Cody Gakpo (A)

Als Gakpo echt binnen een paar weken wil verkassen naar ManU, dan wel voor minimaal 60+ ...!!
Las een gerucht dat nu Monaco niet naar CL gaat hun linksbuiten ook kans maakt om naar ManU te gaan. Geen idee hoe betrouwbaar dit gerucht is.
 
Is nou exact de club waar ik op dit moment niet naar toe zou gaan.
Ten Hag staat alweer met 1 been in de uitgang.

Maar on-topic: hoe hoog ik Gakpo ook heb zitten, ik begin het wel zorgwekkend te vinden dat hij het niet laat zien in dit soort wedstrijden. Dat zijn toch de wedstrijden waarop de grote jongens opstaan en zich laten gelden. Hopelijk tegen Rangers dan maar.
 
Ten Hag staat alweer met 1 been in de uitgang.
Ik denk dat een nieuwe trainer met dit materiaal ook geen CL gaat halen. Ze kunnen Ronaldo misschien behouden maar wat moet je met een speler die eigenlijk niet meer voor je wil spelen. Heeft zo’n negatieve invloed op de groep.
 
Tegen United nee zeggen.. ik denk dat bijna geen een speler dat doet. Wereldclub, en een mooi instapmoment.
 
Heeft echt niets, maar dan ook helemaal niets in de Premier League te zoeken op dit moment. Ja, bij Leeds inderdaad. Word verdomme maar eens bepalend op dit niveau, niet alleen tegen Emmen.
 
Direct verkopen en een hele goede spits terughalen en dan 4-4-2 gaan spelen. Waarom 4-3-3 (wat voor PSV sowieso al jaren maar een stug en voorspelbaar systeem is) als wat rest aan buitenspelers jeugdig is?

Noni geblesseerd, Gakpo weg, voorzetten op Luuk: dat kunnen anderen ook, blijkt.

Kunnen Guti, Veerman, Sangaré met Xavi lekker creatief pielen op het middenveld.
 
De speler waar ik me vandaag groen en geel aan heb lopen ergeren. Het is niet eens dat hij het niet kan. Dat geloof ik niet. Tegen Benfica was hij tweemaal onze allerbeste speler. Ik denk ook niet dat het te maken heeft met dat United in zijn hoofd zit (hoe speelt hij anders wel goed tegen Ajax en Emmen). Mijn gevoel is dat hij echt zenuwachtig is/was. En dat is ook best wel verklaarbaar als je ziet hoe vaak we dit soort wedstrijden nu juist niet wonnen vorig jaar. Nu een keer de andere kant van de medaille mogen zien. Hopelijk, valt daarmee ook een last van zijn schouders. Want aan een fitte en goede Gakpo hebben we wat. Niet de Gakpo van het Nederlands elftal.
 
Je speelt ook geen CL bij United en daar zitten ze ook bomvol met buitenspelers. Op links ligt het nog wel open omdat Rashford o.a. het niet goed doet. Als United een goed bod doet, zoals 50 mln, moet je hem gewoon laten gaan. Ik lees geruchten dat hij 35m pond moet kosten maar ik word daar toch niet zo blij van. Als je hem laat gaan, dan maar voor een recordbedrag.

Anders doet hij het nog een jaartje hier en hopelijk kan hij het laten zien in de CL en op het WK ook een goede indruk achterlaten. Dan is er wel bijna garantie dat hij voor 50+ weg kan gaan.
 
United wordt wanhopig gewoon 50 miljoen pond vragen en niets meer zakken.
Effe Overmars een weekje huren. Die weet wel hoe je moet verkopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan