Goal van het Seizoen 2022/2023

Dat zou kunnen, maar dan moet je als md idd het topic de hele tijd wijzigen op het gebied van wel/niet reageren. Stel het kan even niet (denk aan vakanties en zo), dan ligt dat wel stil.
Je zou ook een topic kunnen maken met de filmpjes, en daarbij zetten "niet reageren", met een apart topic voor de reacties.
Volgens mij continue op gesloten zetten, na het stemmen 1 filmpje vervangen. Dat is dus na iedere wedstrijd, ruim 50x per seizoen, snap het direct als een admin daar niet op zit te wachten.

DrJ nadat de meest recente top 5 bekend is wordt er ongetwijfeld weer gereageerd, bij het stemmen ff rap nagaan wat de huidige top 5 is is daarmee lastig. Wat ook kan is dat jij zelf de top5 actueel houdt in de openingspost van dit topic, dan is deze altijd makkelijk te vinden.
 
Volgens mij continue op gesloten zetten, na het stemmen 1 filmpje vervangen. Dat is dus na iedere wedstrijd, ruim 50x per seizoen, snap het direct als een admin daar niet op zit te wachten.

DrJ nadat de meest recente top 5 bekend is wordt er ongetwijfeld weer gereageerd, bij het stemmen ff rap nagaan wat de huidige top 5 is is daarmee lastig. Wat ook kan is dat jij zelf de top5 actueel houdt in de openingspost van dit topic, dan is deze altijd makkelijk te vinden.
Ik zet 'm wel in de openingspost inderdaad.
 
Volgens mij continue op gesloten zetten, na het stemmen 1 filmpje vervangen. Dat is dus na iedere wedstrijd, ruim 50x per seizoen, snap het direct als een admin daar niet op zit te wachten.

DrJ nadat de meest recente top 5 bekend is wordt er ongetwijfeld weer gereageerd, bij het stemmen ff rap nagaan wat de huidige top 5 is is daarmee lastig. Wat ook kan is dat jij zelf de top5 actueel houdt in de openingspost van dit topic, dan is deze altijd makkelijk te vinden.
Actuele stand staat nu gewoon constant in de openingspost. Goed idee.
 
Nou, kon toch zweren dat dat ooit het geval was. My bad. :cool:
giphy.gif


Maar goed dat jij geen mod of admin bent...zo slordig...
 
Terug
Bovenaan Onderaan