Ibrahim Sangaré (M)

Hij heeft misschien wel een clausule van 37, maar dan kennen jullie John nog niet. Die verkoopt m straks voor 25. Zakenman pur sang!
De clausule is met het ondertekenen van het nieuwe contract verwijderd... tot aan de zomer van 2023, dan gaat dezelfde clausule weer van kracht zijn...:FP:
 
Benieuwd of er nadat Casemiro naar Utd gaat nog een tombola begint aan centrale middenvelders. Zou zomaar als het meer in de PL gaat voorkomen de aandacht alsnog op Sangaré kunnen vestigen. Real zou in die middenvelder van Newcastle geïnteresseerd zijn, die kijken dan wellicht naar Ibrahim, bijvoorbeeld.
 
Benieuwd of er nadat Casemiro naar Utd gaat nog een tombola begint aan centrale middenvelders. Zou zomaar als het meer in de PL gaat voorkomen de aandacht alsnog op Sangaré kunnen vestigen. Real zou in die middenvelder van Newcastle geïnteresseerd zijn, die kijken dan wellicht naar Ibrahim, bijvoorbeeld.
En Ibi kijkt dan terug en zegt: "Ibi no for sale, Ibi stay in Eindhoven to word kampioen!"
 
Mocht hij vertrekken dan liefst eind seizoen voor einde boekjaar en minimaal €50mln. Hij heeft nu van degradatie voetbal tot aan prijzen winnen geroken en dat laatste smaakt naar meer. (Als ik hem zie genieten na een gewonnen wedstrijd of doelpunt)
Aan het eind van het seizoen gaat de clausule helaas weer in werking, dus kunnen we max 37mln vangen voor hem.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dus volgens jouw (en de mensen die je liken) is de clausule weer eind 2022 aktief? Ik ging er van uit volgend seizoen. Zo ja dan natuurlijk niet.
Nee hij zit er niet op te wachten dat ie halverwege het seizoen ertrekt. Net zoals ik, vandaar ook de like voor hem.
 
Dit was mijn eerste post

Daar krijg ik deze reaktie op. Waarom dan? Hij zegt eind seizoen gaat de clausule weer in. Daarom dus verkopen voordat die weer in werking treed.

En dan dit nog erachteraan:shrug: Ik zeg nergens in de winter. Zei eind seizoen!

Nog duimpjes ervoor krijgen ook. Het zal allemaal wel.
Er zijn 2 transferperiodes, in de zomer (nu) en in de winter (rond kerst).
De gelimiteerde transfersom geldt deze zomer en komende winter niet. Maar zomer 2023 weer wel, geen idee hoe jij hem na dit seizoen wil verkopen zonder dat die gelimiteerde transfersom weer geldt.
 
Dit was mijn eerste post

Daar krijg ik deze reaktie op. Waarom dan? Hij zegt eind seizoen gaat de clausule weer in. Daarom dus verkopen voordat die weer in werking treed.

En dan dit nog erachteraan:shrug: Ik zeg nergens in de winter. Zei eind seizoen!

Nog duimpjes ervoor krijgen ook. Het zal allemaal wel.

Is toch al uitgelegd (poging tot) door Jur voor je ietwat gepatenteerde boze reactie? Ga nou eens gewoon een gesprek aan zonder meteen op je achterste poten te staan, kerel. Wat is dat toch?
 
Dit was mijn eerste post

Daar krijg ik deze reaktie op. Waarom dan? Hij zegt eind seizoen gaat de clausule weer in. Daarom dus verkopen voordat die weer in werking treed.

En dan dit nog erachteraan:shrug: Ik zeg nergens in de winter. Zei eind seizoen!

Nog duimpjes ervoor krijgen ook. Het zal allemaal wel.
Mijn begrip over zijn clausule is dat die weer vanaf volgend seizoen weer geldt, dat zal dus betekenen dat clubs die hem volgende zomer window wil overnemen, 37mln moeten uitgeven om zijn clausule te activeren.

Ik denk dat je dan clubs op hem wil laten bieden voordat de volgende zomer window start. Maar de clubs nemen een speler definitief over in de transferwindow. Dus dan activeert de club gewoon zijn clausule. In jouw droomscenario is de enige optie dat wij Sangare in de winter of in deze window verkopen, en vervolgens huurt de kopende club hem terug aan ons voor de rest van het seizoen.
 
Mijn begrip over zijn clausule is dat die weer vanaf volgend seizoen weer geldt, dat zal dus betekenen dat clubs die hem volgende zomer window wil overnemen, 37mln moeten uitgeven om zijn clausule te activeren.

Ik denk dat je dan clubs op hem wil laten bieden voordat de volgende zomer window start. Maar de clubs nemen een speler definitief over in de transferwindow. Dus dan activeert de club gewoon zijn clausule. In jouw droomscenario is de enige optie dat wij Sangare in de winter of in deze window verkopen, en vervolgens huurt de kopende club hem terug aan ons voor de rest van het seizoen.
En dat zou logisch zijn, de speler nu voor meer geld kopen dan dat deze over een jaar kost om m dan vervolgens nog te verhuren ook :ROFL:
 
Als Sangaré vertrekt, wie kan er dan überhaupt, afgezien van Guti, als controlerende middenvelder spelen voor ons? Stel je voor Guti raakt dan geblesseerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan