Ik Vind Schuurs maar een Limburgse softie. Past totaal niet in het stadse Amsterdam.

Wellicht hoopt Torino nog op een 2e Botman.
Ja daar heeft ajax genoeg voorbeelden van, weggestuurde spelers die ergens anders slagen.
Persoonlijk begrijp ik die hoge bedragen ook niet. Nogal wat verkochte spelers mislukken.

Wel hard moeten lachen om je opmerking. Alsof hij niet aan de bak komt omdat ie “de grote stad” niet aankan.
 
Ja daar heeft ajax genoeg voorbeelden van, weggestuurde spelers die ergens anders slagen.
Persoonlijk begrijp ik die hoge bedragen ook niet. Nogal wat verkochte spelers mislukken.

Wel hard moeten lachen om je opmerking. Alsof hij niet aan de bak komt omdat ie “de grote stad” niet aankan.

Alsof inderdaad. Jouw interpretatie.

Ik geef duidelijk aan dat ie niet slaagt omdat het een softie is. Laat zich te vaak makkelijk wegzetten en staat er dan als een klein kind beteuterd bij te kijken.

Simpelweg niet betrouwbaar genoeg want te veel punt verlies door te vaak van die knullige foutjes.

Botman is wellicht voetballend ook niet goed maar staat verdedigend ten minste nog zijn mannetje. Als Schuurs niet snel wat mannelijker en volwassener wordt dan gaat hij het in Italië nog erg zwaar krijgen.
 
Ik had net even ESPN op maar Hans Kraay Jr. en Steven Bergwijn wordt een heel eng koppeltje dit jaar. Die stick met Espn plopkap is waarschijnlijk aan het eind van het jaar verkleurd als hij wekelijks zo goed speelt als vandaag.
 
Net de samenvatting van Ajax bekeken bij Studio Sport. Arno Vermeulen slaat ook een beetje door zeg. Ja, Ajax speelde aanvallend goed, maar zó overdreven positief hoeft van mij ook niet.
Dat Antony 150 miljoen wel waard was bedoel je? :lmao:

Ik hoorde hem ook. Wel een mooie actie trouwens, dat dan weer wel.
 
Wat knap zeg, van super Stevie. Je zou niet verwachten dat een speler die meer heeft gekost dan de gehele selectie van heel FC Groningen een verschil gaat maken in de Eredivisie.
Maar hij doet het wel, Groningen was heel zwak maar Bergwijn levert wel tot nu toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan