Ruud van Nistelrooy

Kunnen we in plaats van oliedollars niet gewoon spreken van crimineel geld? Er deugt niets van de investeringswoede onder zogenaamde oliebaronnen, rijke Russen en Oostblokeuropeanen. Die investeringen verdienen zich nooit terug. Ondertussen wordt er gesproken dat deze mensen graag een leuk speeltje willen hebben.

Als je als kleinere crimineel je geld witwast, verdampt er ongeveer 40-60%. Dat maakt zo'n "investering" in een voetbalclub voor grote criminelen een stuk interessanter.

Helemaal juist, daarom sprak ik ook van corrupte oliedollar ;)
Maar crimineel geld is inderdaad een betere verwoording, of Witteboordencriminaliteitsgeld :p
 
van held naar zielig oud kansloos mannetje..

ben niet gelovig maar dank "god" nog iedere dag dat hij niet naar ons kwam
 
van held naar zielig oud kansloos mannetje..

ben niet gelovig maar dank "god" nog iedere dag dat hij niet naar ons kwam

Gepasseerd gisteren. Zijn club kansloos met 0-4 van het veld. Bij Madrid zijn ze moe van het handtekeningen zetten op de bal na weer een hattrick. Ronaldo zei spottend dat hij ze niet meer meeneemt omdat hij geen plaats meer heeft in zijn huis.

En Van Nistelrooij denkt dat hij van betekenis kan zijn... Ja, op de bank.. Warmhouden. Bij Malaga...
 
Gepasseerd gisteren. Zijn club kansloos met 0-4 van het veld. Bij Madrid zijn ze moe van het handtekeningen zetten op de bal na weer een hattrick. Ronaldo zei spottend dat hij ze niet meer meeneemt omdat hij geen plaats meer heeft in zijn huis.

En Van Nistelrooij denkt dat hij van betekenis kan zijn... Ja, op de bank.. Warmhouden. Bij Malaga...

... Voor 6 miljoen per jaar. In de zon. In Zuid-Spanje, aan de kust.
 
RvN zat gisteren gewoon heel de wedstrijd op de bank tegen zijn oude club Real Madrid. Vooraf in de media nog roepen dat hij niet gaat juichen als hij scoort. Pijnlijk.
 
RvN zat gisteren gewoon heel de wedstrijd op de bank tegen zijn oude club Real Madrid. Vooraf in de media nog roepen dat hij niet gaat juichen als hij scoort. Pijnlijk.

Los van deze hele situatie kan ik altijd wel genieten van dit soort pijnlijke gebeurtenissen. :D
 
RvN zat gisteren gewoon heel de wedstrijd op de bank tegen zijn oude club Real Madrid. Vooraf in de media nog roepen dat hij niet gaat juichen als hij scoort. Pijnlijk.

En meneer maar denken dat hij nog wel even bij Real terug kon keren :rolleyes:
 
'Het PSV-shirt? Dat zie ik Van Nistelrooij niet meer aantrekken'

Ruud van Nistelrooij speelt dit seizoen minder dan hij zelf gehoopt had. De aanvaller maakte in de zomer de overstap van Hamburger SV naar Málaga en had in de eerste weken van het seizoen nog wel een basisplaats, maar zit nu steeds vaker op de bank. Het contract van Van Nistelrooij loopt na dit voetbaljaar af en de vraag is: gaat hij bijtekenen, of op zoek naar een nieuw avontuur?

De inmiddels 35-jarige aanvaller zei in het verleden nog wel eens dat hij ooit wilde terugkeren bij PSV, maar dat ziet Anthony Lurling niet meer gebeuren. “Het PSV-shirt? Dat zie ik hem niet meer aantrekken”, zei de aanvaller van NAC Breda, die bij FC Den Bosch samenspeelde met Van Nistelrooij, tegen Sport1 Voetbalmagazine. “Ik ben benieuwd naar wat hij volgend jaar gaat doen.”
“Hij heeft nu geen basisplaats bij Málaga en ik verwacht niet dat hij bijtekent om opnieuw in deze onzekere situatie te verkeren”, vervolgt Lurling. “Andersom; een buitenlandse topclub zit ook niet op een bankzitter van 35 jaar te wachten. Hij zal zijn gevoel volgen. Het verbaast me niet als hij ingaat op een lucratief aanbod uit een ver land."
Van Nistelrooij, zeventigvoudig international, deed dit seizoen in zestien competitiewedstrijden van Málaga mee en scoorde pas tweemaal. De aanvaller speelde in zijn loopbaan eerder voor Den Bosch, sc Heerenveen, PSV, Manchester United, Real Madrid en HSV. Boudewijn Zenden adviseert Van Nistelrooij om in ieder geval door te gaan: “Ik heb een tip voor hem: beslis het niet zomaar, want je kunt maar één keer stoppen.”

Goed nieuws :D
 
Toch mooi voor die arabieren van Malaga: 6 miljoen voor 1 goal (en dat in 13 wedstrijden), daar kan Berg nog een puntje aan zuigen. Ik zou zeggen; lekker vanwege de sportieve uitdaging volgend jaar laten ballen in een of andere woestijn. Dan nemen wij wel een spits die scoort.
 

Het lijkt me duidelijk dat er bij Van Nistelrooij nu echt te veel sleet op zit. Als je zelfs bij middenmoter Malaga niet meer mag spelen, ben je geen materiaal voor PSV. Helaas, ik had hem graag terug gezien in tegenstelling tot sommige andere forummers. Nu hoeft hij van mij niet meer te komen. Mijn gevoel zegt dat bijvoorbeeld Van Bommel veel fitter is, gezien zijn basisplaats bij AC Milan. Die mag volgend seizoen van mij best het PSV shirt aantrekken.
 
Ik vraag me af: sinds wanneer is de visie van Anthony fucking Lurling over de toekomst van Ruud van nieuwswaarde?

Vond ik ook apart. Die 2 zullen bij Den Bosch en evt. H'veen wel bij elkaar hebben gespeeld of zo, anders kan ik 't ook niet rijmen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan