Formule 1

Maar goed, Max loopt weer uit, P2 t/m P5 kruipt allemaal dichter naar elkaar. RB loopt 1 punt uit op Mercedes en flink op Ferrari. Kans dat Mercedes als 2e team gaat eindigen is echt niet ondenkbaar. Wat lopen ze te klooien bij die rooien.
 
Stand WK

1 Verstappen 258
2 Leclerc 178
3 Perez 173
4 Russell 158
5 Sainz 156
6 Hamilton 146

Max Verstappen staat 80 punten voor.
 
Verstappen van 10 naar 1 en Hamilton van 7 naar 2. Beiden hadden pech in Q3 gisteren.
Verstappen geen motorvermogen en Hamilton een niet werkende DRS.
Maar het zat ze beiden mee op de zondag. Wat een race. :maniac:
 
Hamilton tegen Max: Ferrari were on the hards?!?!!

Max: yeah 😂😂😂

Ze staan echt voor lul, het begint meme waardig te worden.
Ja, echt.

'Het grote Ferrari' dat er werkelijk alles aan doet om zichzelf in de voet te schieten.

Nog 9 races te gaan. T is niet gelopen, maar wel een zeer comfortabele voorsprong.
Hij kan 3 keer uitvallen en dan nog staat hij aan de leiding.:eek:

Dit is toch een van de lekkerste overwinning voor Verstappen. Zelf zo winnen en de naaste concurrent op de 6e plaats zien finishen.
Ik vond deze race ook echt heel gaaf.
 
Hoe is het in godsnaam mogelijk, dat je Leclerc op hard naar buiten laat gaan. Wat een prutsers zeg bij Ferrari. En het zag er nog zo goed uit allemaal begin van het seizoen. Lijkt wel alsof ze simpelweg niet met de druk om kunnen gaan.

Mercedes maakt op mij meer en meer indruk. Wat hadden die een belachelijke slechte auto aan het begin van het seizoen. Maar ze nu hebben iets gevonden, waardoor ze de laatste race's steenvast om de podium meedoen. Ze hebben nog niet de auto om op racepace mee te doen om de overwinningen. Maar zal me niks verbazen als dat volgend jaar wel gaat gebeuren.

En Max wordt back to back wereldkampioen.
 
Hoe is het in godsnaam mogelijk, dat je Leclerc op hard naar buiten laat gaan. Wat een prutsers zeg bij Ferrari. En het zag er nog zo goed uit allemaal begin van het seizoen. Lijkt wel alsof ze simpelweg niet met de druk om kunnen gaan.

Mercedes maakt op mij meer en meer indruk. Wat hadden die een belachelijke slechte auto aan het begin van het seizoen. Maar ze nu hebben iets gevonden, waardoor ze de laatste race's steenvast om de podium meedoen. Ze hebben nog niet de auto om op racepace mee te doen om de overwinningen. Maar zal me niks verbazen als dat volgend jaar wel gaat gebeuren.

En Max wordt back to back wereldkampioen.
Ik hoorde op Sky dat ze al 2x medium hadden gedaan bij LeClerc en dat hij daarom wel naar de hards moest. Of 2x pitten 2x softs? Uiteindelijk kwam het waarschijnlijk op hetzelfde neer.
 
Ik hoorde op Sky dat ze al 2x medium hadden gedaan bij LeClerc en dat hij daarom wel naar de hards moest. Of 2x pitten 2x softs? Uiteindelijk kwam het waarschijnlijk op hetzelfde neer.
Ja, alleen is hij nu van die harde band alsnog weer naar soft gegaan, dus uiteindelijk was het geen keuze tussen 1x hard of 2x soft.
 
Max Verstappen heeft vandaag de definitie van Damage Control herschreven. :fb:

capsule_616x353.jpg


:lmao:
 
Terug
Bovenaan Onderaan