Algemene transfergeruchten

Klopt. Maar ik hou er ook wel van om de jonge jongens een kans te geven. Hangt zoveel af van blessures, vorm en ontwikkeling.
Eens, voor bv 20 minuten als we een keer 3-0 voorstaan. Maar met de afwezigheid van Noni tot aan de winter heb je dus bij absentie van Gakpo 0.0 ervaring op de vleugels, dat is wel een dingetje.
 
Eens, voor bv 20 minuten als we een keer 3-0 voorstaan. Maar met de afwezigheid van Noni tot aan de winter heb je dus bij absentie van Gakpo 0.0 ervaring op de vleugels, dat is wel een dingetje.
Klopt. Doan en in iets mindere mate Bruma hebben zeker hun waarde gehad vorig jaar.

Ervaring is natuurlijk belangrijk hoor, maar talenten op de vleugels kan ook zomaar goed uitpakken. Hopen dat tenminste 1 van Savio, Ledezma, Saibari, Baka en Simons hun talent gaat laten zien. Zal toch wel?
 
Klopt. Doan en in iets mindere mate Bruma hebben zeker hun waarde gehad vorig jaar.

Ervaring is natuurlijk belangrijk hoor, maar talenten op de vleugels kan ook zomaar goed uitpakken. Hopen dat tenminste 1 van Savio, Ledezma, Saibari, Baka en Simons hun talent gaat laten zien. Zal toch wel?
Maar is de kurk van talent voldoende om te blijven drijven in het zwembad wat CL heet?
 
Maar is de kurk van talent voldoende om te blijven drijven in het zwembad wat CL heet?
We blijven ons elftal versterken, maar niet alles gaat in één keer.. Nu CL halen zodat er voldoende geld binnen komt om volgend jaar weer op andere vlakken te versterken. Tis een lange termijn proces
 
Kluivert lijkt me ook niet perse een verbetering t.o.v. wat er nu aan talenten achter zit, mijn gevoel is dat het ook niet echt past bij PSV. Je mag toch verwachten van onze scouting dat er een lijst is met vervangers per positie die basisspelers kunnen vervangen.
 
Dat gaan we zien. Maar iig niet heel veel minder dan de Kluiverts en El Ghazis.

Kluivert lijkt me ook niet perse een verbetering t.o.v. wat er nu aan talenten achter zit, mijn gevoel is dat het ook niet echt past bij PSV. Je mag toch verwachten van onze scouting dat er een lijst is met vervangers per positie die basisspelers kunnen vervangen.
Als t weinig verbetering is, dan gewoon voor de jeugd gaan.
 
Max wellicht naar Hoffenheim en hopelijk haalt PSV dan Angeliño uit Leipzig op?
Ik zie het zo voor me: Veerman die een crosspass geeft naar Angeliño die met een volley de bal voor de goal slingert precies op het bolletje van LdJ die de bal kiezelhard tegendraads de kruising in kopt.
Die laten ze hier niet gaan voor n bedrag dat psv op kan hoestten lijkt me, nog los van salariseisen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan