Joey Veerman (M)

Waar de gemiddelde grote voetballer tegenwoordig iemand inhuurt om zijn Socials bij te houden, doet Joey dat overduidelijk zelf hahaha. Heerlijk die ongemakkelijke/simpele teksten van iemand die oprecht geen idee heeft wat hij er eigenlijk bij moet zetten :ROFL:
Gemiddelde speler na winst op Ajax: ''Great win. Thank you for your support!''
Veerman: ''Was eer een lekker avondje!''
 
Geef deze jongen alsjeblieft een contract voor het leven. Wat een prachtvent. Goede instelling ook
De middenvelder die we jarenlang gemist hebben. Genot om naar zijn voetbalkunsten te kijken. Echt weer een speler die de boel open kan breken, met een voorassist, assist of goal. Niet voor niets was ik al fan toen hij bij Heerenveen speelde en was ik erg blij met zijn komst.

Ik geniet er ook wel van. Als ie maar met beide beentjes op de grond blijft.

Volgens mij een nuchtere kerel die zich niet gek laat maken, met af en toe wat gezonde branie. Als hij zegt dat PSV ''er nog 5'' mag halen, dan komt het bij hem eerder over als vertrouwen in eigen kunnen aangelengd met wat humor ipv. zelfoverschatting.
 
Hij was de belangrijkste man op het veld voor ons vandaag en ik denk dat hij zich dit jaar ook echt in het rijtje sterkhouders gaat voegen.
Vooral dus ook heel knap hoe hij zich zo snel heeft aangepast van Heerenveen naar PSV. Laten we niet vergeten dat hij nu pas iets meer dan een half seizoen bij PSV speelt. Er zijn er genoeg verzopen die een dergelijke stap hadden gemaakt.

Hij doet me een beetje denken aan Theo Janssen, maar dan beter qua loopvermogen. En dat was al geen onaardige voetballer. Zolang Veerman dus zo doorgaat en hij lekker zijn ding blijft doen en vooral blijft leven voor zijn sport, dan gaat hij nog mooie stappen maken. En ik impliceer niet dat hij niet voor zijn sport leeft, integendeel, doet hij volgens mij juist wel.
 
Hij liet gisteren een goede indruk achter. Dan kunnen er in augustus gekker dingen gebeuren hoor.
Mwoah, na nog geen jaar PSV en met contract tot '26 denk ik niet. Als hij nu een heel seizoen dit niveau gaat etaleren, dan is ie mogelijk wel weg. Dit soort creatieve EN scorende middenvelders zijn erg gewild. Als hij dit niveau vasthoudt kan het niet anders dat hij meegaat naar het WK, en dan kunnen er natuurlijk gekke dingen gebeuren.
 
Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik nog maar moet zien of die in een PSV shirt speelt na 1 september.
Welnee, hij moet het eerst maar eens laten zien op een niveau hoger dan de Conference League voordat interessante clubs zich voor hem gaan melden.
 
Welnee, hij moet het eerst maar eens laten zien op een niveau hoger dan de Conference League voordat interessante clubs zich voor hem gaan melden.
Precies. Eerst maar eens dit wekelijks laten zien, in de Eredivisie en Europa. Dan word je vanzelf interessant voor Oranje, en dan gaan er clubs komen. Maar dat alles op zn tijd.
 
Precies. Eerst maar eens dit wekelijks laten zien, in de Eredivisie en Europa. Dan word je vanzelf interessant voor Oranje, en dan gaan er clubs komen. Maar dat alles op zn tijd.
In het algemeen klopt dat v.w.b. Oranje natuurlijk. Zou fijn zijn als het altijd zo gaat. Alleen hebben we Louis daar zitten die Clasie oproept (en eerder figuren als Rensch), en dan is het nu simpelweg al veel langer een schandaal dat Joey er niet bij zit.
 
In het algemeen klopt dat v.w.b. Oranje natuurlijk. Zou fijn zijn als het altijd zo gaat. Alleen hebben we Louis daar zitten die Clasie oproept (en eerder figuren als Rensch), en dan is het nu simpelweg al veel langer een schandaal dat Joey er niet bij zit.
Hij zat op de bank tijdens de JC schaal. Als hij het dan nog niet gezien heeft gaat ie het nooit zien. Als je dan nog wel zowel Klaassen als Til meeneemt, maar niet de beste voetballende middenvelder van de hele Eredivisie, dan wil je het ook niet zien.
 
Hij zat op de bank tijdens de JC schaal. Als hij het dan nog niet gezien heeft gaat ie het nooit zien. Als je dan nog wel zowel Klaassen als Til meeneemt, maar niet de beste voetballende middenvelder van de hele Eredivisie, dan wil je het ook niet zien.
Of Schouten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan