Ismael Saibari (M)

Saibari gaat dus verlengen…ben er erg blij mee zoals ik eerder al liet blijken dat ik best fan ben van deze jongen…nu maar hopen dat Bas geen gelijk krijgt…☺️
Het vaak door Quaggie gebruikte gezegde "trekken aan een dood paard" is hier wel op van toepassing. Het zijn dit soort dingen die er voor zorgen dat mijn vertrouwen in de visie van de staf minder wordt. Eerst al Luckassen, dan zeggen dat LdJ "buitencategorie" is, geen versterking halen voor de verdediging en dus denken dat de huidige volstaat. Maakt me wel benieuwd naar "het plan" dat de nieuwe spelers zo enthousiast maakte.
 
Prima dat hij verlengt, maar ik vind het vreemd dat er gesproken wordt over perspectief in het eerste. Kom op, waar hebben we het dan over. Die heeft een berg basiswaardige spelers als Sangaré, Guti, Veerman, Til, Simons, Ginkel (enige vraagteken wellicht) voor zich. Ledezma is er ook nog, en wie weet komt Gini nog. Lekker verhuren dus, net zoals Ledezma. Met optie om hem in de winter terug te roepen voor het geval we absurd veel blessures krijgen. Maar schijnt dat we nu met de terugkeer naar de Luc van Agt-methode weer vanaf zouden moeten zijn. Het zal me benieuwen.
 
Prima dat hij verlengt, maar ik vind het vreemd dat er gesproken wordt over perspectief in het eerste. Kom op, waar hebben we het dan over. Die heeft een berg basiswaardige spelers als Sangaré, Guti, Veerman, Til, Simons, Ginkel (enige vraagteken wellicht) voor zich. Ledezma is er ook nog, en wie weet komt Gini nog. Lekker verhuren dus, net zoals Ledezma. Met optie om hem in de winter terug te roepen voor het geval we absurd veel blessures krijgen. Maar schijnt dat we nu met de terugkeer naar de Luc van Agt-methode weer vanaf zouden moeten zijn. Het zal me benieuwen.
namen maken niks uit , de prestaties op het veld zijn bepalend voor wie er speelt of niet
 
Ik denk dat Saibari ons ongelijk aan het bewijzen is. Wat kan hij op een volwassen manier mee in dit elftal. Leuke acties en weet ook het overzicht te bewaren. Erg prettig dat je op deze manier vanuit de jeugd toch niveau toe kan voegen aan je elftal
Wellicht komt dit ook een beetje omdat hij alweer 21 is? Die volwassenheid kan van pas komen, hij is in ieder geval heel goed bezig. En met zijn lengte 1.85 is hij fysiek ook een interessante speler?

Mauro, Cody, Depay, Noni en nu Ismael, onze jeugdopleiding zorgt voor goede aanwas. Ik ben er trots op en het is mooi om te zien dat we een hele leuke selectie hebben met sympathieke spelers.
 
Wellicht komt dit ook een beetje omdat hij alweer 21 is? Die volwassenheid kan van pas komen, hij is in ieder geval heel goed bezig. En met zijn lengte 1.85 is hij fysiek ook een interessante speler?

Mauro, Cody, Depay, Noni en nu Ismael, onze jeugdopleiding zorgt voor goede aanwas. Ik ben er trots op en het is mooi om te zien dat we een hele leuke selectie hebben met sympathieke spelers.
Dat is dan ook het voordeel wanneer je geen geld hebt. Dan kunnen dit soort jongens doorbreken.
 
Prima dat hij verlengt, maar ik vind het vreemd dat er gesproken wordt over perspectief in het eerste. Kom op, waar hebben we het dan over. Die heeft een berg basiswaardige spelers als Sangaré, Guti, Veerman, Til, Simons, Ginkel (enige vraagteken wellicht) voor zich. Ledezma is er ook nog, en wie weet komt Gini nog. Lekker verhuren dus, net zoals Ledezma. Met optie om hem in de winter terug te roepen voor het geval we absurd veel blessures krijgen. Maar schijnt dat we nu met de terugkeer naar de Luc van Agt-methode weer vanaf zouden moeten zijn. Het zal me benieuwen.

Als ik de eerste pagina lees en dit, voor het eerst dat ik hier kijk in dit topic maar zo negatief had ik het niet verwacht. Ruud heeft er overduidelijk meer vertrouwen in.
 
Als ik de eerste pagina lees en dit, voor het eerst dat ik hier kijk in dit topic maar zo negatief had ik het niet verwacht. Ruud heeft er overduidelijk meer vertrouwen in.
Een zwaluw maakt nog geen zomer, maar ik vond hem toen onder Schmidt in Europa 2 seizoenen geleden ook al aardig spelen.
 
Fysiek heel sterk, zag je in de duels met bassie (die paar minuten). En daardoor ook heel balvast, hij gaat goed van pas komen dit seizoen, zo lijkt het.
Fysiek sterk, maar ook een goede voetballer. Oogt een stuk volwassener als Bakayoko, dus laat hem maar RW staan dinsdag. Hij kan ook nog op veel plekken uit de voeten. Kan zomaar de verrassing van het seizoen worden. Blij dat ie recent verlengd heeft!
 
Mauro, Cody, Depay, Noni en nu Ismael, onze jeugdopleiding zorgt voor goede aanwas. Ik ben er trots op en het is mooi om te zien dat we een hele leuke selectie hebben met sympathieke spelers.


Saibari en Mauro komen zeker niet uit onze jeugdopleiding (daarvoor moeten ze toch wel in de/een jeugdteams hebben gespeeld). Maar wel goede aanwas ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan