Muziek

Ik keek gisteren nog even bij de line up voor Dynamo Metalfest, volgende week. Lamb of God toegevoegd en Jinjer weer terug op de lijst. Twee keer goed nieuws! Dus, twee geluksmomentjes.:giggle:
Ja, ben ik ook van de partij. Ga ik weeerr Lamb of God zien, hoewel ik het zelf nooit opzet. Maar een hoop leuke bandjes voor de prijs van 1 ticket voor Kreator in Zwitserland. Und die kommen auch! :CHEER:
 
Ja, ben ik ook van de partij. Ga ik weeerr Lamb of God zien, hoewel ik het zelf nooit opzet. Maar een hoop leuke bandjes voor de prijs van 1 ticket voor Kreator in Zwitserland. Und die kommen auch! :CHEER:
Ja het is een mooie line up.
Twee dagen feestvieren met de illustere Dikke Duitser.

Mocht je me zien, kom dan zeker even een biertje drinken. (Y)
 
Een dikke en een getrainde naast elkaar? Kan best opvallen. :grin: (Y)
Afhangende van het weer mogelijk een wit American Football shirt aan, met nummer 16 er op.
Blote bast of een wife beater zou ook zomaar kunnen.
Maar, 1.94m, kaal en getatoeerd naast een Dikke 'Duitser' met baard zou in principe moeten opvallen.:ROFL:
 
Afhangende van het weer mogelijk een wit American Football shirt aan, met nummer 16 er op.
Blote bast of een wife beater zou ook zomaar kunnen.
Maar, 1.94m, kaal en getatoeerd naast een Dikke 'Duitser' met baard zou in principe moeten opvallen.:ROFL:
In in de buurt van bier, I presume. ;)
 
Gezien de temperaturen nog niet heel erg laag zijn gewoon even een wat ouder, maar ook (in mijn oren) rustig nummer. Geen idee waarom deze de laatste tijd in mijn hoofd zit, heb ook niks van Placebo in de kast :unsure:

 
fingerpicking magic. Fleetwood Mac had 'm blijkbaar niet meer nodig... domme beslissing
 
Terug
Bovenaan Onderaan