Cody Gakpo (A)

Ten Hag staat alweer met 1 been in de uitgang.

Maar on-topic: hoe hoog ik Gakpo ook heb zitten, ik begin het wel zorgwekkend te vinden dat hij het niet laat zien in dit soort wedstrijden. Dat zijn toch de wedstrijden waarop de grote jongens opstaan en zich laten gelden. Hopelijk tegen Rangers dan maar.
Ik denk dat hij ook te graag wil. Gisteren heeft hij genoeg ballen en ruimte gehad. En ineens lukt niks en is hij niveau RKC. Dat kan natuurlijk niet.
Tegen United nee zeggen.. ik denk dat bijna geen een speler dat doet. Wereldclub, en een mooi instapmoment.
Een grote bende daar. Niet doen.
 
Of ik het vanuit de club bezien niet zou doen weet ik niet. In feite is het op het moment een subtoppertje die zich probeert opnieuw op te richten. Als Ten Hag de tijd krijgt en de juiste aankopen doet kan dat best lukken. Maar juist dat laatste vind ik twijfelachtig. Ze hebben geen centraal middenveld, en geven dan een godsvermogen uit aan Martinez. En nu Gakpo, terwijl ze een shitload aan linksbuitens hebben? Daar moet je Rashford toch weer aan de praat gaan krijgen zeker?
 
Cody moet vandaag een beetje zelf reflectie doen. Heeft gisteren niet gebracht terwijl het ertoe doet. Gebeurt te vaak bij hem. Ok het is nieuw wellicht daarom zou ik het heel reeel vinden om te blijven en vast een paar grote wedstrijden mee te pakken en ook een fatsoenlijk WK te draaien en dan pas weg gaan.
 
Cody moet vandaag een beetje zelf reflectie doen. Heeft gisteren niet gebracht terwijl het ertoe doet. Gebeurt te vaak bij hem. Ok het is nieuw wellicht daarom zou ik het heel reeel vinden om te blijven en vast een paar grote wedstrijden mee te pakken en ook een fatsoenlijk WK te draaien en dan pas weg gaan.
Precies dit. Hij zou nu juist een van de spelers moeten zijn die beslissend had moeten zijn tegen een Monaco. Ik heb net een deel van de pot teruggekeken maar Gakpo heeft werkelijk geen enkele goede actie gehad. Nul. Verkeerde aannames, verkeerde passes. Als dit de pot is waar de top hem op beoordeeld dan speelt ie nog wel een seizoen bij ons denk ik..
 
Precies dit. Hij zou nu juist een van de spelers moeten zijn die beslissend had moeten zijn tegen een Monaco. Ik heb net een deel van de pot teruggekeken maar Gakpo heeft werkelijk geen enkele goede actie gehad. Nul. Verkeerde aannames, verkeerde passes. Als dit de pot is waar de top hem op beoordeeld dan speelt ie nog wel een seizoen bij ons denk ik..
speelt vooral om zichzelf te bewijzen en wil te veel 'alleen) forceren
 
Ter vervanging van Noni worden Zirkzee en Malen genoemd.
Hopelijk zijn die namen net zo'n duimzuigerij/bladvulling in zomerse tijden als dat krantenverhaal uit Engeland .
Maar mocht Gakpo echt zo gek zijn om ons, zijn medespelers en club nu in de steek te laten voor het zootje waar de eigen supporters op Old Trafford al jaren van gruwen dan graag iets fatsoenlijks daarvoor in de plaats.
En zou iemand binnen PSV aan "ik ben alleen op de wereld / annex kansenmisser" Malen denken hoop ik toch vurig dat Luuk eventjes contact opneemt met Zahavi. Die weet vast nog wel te vertellen hoe hij steeds vrij voor doel werd overgeslagen.
 
Cody heeft al gesproken met Ten Hag. Arme trommelvliezen van Cody. ;)
Verder dat gepraat met spelers. Meld je gewoon bij de club en doe een bod. En de competities zijn inmiddels begonnen, dan gaan de prijzen met 50% omhoog. Lijkt mij geen slecht idee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan