Algemene transfergeruchten

Precies. We kunnen niet bij elke blessure een extra (basiswaardige) speler gaan kopen. Mauro + Max is een uitstekende bezetting voor linksback, zeker met Oppegard en Mwene nog als opties.
Wanneer denk je dat Mauro weer inzetbaar is? Medio september...??
 
Oppergard is absoluut geen optie, meest dramatische verdediger die we hebben. Heb nog steeds nachtmerries toen hij inviel tegen Leicester, 10 minuten meedoen 2 goals tegen
Is gewoon geen PSV niveau, maar zonder Mauro heb je niets anders buiten Max en Mwene (die beter is op rechts). Zo klote dat het met Mauro zo lang duurt.
 
JDJ met vakantie gegaan? Een Linksback en aanvaller nodig wederom een uitverkoop speler voor de hoofdprijs. Tranfers vallen tegen. LDJ,Benitez en Xavi dat is het?

 
JDJ met vakantie gegaan? Een Linksback en aanvaller nodig wederom een uitverkoop speler voor de hoofdprijs. Tranfers vallen tegen. LDJ,Benitez en Xavi dat is het?

Hij moet ook Lukassen nog verkopen.
 
JDJ met vakantie gegaan? Een Linksback en aanvaller nodig wederom een uitverkoop speler voor de hoofdprijs. Tranfers vallen tegen. LDJ,Benitez en Xavi dat is het?

Ik snap het wel. De selectie heeft momenteel 1 doel en dat is de CL halen.
Daarvoor is deze selectie ook voldoende. Als je dan te veel wisselt dan is dat niet goed voor de groep.

Verder vind ik de transfers tot nu toe eigenlijk best goed. Alleen Hoever valt tegen (Savio heeft nog logischerwijs tijd nodig).
Maar ook Hoever is nog jong en zeker bruikbaar in de eredivisie (vond hem aanvallend prima tegen Emmen).

Verder zullen we eerst verkopen. Lincksback is niet ons sterkste punt momenteel. Maar met Max, Oppegard, Mauro jr en Mwene hebben we daar wel flink wat opties.
Ik snap wel dat we eerst Max zullen moeten verkopen voordat we daar iets gaan kopen.

Aanvallend eigenlijk hetzelfde. Veel talent en met LDJ ervaring. Mag nog een spits bij maar dan zal Vinicius toch moeten vertrekken.

Daarnaast kan ik me voorstellen dat investeren, zonder vertrek van een speler, makkelijker gaat als we de CL halen. To be fair de selectie is niet op orde voor de champions league. Maar in de eredivisie en Europa league zouden we prima mee moeten draaien.
 
Ik denk dat Cody en Xavi wel raad weten met die ruimte
Xavi is een speler die graag in de bal komt. Til zou wel een speler kunnen zijn die goed de ruimtes in kan duiken. Alleen als ie eenmaal aan de bal komt dan ben je hem ook weer meteen kwijt. Nu gekozen is voor Luuk moet je ook maar de speelwijze aam hem aanpassen en dat was precies mijn bezwaar tegen zijn komst
 
Terug
Bovenaan Onderaan