Internationale Politiek

Net het NOS nieuws gezien. Ik zag een stukje van een debat tussen twee Britse kandidaat hebbers. Ik geloof totaal niet in complotten en ik heb me niet verdiept in de politiek van Engeland dus ik weet niets over deze twee deelnemers. Misschien is het interessant om me er een beetje in te verdiepen.
Maar is het niet slordig dat ze een fragment van een aanval laten zien zonder dat er tegenargumenten volgen, of was dit de situatie en had deze Liz Truss na de botsing met Sumak niets te zeggen?
 
Net het NOS nieuws gezien. Ik zag een stukje van een debat tussen twee Britse kandidaat hebbers. Ik geloof totaal niet in complotten en ik heb me niet verdiept in de politiek van Engeland dus ik weet niets over deze twee deelnemers. Misschien is het interessant om me er een beetje in te verdiepen.
Maar is het niet slordig dat ze een fragment van een aanval laten zien zonder dat er tegenargumenten volgen, of was dit de situatie en had deze Liz Truss na de botsing met Sumak niets te zeggen?
Ach, het uitgebreid (of iets minder uitgebreid) tonen van debatten tussen twee kandidaten waar wij in NL niet op kunnen stemmen is sowieso vrij zinloos. Vermeld dat ze in debat waren, vermeld evt. wie volgens het volk de winnaar was (alhoewel dat ook weinigzeggend is), en door naar t volgende item.
 
Net het NOS nieuws gezien. Ik zag een stukje van een debat tussen twee Britse kandidaat hebbers. Ik geloof totaal niet in complotten en ik heb me niet verdiept in de politiek van Engeland dus ik weet niets over deze twee deelnemers. Misschien is het interessant om me er een beetje in te verdiepen.
Maar is het niet slordig dat ze een fragment van een aanval laten zien zonder dat er tegenargumenten volgen, of was dit de situatie en had deze Liz Truss na de botsing met Sumak niets te zeggen?
Nee joh moet je je niet in verdiepen. Laat gaan. Ga lekker iets leuks doen :)
 
Zie her en der wat beelden vanuit China opduiken van het verplaatsen van troepen richting de grens van Taiwan.
 
Als China Taiwan binnen zou vallen is het ook afwachten tot noord-korea zuid binnen valt.. Waanzin.

Overigens is Taiwan een pracht land met ontzettend gastvrije bevolking, ik hoop dat ze deze onzin bespaard blijft
 
Als China Taiwan binnen zou vallen is het ook afwachten tot noord-korea zuid binnen valt.. Waanzin.

Overigens is Taiwan een pracht land met ontzettend gastvrije bevolking, ik hoop dat ze deze onzin bespaard blijft
Paar keer in Fujian geweest )aan de overkant in Fuzhou en Xiamen. Ook mooi.
 
Overigens ligt het bij de locals ook wel gevoelig, ik heb een Taiwanese kennis die het verrekt om via China te vliegen ivm anti chinese uitspraken die ze online heeft gedaan..
 
Mooie stad, paar keer voor mijn werk geweest.

Verder hoop ik dat Taïwan de ellende bespaard blijft van de chinezen die nog met een gedachtegoed van 100 jaar geleden geleid worden.
net zoiets als Oekraine die te maken hebben met het oude gedachtegoed van Putin..
 
Gaat de situatie in Taiwan ook grote gevolgen hebben voor Europa?

Economisch bijvoorbeeld vanwege halfgeleiders of is dit meer van toepassing op de VS, of...?
 
Gaat de situatie in Taiwan ook grote gevolgen hebben voor Europa?

Economisch bijvoorbeeld vanwege halfgeleiders of is dit meer van toepassing op de VS, of...?
Er zit daar volgens mij een grote leverancier van computer chips (waar de tekorten net van worden ingelopen) Verder zal er wel het eea mbt tot electronica zitten inderdaad.

Ook de geo-politieke consequenties zullen groot zijn. En de onrust kan worden aangepakt om andere conflicten aan te pakken. Noord-zuid Korea etc. De tweede Wereldoorlog begon ook met verschillende kleinere oorlogen…
 
Terug
Bovenaan Onderaan