Ibrahim Sangaré (M)

Uitstekend nieuws. In het ergste geval dus alleen Cody kwijt straks.
En ik denk dat als je 50 miljoen krijgt voor Gakpo je daar wel 10-12 miljoen van kan herinvesteren in een nieuwe buitenspeler. Een vleugelspeler die doelpunten kan scoren en kan voorzetten op Luuk is veel makkelijker te vinden dan een type Sangaré. Natuurlijk niet van het niveau Gakpo maar dat is het lot van clubs als PSV.
 
De clausule is eruit tot volgend jaar (dus ook de winterstop), daarna treedt die weer in werking.
Ok, en dan weer voor hetzelfde bedrag? Snap dat het dan alsnog beter voor PSV is om hem langer te kunnen houden, maar met de bedragen die de PL tegenwoordig betaalt vind ik 37 miljoen alsnog aan de lage kant voor de speler die Sangaré is.
 
Ok, en dan weer voor hetzelfde bedrag? Snap dat het dan alsnog beter voor PSV is om hem langer te kunnen houden, maar met de bedragen die de PL tegenwoordig betaalt vind ik 37 miljoen alsnog aan de lage kant voor de speler die Sangaré is.
Volgens VI voor hetzelfde bedrag
 
Ok, en dan weer voor hetzelfde bedrag? Snap dat het dan alsnog beter voor PSV is om hem langer te kunnen houden, maar met de bedragen die de PL tegenwoordig betaalt vind ik 37 miljoen alsnog aan de lage kant voor de speler die Sangaré is.
Na een goed WK kan er van alles plaatsvinden.
 
Ok, en dan weer voor hetzelfde bedrag? Snap dat het dan alsnog beter voor PSV is om hem langer te kunnen houden, maar met de bedragen die de PL tegenwoordig betaalt vind ik 37 miljoen alsnog aan de lage kant voor de speler die Sangaré is.
Waarschijnlijk wel. De zaakwaarnemer van Sangare was net bij dat programma van Ziggo. Komt er op neer dat hij alleen naar lagere ploegen in de PL kon. Hij had geen zin om te voetballen zonder uitzicht op prijzen. Voor het geld hoefde hij het niet te doen, PSv betaald hetzelde aan salaris als die PL clubs.
 
Geweldig nieuws dat hij dit seizoen blijft! Jammer dat de clausule volgend seizoen wel weer geldig is maar alles beter dan nu vertrekken. Onvervangbaar. Zou wel slim zijn om nu alvast door te selecteren met van ginkel en vervanger van Sangare te halen
 
Lekker zo'n broer van een zaakwaarnemer die alles in een TV programma Goedemorgen Eredivisie op tafel gooit. :lmao:
De broers Musampa zullen nog e.e.a. te bespreken hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan