook nog wel iets uit de hoge hoed van Johnny.
Ik denk dan aan (huur) transfers van spelers van het kaliber Michael Ball en Andy v/d Meijde :)
 
Stilte voor de storm. Na Rangers volgt ongetwijfeld nog een interessante epiloog mbt transferwindow
Verlengen van contract Luckassen… … 🤪

Zonder gekheid, versterkingen LB en in centrum verdediging is voor Champions League broodnodig. Dan nog graag een talent achter Gakpo indien deze blijft. Vinicius in de vriezer en een (talentvol) alternatief achter de Jong? Dan heb ik er wel vertrouwen in.
Ben alleen bang dat vooral mijn wensen achterin niet hoog op de prioriteitenlijst staan en weer worden onderschat.
 
Als de cl gehaald word, , zou Malen dan geen optie naast of voor luuk zijn? En dan nog een topper Karlsson bijvoorbeeld op de plek van gakpo. Malen wou toch geen links buiten meer staan
 
Als de cl gehaald word, , zou Malen dan geen optie naast of voor luuk zijn? En dan nog een topper Karlsson bijvoorbeeld op de plek van gakpo. Malen wou toch geen links buiten meer staan
Krijg een beetje Sam Larsson vibes bij Karlsson. Leuk voor een club als AZ/Heerenveen maar komt (mijn inziens) te kort voor stap hogerop. Zal in de ED ook echt wel zijn waarde gaan hebben maar vind het weer aardig inspiratieloos.
 
Als de cl gehaald word, , zou Malen dan geen optie naast of voor luuk zijn? En dan nog een topper Karlsson bijvoorbeeld op de plek van gakpo. Malen wou toch geen links buiten meer staan
Heeft Malen, afgezien van zijn blessure afgelopen weekend, niet gewoon een basisplaats dit seizoen bij Dortmund? Ik snap niet waarom hij een overstap zou zien zitten. Zit er ook maar net een jaartje natuurlijk. Die zal nog wel genoeg potentie zien om een stap te maken bij Dortmund?
 
Als de cl gehaald word, , zou Malen dan geen optie naast of voor luuk zijn? En dan nog een topper Karlsson bijvoorbeeld op de plek van gakpo. Malen wou toch geen links buiten meer staan
Voor Karlsson ga je de hoofdprijs betalen bij AZ. Bovendien is hij voorlopig nog geblesseerd.
 
Als de cl gehaald word, , zou Malen dan geen optie naast of voor luuk zijn? En dan nog een topper Karlsson bijvoorbeeld op de plek van gakpo. Malen wou toch geen links buiten meer staan
Hmm, ik mis Malen eigenlijk niet zo, eerlijk gezegd. Liever vooruit kijken naar nieuwe aanwas, nieuwe talenten. Karlsson is veel te duur en is het geld wat ze er voor willen vangen bij AZ simpelweg niet waard.
 
Hmm, ik mis Malen eigenlijk niet zo, eerlijk gezegd. Liever vooruit kijken naar nieuwe aanwas, nieuwe talenten. Karlsson is veel te duur en is het geld wat ze er voor willen vangen bij AZ simpelweg niet waard.
Liep in zijn laatste maanden vooral met het koppie naar beneden voor zichzelf te voetballen. Gebeurt mij iets te vaak bij ons wanneer spelers dichtbij een stap omhoog zijn
 
Liep in zijn laatste maanden vooral met het koppie naar beneden voor zichzelf te voetballen. Gebeurt mij iets te vaak bij ons wanneer spelers dichtbij een stap omhoog zijn
Ze kunnen ook tegen de trainer zeggen dat hun hoofd niet bij PSV zit… Gebeurt namelijk bij de andere clubs als de spelers een stap omhoog gaan maken.
 
veel marokkanen verkopen drugs maar deze gebruikt het zelf blijkbaar :lmao::lmao::lmao:

07c81f6ec59b7aaff346c8c71411f925.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan