Algemene transfergeruchten

Max wellicht naar Hoffenheim en hopelijk haalt PSV dan Angeliño uit Leipzig op?
Ik zie het zo voor me: Veerman die een crosspass geeft naar Angeliño die met een volley de bal voor de goal slingert precies op het bolletje van LdJ die de bal kiezelhard tegendraads de kruising in kopt.
Angeliño zou voor ons gelijk een speler in de categorie Sangaré, Gakpo zijn. Ik snap überhaupt al niet dat ie weg moet maar ik kan me ook echt niet voorstellen dat ie voor minder dan 20 miljoen gaat. Hij is echt wereldklasse vind ik.
 
Max wellicht naar Hoffenheim en hopelijk haalt PSV dan Angeliño uit Leipzig op?
Ik zie het zo voor me: Veerman die een crosspass geeft naar Angeliño die met een volley de bal voor de goal slingert precies op het bolletje van LdJ die de bal kiezelhard tegendraads de kruising in kopt.
Klinkt geweldig. Wat een heerlijke speler. Maar ben bang dat het zo niet gaat gebeuren
 
Lijkt inderdaad te mooi om waar te zijn. Angelino heeft op transfermarkt een waarde van 30 miljoen, natuurlijk volkomen van de zotte dat die haalbaar zou zijn voor ons. Als Leipzig hem al wil verkopen, dan doen ze dat toch voor een topbedrag naar de PL bijvoorbeeld? Daar krijgt Brighton nu ruim 50 miljoen van Chelsea voor hun linksback, om maar iets te noemen.
 
Max wellicht naar Hoffenheim en hopelijk haalt PSV dan Angeliño uit Leipzig op?
Ik zie het zo voor me: Veerman die een crosspass geeft naar Angeliño die met een volley de bal voor de goal slingert precies op het bolletje van LdJ die de bal kiezelhard tegendraads de kruising in kopt.
Angeliño...Dat zou toch wel héél nice zijn.
 
Er is geen enkel gerucht. Ben bang dat ze wachten tot CL duidelijk is en dat er dan evt wat bij komt. Als we dat niet halen dan zou het me niet verbazen als er geen vervanger komt voor Madueke.
 
Er is geen enkel gerucht. Ben bang dat ze wachten tot CL duidelijk is en dat er dan evt wat bij komt. Als we dat niet halen dan zou het me niet verbazen als er geen vervanger komt voor Madueke.
Dan hoeven ze niet lang meer te wachten. Komende dinsdag weten ze dat ze geen geld meer hebben.
 
Bijna 3 weken zonder gerucht maar wel meer dan 10 pagina's erbij??
Hoop doet leven! Heb jij nog geen mooie suggestie?

Met de ontwikkeling van saibari zal er waarschijnlijk niets meer op de flanken gehaald worden. Het is hopen op een buitenkansje op cl of spits
 
Enige waar ik nog op hoop is dat als we de CL halen er een buitenkans wordt gehaald met de CL inkomsten. Mocht dit het geval zijn, dan is zo'n speler niet te laat gehaald want dan hebben we gewoon de groepsfase gehaald.
Heb het sterke vermoeden, slechts gebaseerd op het uitblijven van aankopen, dat we de CL ook moeten halen voor de middelen om dit te doen. Hoop ook dat ze het doen als we zover komen.
 
Hoffenheim probeert dus Angelino over te nemen, die weg mag bij Leipzig. Jammer dat PSV niet vol voor hem gaat. De kans om hem langdurig vast te leggen zonder vervelende City clausules en een echte geweldenaar. Dan zou je Max ook gerust kunnen laten gaan overigens.
 
Hoffenheim probeert dus Angelino over te nemen, die weg mag bij Leipzig. Jammer dat PSV niet vol voor hem gaat. De kans om hem langdurig vast te leggen zonder vervelende City clausules en een echte geweldenaar. Dan zou je Max ook gerust kunnen laten gaan overigens.
Geen geld voor denk ik. Als je ziet wat PSV tot nu toe heeft gedaan op de transfermarkt, is het vooral een koopjesjacht geweest.
 
Geen geld voor denk ik. Als je ziet wat PSV tot nu toe heeft gedaan op de transfermarkt, is het vooral een koopjesjacht geweest.

Yep.

dddlogonieuw_kopie.9e7698159a93.png
 
Geen geld voor denk ik. Als je ziet wat PSV tot nu toe heeft gedaan op de transfermarkt, is het vooral een koopjesjacht geweest.
Ik weet het. Weerhoud mij er niet van om te dromen. Het zou wel een echt statement zijn als PSV het op een manier voor elkaar zou krijgen. Het soort transfers waarmee je daadwerkelijk laat zien dat je Ajax serieus wilt bedreigen, en niet zoals vorig seizoen vooral hoopt dat Ajax het zelf verkloot. Zo voelt het momenteel namelijk wel voor mij.
 
Ik weet het. Weerhoud mij er niet van om te dromen. Het zou wel een echt statement zijn als PSV het op een manier voor elkaar zou krijgen. Het soort transfers waarmee je daadwerkelijk laat zien dat je Ajax serieus wilt bedreigen, en niet zoals vorig seizoen vooral hoopt dat Ajax het zelf verkloot. Zo voelt het momenteel namelijk wel voor mij.
Meer dan op dat hopen zit er niet in momenteel. Mooie taal van JdJ, maar we zien er niks van terug op het veld.
 
Meer dan op dat hopen zit er niet in momenteel. Mooie taal van JdJ, maar we zien er niks van terug op het veld.
Ik weet niet of er teveel azijn door mijn aderen vloeit, maar ik ben geneigd het bijzonder naïef te vinden in een seizoen dat qua belasting en intensiteit zo zwaar gaat worden als het komende. Komt bij dat we met deze selectie - hoe welkom de miljoenen ook zijn - weinig te zoeken hebben in de CL. Blijkbaar gaan ze uit van koopjes en een hele gunstige loting en dat dan werkt. Ik moet het nog zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan