Algemene transfergeruchten

West Ham heeft meen ik al flink wat uitgegeven? Kan me niet voorstellen dat die dus nog een 50+ bedrag op tafel kunnen en willen leggen. Zou jammer zijn als ze nu pas bedenken dat ze dan toch wel graag Sangaré hadden gehad. Als hij niet naar Everton en Southampton zou willen gezien de twijfels over een risicovol rechterrijtje, dan is West Ham gezien hun prestaties onder Moyes de laatste jaren toch wél een goed alternatief.

Misschien gaat Man Utd uit blinde paniek nog wel voor Declan Rice? Dan gaat het budget er wel zijn...
 
Wat betreft West Ham, die volgen Sangare al jaren. Kon hij ook volgens de geruchten al naartoe toen hij destijds naar PSV overstapte.
 
Rik meldt dat er nog 3 prioriteiten zijn voor de zomer: de 1e 2 zijn bekend: Het halen van de CL en het behouden van Gakpo, maar als 3e willen ze dus nog echt een aanvaller aantrekken.
 
Enerzijds goed om te horen, anderzijds, ze vinden de verdediging dus op orde :nocheer:
Ze vinden blijkbaar niemand die en betaalbaar is en beter is dan Ramalho, Teze, en de mij zeer verrassende Obispo. Wanneer Obispo zo blijft spelen vind ik de verdediging ook prima zo en zou ik ook een aanvaller halen.
 
Ik snap een extra aanvaller best, maar het is wel zonde van de ontwikkeling van Saibari en Bakayoko. En in mindere mate Savio.

Natuurlijk, meer versterkingen kan beter zijn voor nu, maar voor de long run moeten we ook vertrouwen geven aan de doorstroom.
 
Ik snap een extra aanvaller best, maar het is wel zonde van de ontwikkeling van Saibari en Bakayoko. En in mindere mate Savio.

Natuurlijk, meer versterkingen kan beter zijn voor nu, maar voor de long run moeten we ook vertrouwen geven aan de doorstroom.
hangt er ook sterk vanaf wat het profiel is van de speler die ze zoeken. Als ze nog een talent aantrekken ben ik het deels met je eens, maar ook dan, de door jou genoemde spelers zijn vleugelspelers / middenvelder. Wat dat betreft zit een echte spits hooguit Vinicius in de weg, maar dit is toch huur.
 
Ik snap een extra aanvaller best, maar het is wel zonde van de ontwikkeling van Saibari en Bakayoko. En in mindere mate Savio.

Natuurlijk, meer versterkingen kan beter zijn voor nu, maar voor de long run moeten we ook vertrouwen geven aan de doorstroom.
Klopt, maar die jongens zijn gewoonweg niet ver genoeg om op te kunnen bouwen bij een blessure. Zeker met het extra risico dat Gakpo vertrekt en het maar de vraag is wat je daar nog terug voor kunt halen. Vorig jaar hadden we Doan en Bruma achter Gakpo en Madueke als 'basis', dat is wel wat anders dan jonge beloftes. Als er iemand bij komt én er een vervanger voor Cody komt mocht die vertrekken, dan moet je een Saibari of Bakayoko misschien nog verhuren. De hele berg jonge talenten gaan namelijk niet aan voldoende speeltijd komen in dat scenario.
 
hangt er ook sterk vanaf wat het profiel is van de speler die ze zoeken. Als ze nog een talent aantrekken ben ik het deels met je eens, maar ook dan, de door jou genoemde spelers zijn vleugelspelers / middenvelder. Wat dat betreft zit een echte spits hooguit Vinicius in de weg, maar dit is toch huur.
Misschien speelt er ook nog iets rondom Vinicius. Eerder al wel, en Benfica wil hem dat vast ergens anders stallen/verkopen.
 
Misschien speelt er ook nog iets rondom Vinicius. Eerder al wel, en Benfica wil hem dat vast ergens anders stallen/verkopen.
Kan ik me zeker hij nu geblesseerd is moeilijk voorstellen?
Genoeg mensen die het niet met me eens zijn, maar ik vind Vinicius een uitstekende spits om achter Luuk op de bank te hebben.
 
Kan ik me zeker hij nu geblesseerd is moeilijk voorstellen?
Genoeg mensen die het niet met me eens zijn, maar ik vind Vinicius een uitstekende spits om achter Luuk op de bank te hebben.
An sich niet verkeerd, maar wat mij betreft te weinig ervaring met het oog op de CL.
 
Volgens mij is de selectie met een vervanger van Madueke ook mooi compleet.

  1. Ik vind het wel mooi dat we achterin Obispo nu ook eens echt de kans geven; en tot nu toe doet hij het goed. Jaar van de waarheid voor hem. En het voordeel is dat het niet heel veel wedstrijden zijn tot aan de winterstop en dan komt hopelijk Boscagli weer terug
  2. Middenveld hebben we genoeg spelers en vooral veel opties om ook tactisch snel te schakelen
  3. Voorin zijn er maar 2 zekerheidjes met Gakpo en De Jong. En heel veel talent eromheen maar, op elke positie een zekerheidje is wel een must wat mij betreft. En dan blijft er nog voldoende tijd over voor alle talenten die we hebben denk ik. Heel benieuwd met welke rechtsbuiten ze aan gaan komen; zou wel even duren en afhankelijk van CL halen zijn verwacht ik. Ik zou trouwens het liefst zien dat we een echte investering doen hier en niet gaan huren. Vooral omdat Madueke niet het zekerheidje is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan