Vind dit toch wel een beetje raar. Zo ga je toch niet met een jonge speler om. Als hij hier zelf om gevraagt heeft is het een ander verhaal.
Verhuur en dan een andere keeper halen, zou geen slechte actie zijn van Ajax. Halen ze die knakker van NEC, die naar de bank verwezen is. Of een goeie keeper die er meteen staat. Als Gorter dan volgend jaar terugkomt met wat ervaring in de tas, is er wellicht weer ruimte omdat Pasveer en/of Steek ermee stopt of afzwakt.
 
Nee klopt wel, daartegen was hij ook nergens te vinden.
Anthony de one trick pony. Normaal ga je als speler wat anders proberen tegen een back die je in z'n zak heeft. Hij bleef zn straatvoetbal repertoire herhalen. Wat ik dus van Anthony heb gezien is louter tegen psv en dat was heel erg matig
 
Anthony de one trick pony. Normaal ga je als speler wat anders proberen tegen een back die je in z'n zak heeft. Hij bleef zn straatvoetbal repertoire herhalen. Wat ik dus van Anthony heb gezien is louter tegen psv en dat was heel erg matig
Mocht je het interessant vinden:


IJzersterke pot van Antony.
 
Ik beoordeel m tegen bijvoorbeeld psv, en een gemaakte back als Mauro had 'm compleet in z'n zak.. de rest is niet zo relevant
Eerlijk is eerlijk. Een speler kan je niet liggen of je kunt je dag een keer je dag niet hebben.
 
Natuurlijk zijn dit soort dingen moeilijker als er een betere back staat, maar wat Anthony dit weekend liet zien was wel echt heel goed. Alles lukte en alles was functioneel. Vindt hem vaak een blaffende hond maar dit was gewoon een hele goede wedstrijd.

Aan de andere kant vind ik hem een jankerd.

Oh en :SC:
 

Waarom dit topic lezen als je er :sick: van word? :braak::braak::braak:
Ten Hag en de leegloop bij Ajax qua spelers en een pakhuis dat vol loopt met geld in De Bijlmer. :money:
Manchester United zit vol met spelers die Ten Hag graag wil hebben en met de Kerst zonder trainer. :cautious:
 
Ja zo dom zijn ze wel ja. Zeker als je een speler terugkoopt voor meer dan 100mln + dik salaris die je zelf gratis hebt laten vertrekken.
Arnautovic is eerder uitgelekt, kwade tongen beweren dat dit was om te kijken hoe de fans hier tegenaan keken. Kan mij voorstellen dat een deel van de fans van ManU ondertussen wel een beetje klaar zijn met aankopen uit Duivendrecht.
 
Let maar op, die gaan als het moet gewoon 80 miljoen neerleggen. Het is al paniek daar en dan heb je ook nog die badmuts zitten die het liefst heel Ajax leegkoopt.

En het wordt een miskoop. En dat is niet omdat Antony een Ajacied is. Maar meer omdat hij in de enige toppers in Nederland gewoon bij Mauro en Malacia in het broekzakje zat. Hij blinkt uit tegen de FC Groningens, omdat hij daar ontiegelijk veel ruimte krijgt en niemand hem aanpakt. In Engeland ligt hij na zijn tweede trucje te kermen tegen de boarding omdat een verdediger hem een opdonder heeft gegeven.

Zelfde als Gakpo. Leuke Eredivisie spelers, maar er moet echt nog wat gebeuren willen ze het laten zien in de grote competities.

En daarmee zeg ik niet dat hij en ook Gakpo er niets van kunnen en nooit dat niveau zullen bereiken. Ik vind alleen dat ze het nu nog niet hebben bereikt. Als jij als speler 80 miljoen kost, dan moet je echt iedere week bepalend zijn. En dat zie ik nu niet gebeuren. Zelfde geldt voor Martinez, meer dan 60 miljoen is gewoon lachwekkend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan