Ja, gewoon, niets meer dan dat, kan mij niet voorstellen dat het goddelijke ajaks geen betere goal gescoord heeft, zou eigenlijk in en in triest zijn voor de club die gods geschenk aan de voetbalwereld is toch.
Ok denk dat er voor deze goal voornamelijk gekozen is omdat het landskampioenschap hier wel mee beslist werd.
 
Ok denk dat er voor deze goal voornamelijk gekozen is omdat het landskampioenschap hier wel mee beslist werd.
Nou heej, haal jij gewoon ff de schijnwerper van Serdar af, dat kan niet man, toon eens

763
 
Ok denk dat er voor deze goal voornamelijk gekozen is omdat het landskampioenschap hier wel mee beslist werd.
Mede beslist. Gossie heeft de laatste nagel in die doodskist geslagen tijdens Feyenoord uit.
Ja, want PSV heeft vorig jaar ook een (zeer fraai) doelpunt gemaakt, die heel veel commotie opleverde, tegen de directe concurrent waardoor de titel grotendeels beslist werd?
Nee, want PSV plaatst een lijstje met fraaiste doelpunten waarbij ze aantonen zich niet specifiek met het jennen van de concurrentie bezighouden. Tevens toont het filmpje aan dat de goal van Mazraoui er een van het kaliber 10 in een dozijn was. Fraai, maar fraaist?
 
Het heeft niks met arrogantie te maken, maar met zout in de wondjes van de concurrent strooien. En daar zijn jullie ook niet vies van. ;)
Heul niet en ik heb een video om dat aan te tonen (a) (a)
p.s. een beetje zout in de wonden strooien met een plaagstoot hier op t forum onderling is in mijn beleving net ff anders dan je 'goal van het seizoen' daarop baseren.
 
Heul niet en ik heb een video om dat aan te tonen (a) (a)
p.s. een beetje zout in de wonden strooien met een plaagstoot hier op t forum onderling is in mijn beleving net ff anders dan je 'goal van het seizoen' daarop baseren.
Nou moet ik zeggen dat ik het persoonlijk wel een erg mooie goal vind. Maar ik zal net als jij (respect!) even alle goals terugkijken en kijken of ik er mooiere tussen vind zitten.
 
Het heeft niks met arrogantie te maken, maar met zout in de wondjes van de concurrent strooien. En daar zijn jullie ook niet vies van. ;)
In dat geval zijn jullie wat mij betreft (In meerderheid----> officieel bewezen nu) gewoon een stelletje provinciale eierdopjes die heel de dag met het Grote PSV uit het zuiden bezig zijn. Als je mij vraagt wat de mooiste goal van PSV vorig seizoen was dan gaat dat om schoonheid, kunst, elegantie. Een prachtige crosspass van Veerman waarna Gakpo twee Feyenoorders uitdribbelt en de bal over Bijlow heenwipt, een poeier uit stand van Boscagli vanaf 30 meter zonder aanloop vol in de kruising uit bij AZ. Een ware volley van (jawel!) Bruma in de 16 ook het kruisinkje in.

Wat sturen jullie? Een verlept afstandschot dat nog niet eens doelpunt van de week zou worden bij ons Jong elftal. Echt walgelijk.

Steven Bergwijn had officieel gelijk. PSV is compleet anders dan Ajax: bij PSV zijn ze 2 weken vantevoren al bezig met Ajax. Bij Ajax zijn ze het hele jaar door bezig met PSV.
 
Nou moet ik zeggen dat ik het persoonlijk wel een erg mooie goal vind. Maar ik zal net als jij (respect!) even alle goals terugkijken en kijken of ik er mooiere tussen vind zitten.
Eerlijk: ik vind het best een terechte winnaar. Als je het lijnmoment even vergeet, is het gewoon een schitterende aanval met een lekkere knal op een héél belangrijk moment

Er zijn zeker meer mooie doelpunten gemaakt, maar de combinatie van bovenstaande punten maakt deze goal nog ietsje mooier.
 
Heul niet en ik heb een video om dat aan te tonen (a) (a)
p.s. een beetje zout in de wonden strooien met een plaagstoot hier op t forum onderling is in mijn beleving net ff anders dan je 'goal van het seizoen' daarop baseren.

Ik heb net alle geselecteerde goals gezien en alleen de goal van Berghuis tegen Heerenveen was wellicht iets mooier. Was een pover jaar qua mooie goals.
 
Ik vind die Schreuder echt n vage. Hij heeft dus tegen Gorter gezegd dat hij de voorkeur aan Pasveer geeft, want Pasveer stond ook in de basis voordat hij die blessure had (vorig seizoen). Waarom stel je Pasveer vorige week dan niet op? En dan maakt hij het nog vager door daarna te roepen dat hij eigenlijk nog geen keuze hoeft te maken qua eerste keeper. Snapt u het nog. Seizoen is begonnen, maar Ajax heeft nog geen idee wie de 1ste keeper gaat zijn. Rare pipo die Alfred Jodocus Kwak.

Oh en de zaak Mootje volgt volgende week. Waar dat 2 weken geleden ook al volgende week was trouwens. Maar, het is Ajax dus niet teveel doorvragen en zuigen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan