Mohamed Ihattaren (M)

Hoe irritant ik de beste vrouw ook vind, ze heeft het vaak wel bij het rechte eind:


EBEDC712-AF8-B-4-B95-AE7-E-221-C0-CBC96-CB.png


Krijgt Kwakkie straks nog gelijk ook :maniac:
Ik heb hier net een hele discussie dat ik het belachelijk vind dat er mensen zijn die spioneren, die beelden verkopen, die beelden online zetten en dat vervolgens ook bekijken. Er bestaat toch ook iets als privacy. Die Yvonne checkt helemaal niks ook en gooit alles zomaar op internet. Walgelijk mens.
 
Ik heb hier net een hele discussie dat ik het belachelijk vind dat er mensen zijn die spioneren, die beelden verkopen, die beelden online zetten en dat vervolgens ook bekijken. Er bestaat toch ook iets als privacy. Die Yvonne checkt helemaal niks ook en gooit alles zomaar op internet. Walgelijk mens.
Jij hebt discussies buiten het forum om? Wat is dit nou, zomaar een scheve schaats rijden?
 
En dan op zijn insta lachen dat media de boel verdraait, dat hij geen crimineel is en er geen dreigingen zijn uit criminele hoek, kortom niks aan de hand maar hij zit wel weken ondergedoken.. 😂 #kneusjeMo
Ja, die twee kunnen lastig naast elkaar bestaan, van het veld verdwijnen gebeurt niet zonder dat er iets aan de hand is.
 
Hoe irritant ik de beste vrouw ook vind, ze heeft het vaak wel bij het rechte eind:


EBEDC712-AF8-B-4-B95-AE7-E-221-C0-CBC96-CB.png


Krijgt Kwakkie straks nog gelijk ook :maniac:
Hahaha "De spion"..leest echt als een slecht Bassie en Adriaan verhaal. Wat een gespeculeer. Feit is op dit moment echter wel dat er echt altijd wat aan de hand is sinds het overlijden van zijn vader. En niks ligt aan hem.. Het lag aan PSV... Roger Schmidt... de (social)media want "niemand maakt mij kapot".. aan Juve...aan Sampdoria... aan de verleidingen van de Mac en Thuisbezorgd.nl....aan de criminelen..maar toch ook weer niet aan de criminelen....

Hoe dan.. hoe kan iemand met dit talent zoveel gezeik veroorzaken. Echt kansloos gewoon.
 
Zijn wel altijd de zelfde die zulk shit overkomt, een van Beek of de Jong zie je dit nooit overkomen, maar gelukkig zijn ze zelf er altijd van bewust dat ze onschuldig zijn, het de schuld van media en politie is en de hele wereld, maar niet hun eigen schuld :lmao:
 
Zijn wel altijd de zelfde die zulk shit overkomt, een van Beek of de Jong zie je dit nooit overkomen, maar gelukkig zijn ze zelf er altijd van bewust dat ze onschuldig zijn, het de schuld van media en politie is en de hele wereld, maar niet hun eigen schuld :lmao:
Doe je dit nou voor de mogelijke reacties die je kunt krijgen? Echt veel toegevoegde waarde heeft dit niet en ook niet de eerste keer dat je dit zegt over Mo
 
Terug
Bovenaan Onderaan