Cody Gakpo (A)

Tja United is vet in paniek; 60 vast en bonussen naar 70 mln is niet te weigeren. Jeugdspeler dus 100% winst

Als ik hem was zou ik nog een jaar blijven. Eindelijk eens fit blijven en een wk spelen. Prima scenario voor PSV.

Maar vanuit psv gezien is het andere scenario van 60 mln heel welkom. Als je dan ook nog CL haalt kunnen we in de laatste week ons nog flink versterken.

Benieuwd wat er allemaal nog gaat gebeuren
 
Een vertrek van Cody zou sportief gezien een ramp zijn gezien de beoogde vervangers die genoemd worden…dat zou de transfer ongeacht het geld echt extra zuur maken en dan heb ik opeens een stuk minder vertrouwen in dit seizoen…
 
Een vertrek van Cody zou sportief gezien een ramp zijn gezien de beoogde vervangers die genoemd worden…dat zou de transfer ongeacht het geld echt extra zuur maken en dan heb ik opeens een stuk minder vertrouwen in dit seizoen…

Ik weet het niet. Ben misschien onterecht hard op Cody, goeie gast, maar vind hem niet de wereldtopper die sommigen hier in hem zien. Als we er 60 miljoen voor vangen, zou ik het altijd doen. Goeie voetballer, ja z'n doelpunten en assists meegepakt, maar vraag me af of iemand anders dat niet zou kunnen opvangen. En misschien zit ik helemaal verkeerd, maar dan hebben we alsnog 60 miljoen gecasht, zullen we niet snel verdienen in een CL campagne vermoed ik (nadat we ons kwalificeren voor de groepsfase).
 
Je zou toch fan van united zijn; vreselijk. 80 mln bieden op een Antony; zo'n gekke schwalbe clown die voornamelijk goed kan hooghouden. Zo enorm overschat. Zo weinig nog bewezen en dan 80 mln. Ongelofelijk
 
Je zou toch fan van united zijn; vreselijk. 80 mln bieden op een Antony; zo'n gekke schwalbe clown die voornamelijk goed kan hooghouden. Zo enorm overschat. Zo weinig nog bewezen en dan 80 mln. Ongelofelijk
Ik vind Antony ook geen 100 miljoen euro waard, hooguit 55-60. Maar, geef toe, Gakpo is in mijn ogen, momenteel hooguit 35 miljoen euro waard. Echter, doordat Ajax zo hoog inzet op Antony, wordt de prijs voor Gakpo ook een flink stuk hoger. En eerlijk gezegd, er gaat wel meer dreiging uit van Antony dan van Gakpo in de aanval. Kortom, we moeten deze Clown wel bedanken dat hij indirect de vraagprijs voor Gakpo flink omhoog stuwt...;P;)
 
.
Ultieme doemscenario. United biedt 45 miljoen. John zegt meteen ja. Wij halen of Karlsson voor 20 miljoen of Stengs. Alleen maar verliezers.

Echt, kan dat United niet zoeken naar een of andere overschatte Engelse buitenspeler. Krijg het schijt van die club.
Niet om nog meer druk te leggen op de pot, maar plaatsing CL gaat heel veel uitmaken over wat Gakpo gaat doen. Het beste scenario is met hem dit seizoen in, en 100 miljoen vragen (maakt het uit, het is man utd) als Ten Hag het uit paniek ook niet meer weet.
Dat is ook een scenario 😁
 
Je zou toch fan van united zijn; vreselijk. 80 mln bieden op een Antony; zo'n gekke schwalbe clown die voornamelijk goed kan hooghouden. Zo enorm overschat. Zo weinig nog bewezen en dan 80 mln. Ongelofelijk
Maar dat vind ik ook met 60 Miljoen voor Cody. Ze zijn helemaal doorgedraaid daar. Mocht Cody voor rond de 60 miljoen worden verkocht hoeven we ons niet druk te maken of het doorverkoop percentage hoog genoeg is.
 
Ultieme doemscenario. United biedt 45 miljoen. John zegt meteen ja. Wij halen of Karlsson voor 20 miljoen of Stengs. Alleen maar verliezers.

Echt, kan dat United niet zoeken naar een of andere overschatte Engelse buitenspeler. Krijg het schijt van die club.
Ze verzieken een toch al doodzieke markt met die belachelijke bedragen die ze neerleggen voor spelers.
 
Zoals al eerder gezegd die is weg, achter de schermen is er al vanalles afgesproken en beklonken. Bullshit verhalen over CL halen en blijven is de reinste flauwekul. Tel daar bij op dat Az Karlsson nog niet heeft verkocht is er een makelaars spel gaande.
 
