Mohamed Ihattaren (M)

Die jongen trekt problemen aan en ik weet niet of Ajax daar nu op zit te wachten. Hebben met Promes, Labyad, Overmars en Corona terugreis Portugal al de nodige problemen gehad en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog een paar.
 
#gElooFnIEtAlLes

Nou Mo, wat moet ik wel geloven dan? Zeg het eens...

Toch triest hoe het gelopen is bij ons. Had hij gewoon toegegeven dat het niet goed met hem ging en het weer rustig proberen op te bouwen bij Jong PSV, dan had hij bij ons waarschijnlijk tot de winterstop basis gestaan bij PSV 1 met die blessure van Noni.
 
Een bot die een vaag bericht op Twitter slingert. Dat men dat soort berichten überhaupt hier post is gewoon triest.
Tja ksn ook de link naar het telegraafartikel plaatsen waar het op gebaseerd is. Maar aangezien dat achter de betaalmuur zit heeft t gros daar weinig aan.
 
Wat een verhaal weer joh. En alweer een maand niet getraind en gespeeld, dat is dus opnieuw 5 kilo erbij en een half seizoen optrainen nodig om weer wedstrijdfit te worden. Volgend seizoen is 'ie weer het probleem van Juventus.
 
Laatst bewerkt:
Tja, toen ie bij ons zat werd ook werkelijk alles bij elkaar gespeculeerd, zie geen reden om berichten die nu doorsijpelen niet te plaatsen

Klopt, maar toen kwam het no uit de fatsoenlijke media, en niet alleen maar uit de roddelpers. Daar zit voor mij een heel groot verschil in.

Ps, ik hoop nog steeds dat Mo nooit meer een eerste elftal gaat halen, zelfs niet in de kelderklasse.
 
Klopt, maar toen kwam het no uit de fatsoenlijke media, en niet alleen maar uit de roddelpers. Daar zit voor mij een heel groot verschil in.

Ps, ik hoop nog steeds dat Mo nooit meer een eerste elftal gaat halen, zelfs niet in de kelderklasse.
Tja, geen idee of je John vd Heuvel gelijk moet stellen aan de juicekanalen de story.
 
Wat een verhaal weer joh. En alweer een maand niet getraind en gespeeld, dat is dus opnieuw 5 kilo erbij en een half seizoen optrainen nodig om weer wedstrijdfit te worden. Volgend seizoen is 'ie weer het probleem van Juventus.
Of hij traint voor zichzelf en komt geen vijf kilo aan? Maar met Ihattaren weet je het nooit, wedstrijdritme mist hij in ieder geval
 
Terug
Bovenaan Onderaan