Volgens mijn zeer beperkt Servo-Kroatisch zou je het moeten uitspreken als Doe-sjan.
Je moet het uitspreken als: lul.
Kennen jullie Van Kooten en de Bie met de sketch van Bob van der Bips?
Dat de geïnterviewde zanger uitgeroepen wordt als de grootste Bôče van het festival in het Tsjechische Gletzebietzje. Een vertaling voor bôče is er niet, maar het Franse woord ‘cleau-sac’ komt het dichtste bij.

Moest ik aan denken.
 
Kennen jullie Van Kooten en de Bie met de sketch van Bob van der Bips?
Dat de geïnterviewde zanger uitgeroepen wordt als de grootste Bôče van het festival in het Tsjechische Gletzebietzje. Een vertaling voor bôče is er niet, maar het Franse woord ‘cleau-sac’ komt het dichtste bij.

Moest ik aan denken.
Voor de liefhebbers :D
Bob van der Bips
 
Voor de liefhebbers :D
Bob van der Bips
Goh, 35 jaar geleden of zo voor het laatst gehoord, maar ik heb gewoon alles goed.
Was weer eens mijn sleutels kwijt vandaag en een afspraak bijna vergeten, maar dit weet ik nog. Terwijl ik het echt niet per se moest of wilde herinneren.
Het enige wat ik fout had, dat ik dacht dat de interviewer Bob vd Bips was, maar het was de zanger.

Dank voor het opduikelen van het fragment overigens, Penalty.
 
Ajax gaat dus 9.5 + 3.5 miljoen aan bonussen vangen voor Schuurs. Ik kan me gewoon niet meer voorstellen dat clubs serieus naar beelden van Ajax spelers kijken. Die horen de naam en gooien dan al de grootste zak geld die ze kunnen vinden op tafel.
 
Ajax gaat dus 9.5 + 3.5 miljoen aan bonussen vangen voor Schuurs. Ik kan me gewoon niet meer voorstellen dat clubs serieus naar beelden van Ajax spelers kijken. Die horen de naam en gooien dan al de grootste zak geld die ze kunnen vinden op tafel.
And that’s how we like it! 🥳🥰🤑💪🏻
 
Ajax gaat dus 9.5 + 3.5 miljoen aan bonussen vangen voor Schuurs. Ik kan me gewoon niet meer voorstellen dat clubs serieus naar beelden van Ajax spelers kijken. Die horen de naam en gooien dan al de grootste zak geld die ze kunnen vinden op tafel.

Ik Vind Schuurs maar een Limburgse softie. Past totaal niet in het stadse Amsterdam.

Wellicht hoopt Torino nog op een 2e Botman.
 
Beter draaien we hem om en kijken we eens wat meer naar onszelf. Want dit gebeurt elke keer weer. Een Ajacied verkocht? Vol verbazing dat het bedrag zo hoog is, vast uitzondering, zoeken naar redenen waarom dit deze ene keer misschien wel logisch was. Een in vergelijk veel minder bedrag voor een PSV'er? In de handjes knijpen, zoeken naar redenen waarom die jongen toch niet zoveel waard was, etc etc. Elke keer weer.

Maar even een simpel voorbeeld. Doan, goed gedaan bij Groningen, goed seizoen als basisspeler in de Bundesliga op z'n CV, en vorig seizoen de helft van alle speelminuten bij PSV gemaakt met uitstekend rendement in goals en assists. Schuurs, één debuutseizoen bij degradatiekandidaat, nooit vaste speeltijd bij Ajax, altijd eerste reserve achter de basis CV's. Fors meer waard dan Doan, en het is niet alsof Torino een schatrijke club is. Zo zijn er talloze voorbeelden. Het is structureel, daarvoor moet PSV naar zichzelf kijken, en verbazing is niet meer gepast.
 
Beter draaien we hem om en kijken we eens wat meer naar onszelf. Want dit gebeurt elke keer weer. Een Ajacied verkocht? Vol verbazing dat het bedrag zo hoog is, vast uitzondering, zoeken naar redenen waarom dit deze ene keer misschien wel logisch was. Een in vergelijk veel minder bedrag voor een PSV'er? In de handjes knijpen, zoeken naar redenen waarom die jongen toch niet zoveel waard was, etc etc. Elke keer weer.

Maar even een simpel voorbeeld. Doan, goed gedaan bij Groningen, goed seizoen als basisspeler in de Bundesliga op z'n CV, en vorig seizoen de helft van alle speelminuten bij PSV gemaakt met uitstekend rendement in goals en assists. Schuurs, één debuutseizoen bij degradatiekandidaat, nooit vaste speeltijd bij Ajax, altijd eerste reserve achter de basis CV's. Fors meer waard dan Doan, en het is niet alsof Torino een schatrijke club is. Zo zijn er talloze voorbeelden. Het is structureel, daarvoor moet PSV naar zichzelf kijken, en verbazing is niet meer gepast.
Ach ManU komt er nu achter dat ze een verrekt kleine verdediger hebben gekocht voor een best hoog bedrag. Wie weet gaat de gekte ooit voorbij.
 
Beter draaien we hem om en kijken we eens wat meer naar onszelf. Want dit gebeurt elke keer weer. Een Ajacied verkocht? Vol verbazing dat het bedrag zo hoog is, vast uitzondering, zoeken naar redenen waarom dit deze ene keer misschien wel logisch was. Een in vergelijk veel minder bedrag voor een PSV'er? In de handjes knijpen, zoeken naar redenen waarom die jongen toch niet zoveel waard was, etc etc. Elke keer weer.

Maar even een simpel voorbeeld. Doan, goed gedaan bij Groningen, goed seizoen als basisspeler in de Bundesliga op z'n CV, en vorig seizoen de helft van alle speelminuten bij PSV gemaakt met uitstekend rendement in goals en assists. Schuurs, één debuutseizoen bij degradatiekandidaat, nooit vaste speeltijd bij Ajax, altijd eerste reserve achter de basis CV's. Fors meer waard dan Doan, en het is niet alsof Torino een schatrijke club is. Zo zijn er talloze voorbeelden. Het is structureel, daarvoor moet PSV naar zichzelf kijken, en verbazing is niet meer gepast.
Het is toch gewoon omdat het Ajax is? Ik ben er echt van overtuigd dat wij dat bedrag niet hadden gekregen. Als je eenmaal zoals Ajax jaarlijks CL speelt en op dat podium ook imponeert zoals ze ook al 5(?) jaar doen (bijna ieder jaar) dan is het toch ook logisch dat ze spelers voor meer geld kunnen verkopen dan wij?

Overigens snap ik niet dat een Italiaans team, waar ze dus zouden moeten weten wat verdedigen is, deze jongen gescout heeft en tot een positief scoutingsrapport is gekomen. Als je 10 wedstrijden hebt gezien dan ben je toch wel klaar?
 
Ajax gaat dus 9.5 + 3.5 miljoen aan bonussen vangen voor Schuurs. Ik kan me gewoon niet meer voorstellen dat clubs serieus naar beelden van Ajax spelers kijken. Die horen de naam en gooien dan al de grootste zak geld die ze kunnen vinden op tafel.
Vergeet de 15% doorverkooppercentage niet!

En dat voor een verdediger die 3 miljoen gekost heeft en nooit onbetwist basisspeler is geweest.
Lekker bezig H2!
 
Terug
Bovenaan Onderaan