Je zou toch fan van united zijn; vreselijk. 80 mln bieden op een Antony; zo'n gekke schwalbe clown die voornamelijk goed kan hooghouden. Zo enorm overschat. Zo weinig nog bewezen en dan 80 mln. Ongelofelijk
Je ziet wel hoe groot de invloed van een trainer is. Eerst Martinez die voor een debiel bedrag wordt verkocht. En weer teruggrijpen naar wat hij kent: Antony, Gakpo. Las ook dat hij die maffe Arnoutovic wilde binnenhalen. Casimero wordt voor een megabedrag binnengehaald, die heeft 0 restwaarde. Ze weten van gekkigheid niet hoe hard ze met geld moeten smijten. Beleid is er niet echt.

Als Gakpo voor 55-60 miljoen gaat, is dat voor PSV een geweldige zet, en hoop dat Gakpo een prachtige carrière krijgt, want zo’n speler gun je niks dan goeds. Maar het gedrag dan United lijkt op dat van Barcelona, en je hoopt toch gewoon dat die keihard failliet gaan.

On topic: hup Cody.
 
Zoals al eerder gezegd die is weg, achter de schermen is er al vanalles afgesproken en beklonken. Bullshit verhalen over CL halen en blijven is de reinste flauwekul. Tel daar bij op dat Az Karlsson nog niet heeft verkocht is er een makelaars spel gaande.

Als hij weg was, hadden we dat volgens mij al gezien. United gaat geen speler kopen en hem vervolgens nog een potje mee laten spelen. Hij is er nog.
 
Het gesmijt met miljoenen is idioot. Is het een beurs forum, heet het topic mensenhandel, of wat?
Het enige dat ik er nog van wil zeggen is dat sportief gezien - ik ben supporter van een voetbalclub - PSV er onder gaat lijden als hij nu vertrekt en Cody zelf spijt gaat krijgen als hij over enkele jaren inziet dat hij te vroeg is weggegaan.
Spijt op sportief gebied dan wel te verstaan.
Maar daar schijnt het niet meer om te gaan sinds de hele wereld voor geld boven de mens, dus welvaart boven welzijn heeft gekozen.
 
Het gesmijt met miljoenen is idioot. Is het een beurs forum, heet het topic mensenhandel, of wat?
Het enige dat ik er nog van wil zeggen is dat sportief gezien - ik ben supporter van een voetbalclub - PSV er onder gaat lijden als hij nu vertrekt en Cody zelf spijt gaat krijgen als hij over enkele jaren inziet dat hij te vroeg is weggegaan.
Spijt op sportief gebied dan wel te verstaan.
Maar daar schijnt het niet meer om te gaan sinds de hele wereld voor geld boven de mens, dus welvaart boven welzijn heeft gekozen.
Het zou ook een domme keuze zijn. Ik heb niet het idee dat Gakpo domme keuzes maakt.
 
Het zou ook een domme keuze zijn. Ik heb niet het idee dat Gakpo domme keuzes maakt.
Het zal van CL afhangen. Als PSV geen CL speelt dan verliest ie er niets aan door bij United te tekenen, maar gaat hij wel veel meer verdienen en in de PL spelen. Dat je eigenlijk niet dood gevonden zou moeten willen worden bij die club... tja.
 
Het gesmijt met miljoenen is idioot. Is het een beurs forum, heet het topic mensenhandel, of wat?
Het enige dat ik er nog van wil zeggen is dat sportief gezien - ik ben supporter van een voetbalclub - PSV er onder gaat lijden als hij nu vertrekt en Cody zelf spijt gaat krijgen als hij over enkele jaren inziet dat hij te vroeg is weggegaan.
Spijt op sportief gebied dan wel te verstaan.
Maar daar schijnt het niet meer om te gaan sinds de hele wereld voor geld boven de mens, dus welvaart boven welzijn heeft gekozen.
niets geleerd van de geschiedenis. grotere ongelijkheid leidt tot veel dingen de onmenselijk zijn.


251DF01A-7E64-4416-BF41-E564FAF5A80C.png
 
Laatst bewerkt:
Het zal van CL afhangen. Als PSV geen CL speelt dan verliest ie er niets aan door bij United te tekenen, maar gaat hij wel veel meer verdienen en in de PL spelen. Dat je eigenlijk niet dood gevonden zou moeten willen worden bij die club... tja.
Precies. Bij CL blijft Gakpo, daarom is die pot om meerdere redenen van belang. Cody gaat bij CL echt niet naar het zinkende schip van Ten Hag
 
Terug
Bovenaan Onderaan