Shurandy Sambo (V)

Het komt erop neer als ik het goed heb begrepen dat PSV nee kan zeggen tegen Sparta. Ze hebben een optie voor een half miljoen maar PSV kan dus als hij goed presteert zeggen dat ze hem willen houden. Dan is het dus ook geen echte optie tot koop zoals we die normaal kennen.
Vreemde constructie waar ik nog niet eerder van heb gehoord. Maar als het zo zou zitten dan is het niet verkeerd. Een 'echte' koopoptie zou idioot zijn. Met Sadilek ook al een domme fout gemaakt hiermee.
 
Is het hier 'done' om artikelen van het ED, die achter paywall zitten, te delen? Of not done? Anders sta ik er zeker voor open om deze "bijzondere constructie" mbt Sambo even tot me te nemen, mocht iemand dat willen delen. Ik heb een abo op NRC, dus kan een wederdienst bewijzen als iemand iets uit die krant wil lezen...
 
Is het hier 'done' om artikelen van het ED, die achter paywall zitten, te delen? Of not done? Anders sta ik er zeker voor open om deze "bijzondere constructie" mbt Sambo even tot me te nemen, mocht iemand dat willen delen. Ik heb een abo op NRC, dus kan een wederdienst bewijzen als iemand iets uit die krant wil lezen...
Niet op t forum zelf. Wat men in PBs doet...
 
Gewoon hier ff plakken graag.

Verander ff paar woorden, alinea’s door elkaar zetten, bron vermelding en het is prima.

Sterker nog, haal het door google translate in het engels. Nog beter
 
Gewoon hier ff plakken graag.

Verander ff paar woorden, alinea’s door elkaar zetten, bron vermelding en het is prima.

Sterker nog, haal het door google translate in het engels. Nog beter
Parafraseren mag wel. Maar als hier artikelen 1 op 1 overgenomen worden kan dat serieus problemen geven. Maar daar kunnen de Mods vast meer over vertellen.
 
Volgens mij is het heel simpel. Mocht PSV hem na dit seizoen niet terug willen omdat hij niet het juiste niveau laat zien, mag Sparta hem als eerste kopen. Zijn ze wel overtuigt, dan haalt PSV hem gewoon terug.

Prima. En weer door.
Dank voor de opheldering, scheelt me toch weer een abonnement op het ED en een lange zoektocht op Twitter!
 
Dank voor de opheldering, scheelt me toch weer een abonnement op het ED en een lange zoektocht op Twitter!

Ik heb het hele artikel niet gelezen haha, maar als ik de reacties op Negentien Dertien zo lees dan lijkt het vrij duidelijk dat dat de constructie is.
 
Prima, ik denk dat hij het dit seizoen heel goed gaat doen als hij fit blijft. Logisch ook dat we Hoever gehuurd hebben (ondanks dat hij er tot nu toe niets van bakt) omdat Shurandy net terug is gekomen van een zware blessure. Hopelijk een jaar vlammen bij Sparta en dan volgend seizoen eerste keuze bij PSV.
 
Volgens mij is het heel simpel. Mocht PSV hem na dit seizoen niet terug willen omdat hij niet het juiste niveau laat zien, mag Sparta hem als eerste kopen. Zijn ze wel overtuigt, dan haalt PSV hem gewoon terug.

Prima. En weer door.
Dank je wel voor deze juiste samenvatting.
Sorry dat ik niets - dus ook niet per PB - kon doorgeven aan wie er om vroegen.(a)
Deze ED lezer is compleet digibeet, die alleen tekst kan schrijven en voor de rest niet veel van computers weet.
Overigens is er , zo lijkt het , weer eens te snel en onjuist geoordeeld over onze technisch directeur.
Ik zie Sambo nog wel terugkeren in Eindhoven.
 
Misschien zit niet iedereen continu op t forum.. ik niet maar gezien m’n kinderen zich goed vermaken in t zwembad onder Franse blauwe hemel.. deal klinkt iets minder slecht had hem nog steeds gehouden ten faveure van Hoever.
Het valt toch wel op dat vanaf het moment dat het bericht naar buiten kwam dat het hier ineens erg stil werd...?
 
Ineens is het ook stil hier nu blijkt dat het helemaal niet zo'n slechte deal is... Typisch

Eens en dat het niet zo slecht lijkt als een paar uur hiervoor mag best benoemd worden, maar met PSV ben ik dan toch bang dat er een of andere ingewikkelde constructie achter zit waarbij Sparta eventuele toekomstige % opstrijkt mocht hij verkocht worden door PSV (zoals Heerenveen met Lammers).
 
Het valt toch wel op dat vanaf het moment dat het bericht naar buiten kwam dat het hier ineens erg stil werd...?
Geen idee joh. Ik las t eerste bericht toen t net uit was. Lees nu pas net dat t mogelijk iets anders is . Kan me voorstellen dat niet iedereen gelijk de behoefte heeft om te reageren. Iets negatiefs levert natuurlijk meer aandacht op, dat is in alle gevallen vrij gebruikelijk. Of dat goed of leuk is is een tweede.
 
Terug
Bovenaan Onderaan