Hoezo? Dat hoeft toch helemaal niet.
Ik dacht dat er ook wel eens na 1 of 2 competitierondes gespeeld is? Maar goed, het zou idd niet uit moeten maken, de bekerfinale wordt ook nooit ná het seizoen gespeeld.
Denk alleen wel dat het lastig plannen is en steeds lastiger wordt met alle wensen, verzoeken binnen een al veel te volle speelkalender.
 

giphy.gif
 
Gewoon niet meer verkopen op 1 september, probleem opgelost.

Ja hey, jij hoeft jezelf niet druk te maken om John de Jong. Die neemt bij ons op 1 september gewoon de telefoon op.

"Marcel Brands' office, you're speaking with John."
"Yes hello, can I speak to Marcel"
"Marcel is not here at the moment, so you can discuss it with me"
"We want to talk about Gakpo"
"Yes Gakpo, but Marcel said I can't sell players today"
"But John, listen. We have a good deal."
"Well, they call me the deal maker at the office"
"Listen John, we want to make an offer. 55 million, 15% sell-on clause. Sounds good to you?"
"No, you certainly didn't read the Dutch newspapers. Gakpo is worth 45 million"
"Well, 45 million then? With the 15% sell-on clause"
"Marcel hasn't taught me yet about that sell-on thing. I don't trust you about that, maybe you are scamming me."
"Well okay, 40 million it is then"
"Wow yes, we have a deal. I think Marcel is proud of me that I made this big deal. 40 million, imagine how many t-shirts I can buy with that money"
 
Ja hey, jij hoeft jezelf niet druk te maken om John de Jong. Die neemt bij ons op 1 september gewoon de telefoon op.

"Marcel Brands' office, you're speaking with John."
"Yes hello, can I speak to Marcel"
"Marcel is not here at the moment, so you can discuss it with me"
"We want to talk about Gakpo"
"Yes Gakpo, but Marcel said I can't sell players today"
"But John, listen. We have a good deal."
"Well, they call me the deal maker at the office"
"Listen John, we want to make an offer. 55 million, 15% sell-on clause. Sounds good to you?"
"No, you certainly didn't read the Dutch newspapers. Gakpo is worth 45 million"
"Well, 45 million then? With the 15% sell-on clause"
"Marcel hasn't taught me yet about that sell-on thing. I don't trust you about that, maybe you are scamming me."
"Well okay, 40 million it is then"
"Wow yes, we have a deal. I think Marcel is proud of me that I made this big deal. 40 million, imagine how many t-shirts I can buy with that money"
Maak 1 september een verplichte snipperdag voor iedereen op kantoor. Probleem opgelost.
 
De clausule is uit het contract van Sangaré dus daar hoeven we ons geen zorgen over te maken. Komt wel weer heel kneuterig over vanuit de KNVB maar zal praktisch niet voor veel problemen zorgen.
 
Wat hebben die daar nu weer over te zeggen? Daarbij hebben die 1-9 voor die andere competities blijkbaar ook goedgekeurd.

Vrijdag, na de vraag of het waar is dat de KNVB contact had
gezocht met de clubs, reageerde de bond wel. 'Het klopt dat wij
er recent achter zijn gekomen dat er een verschil bestaat in de
sluitingsdatum van de transferwindow die wij hanteren ten
opzichte van een aantal andere bonden. Wij houden de datum
van 31 augustus aan en een aantal andere bonden sluit een dag
later, in de nacht van 1 op 2 september. Wij zijn verbaasd over
dit verschil in sluitingsdatum. Het klopt ook dat wij nog in
gesprek zijn met de FIFA om te kijken of we onze sluitingsdatum
ook kunnen verlengen. Omdat de transferwindow al loopt,
verwachten wij wel dat het moeilijk wordt om dit nog op korte
termijn te kunnen realiseren.
Uit het artikel van VI
 
Ik blijf het bijzonder vinden. Want als de FIFA erover gaat, zou je denken dat iedereen dezelfde datum zou hebben. Dus lijkt het erop dat iedereen zelf beslist.
Hoe dan ook, het is natuurlijk onzin dat die ene dag er niet bij zou kunnen komen nu dit volslagen absurde verschil in sluiting van de transfermarkt dankzij VI aan het licht is gekomen in Zeist.
Op ED online lees ik dat Marcel Brands de situatie niet wenselijk vindt omdat met name Britten op de slotdag nogal eens gekke dingen doen.
Mocht PSV dan iemand ongewild kwijtraken - b.v. Cody die toehapt bij een bod van 80 miljoen - hoop ik vurig dat onze club die onwetende stoethaspels bij de KNVB aansprakelijk stelt.
Voor het feit dat we geen vervanger meer kunnen kopen door de onkunde aldaar.
Met hulp van een Feijenoord jurist met ervaring kunnen we in dat geval een heel eind komen. ;)
 

Het wordt toch onderhand wel eens tijd dat daar (KNJB) koppen gaan rollen.. Corrupte incompetente bende.
Is het echt zo erg? Ik bedoel de KNVB heeft heel veel domme dingen gedaan, maar dit zit niet eens dicht bij de top. Landen als Denemarken, Oostenrijk, Zwitserland sluiten tegelijk met ons dus het is niet alsof we de enigen zijn.
 
Is het echt zo erg? Ik bedoel de KNVB heeft heel veel domme dingen gedaan, maar dit zit niet eens dicht bij de top. Landen als Denemarken, Oostenrijk, Zwitserland sluiten tegelijk met ons dus het is niet alsof we de enigen zijn.
Wel een gemiep van de FIFA. Wat maakt het uit, als je het hiermee juist eerlijker maakt?
 
Het wordt toch onderhand wel eens tijd dat daar (KNJB) koppen gaan rollen.. Corrupte incompetente bende.
Koninklijke Nederlandse Josti Band?
 
Terug
Bovenaan Onderaan