10 miljoen :ROFL:

Voor dat bedrag breng ik hem hoogstpersoonlijk naar Amsterdam toe vanuit Valencia. Op het fietsje.
 
**Lama...fake news.**
44337b67caa020912aaf83c6dc5fb2f0.jpg
495l3b.png

Gelukkig of juist jammer. ;)
 
Ajax schijnt interesse te hebben in Mertens. Zou die hazentand nog steeds zuur zijn dat PSV niet met hem doorwilde ofzo? Zag die Hammie laatst ook al roepen dat ze een type als De Jong in de spits willen hebben, waarschijnlijk hadden ze dat ook nog geprobeerd wanneer wij dat niet hadden gedaan.
 
Ajax schijnt interesse te hebben in Mertens. Zou die hazentand nog steeds zuur zijn dat PSV niet met hem doorwilde ofzo? Zag die Hammie laatst ook al roepen dat ze een type als De Jong in de spits willen hebben, waarschijnlijk hadden ze dat ook nog geprobeerd wanneer wij dat niet hadden gedaan.
Mertens? Waar moet ie spelen dan? Ze hebben voorin toch al genoeg opties?
 
Ajax schijnt interesse te hebben in Mertens. Zou die hazentand nog steeds zuur zijn dat PSV niet met hem doorwilde ofzo? Zag die Hammie laatst ook al roepen dat ze een type als De Jong in de spits willen hebben, waarschijnlijk hadden ze dat ook nog geprobeerd wanneer wij dat niet hadden gedaan.
Ze doen Daramy weg omdat er genoeg aanvallende opties zijn en dan zouden ze ineens Mertens willen?

Ik geloof het niet.
 
Lijkt me ook volkomen onlogisch dat ze voorin nog wat zoeken. Als ze van de RvC al iets mogen, dan leggen ze vast prioriteit op rechtsback. En als ze slim zijn bij een keeper.
 
Wat een kleuters zijn het toch, alsof er geen mooiere goals gemaakt zijn door ajax afgelopen seizoen. Maar nee, de kindertjes zijn vooral bezig met de concurrentie, small club.

Ik heb wel eens betere posts gezien van je.
Je komt nu over als de gebeten hond puur omdat t een goal tegen PSV is.

De afronding was erg mooi maar vooral de combinatie en het teamwork is goed.
Daarbij zal vast wel iets meespelen dat het in een top wedstrijd is en niet tegen een Fortuna. Voel je dus vereerd 😉

Ajax heeft een RB erbij (Jorge Sanchez) Hopelijk nog een goede keeper en dan is de selectie wel op orde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan