Mohamed Ihattaren (M)

En dan ben ik zo’n type die dat dan een beetje gaat uitzoeken.

In maart/april zijn Aboukhlal en die griet uit elkaar gegaan. Zo ongeveer vlak na die tijd heeft Mo die meid ontmoet, zo lees ik. Maar dat klopt natuurlijk niet, lijkt mij, want Aboukhlal en Mo waren matties, dus die drie moeten elkaar gekend hebben.

Dat meisje is 17 jaar, waar hebben we het over als onderwerp van strijd? Die moet nog uitbotten. Dus klopt het gerucht wel?

Ik heb ook ergens gelezen dat de bedreigingen uit kamp-Aboukhlal, Marokko komen en niet van de speler zelf.
Och heden, jij struint daar de juice-kanalen vanaf, of hoorde je dit bij hole 19?
 
Ik heb dat nooit zo begrepen dat degene die vreemd gaat niet wordt aangesproken maar degene waar de vreemdganger mee vreemd gaat (begrijpen we het nog?) de volle laag krijgt
 
En dan ben ik zo’n type die dat dan een beetje gaat uitzoeken.

In maart/april zijn Aboukhlal en die griet uit elkaar gegaan. Zo ongeveer vlak na die tijd heeft Mo die meid ontmoet, zo lees ik. Maar dat klopt natuurlijk niet, lijkt mij, want Aboukhlal en Mo waren matties, dus die drie moeten elkaar gekend hebben.

Dat meisje is 17 jaar, waar hebben we het over als onderwerp van strijd? Die moet nog uitbotten. Dus klopt het gerucht wel?

Ik heb ook ergens gelezen dat de bedreigingen uit kamp-Aboukhlal, Marokko komen en niet van de speler zelf.
PSV Boulevard!
 
Ik heb dat nooit zo begrepen dat degene die vreemd gaat niet wordt aangesproken maar degene waar de vreemdganger mee vreemd gaat (begrijpen we het nog?) de volle laag krijgt
Ik ben (20 jaar geleden!!!!) door mijn eerste grote liefde verlaten. Vervolgens ging ze met een zogenaamde vriend van me ervandoor. Tot op de dag van vandaag spijt dat ik er zo ontzettend volwassen mee om ben gegaan en hem niet even een vriendschappelijke vuist op zijn neus heb gegeven. Wat een hufter. Ik gun hem nog altijd een pijnlijke dood. Of op zijn minst een chronische erectiestoornis. Kortom, ook al gaat de vrouw zeker niet vrijuit en moet iedereen lekker gelukkig worden met wie hij of zij gelukkig wil zijn, als vrienden blijf je van elkaars vriendinnen af. Ook als het net uit is.
 
Blijf het toch schandalig vinden hoe Ajax met deze jongen omgaat. 5 (!) historische tegengoals van PSV terwijl we allemaal weten dat Mo een emotionele eter is. Hij werd zomaar thuis op de bank aan z’n lot overgelaten! :cry:
 
Ben benieuwd wat er was geschreven als PSV zo‘n oorwassing had gehad en Schmidt Ihattaren niet eens op de bank had gezet. :unsure:
 
Blijf het toch schandalig vinden hoe Ajax met deze jongen omgaat. 5 (!) historische tegengoals van PSV terwijl we allemaal weten dat Mo een emotionele eter is. Hij werd zomaar thuis op de bank aan z’n lot overgelaten! :cry:
Ach ... Hij heeft genoten van de winst van zijn favoriete club.
Ajax is gewoon een tussenstation. Volgend seizoen verpietert hij in Turijn, want die raken hem aan de straatstenen niet meer kwijt.
 
Blijf het toch schandalig vinden hoe Ajax met deze jongen omgaat. 5 (!) historische tegengoals van PSV terwijl we allemaal weten dat Mo een emotionele eter is. Hij werd zomaar thuis op de bank aan z’n lot overgelaten! :cry:
Dat is toch juist de schuld van PSV? Zij scoren die goals!
 
Ik ben dan benieuwd: heeft dit te maken met contacten waar Ihattaren al wat mee te maken had? Of zijn dat puur mensen met banden met de familie van dat meisje? Het is maar een rare situatie. Dat de dreiging er is geloof ik wel, maar het is toch wel heel toevallig dat uitgerekend Ihattaren daar mee te maken krijgt. Dan zou je haast gaan vermoeden dat hij zelf al het een en ander aan dubieuze contacten onderhield.
 
Ben toch benieuwd wat Ajax gaat doen, die moeten in December beslissen of ze hem definitief overnemen. Is toch een risico, gaan ze voor zekerheid of spreken ze het vertrouwen in Mo uit.
 
Ben toch benieuwd wat Ajax gaat doen, die moeten in December beslissen of ze hem definitief overnemen. Is toch een risico, gaan ze voor zekerheid of spreken ze het vertrouwen in Mo uit.
Ze kunnen zich niet echt een buil vallen toch? Stel, dit is echt alles (en ik weet niet in hoeverre ik dat geloof) dan heeft ie niet scheef lopen schaatsen. Hier kan hij in feite niet veel aan doen, toch? Alleen, is het opmerkelijk dat het hem weer is gebeurd. Dus mijn gevoel zegt dat het aandeel van hem hierin misschien anders ligt. Het is zo'n bizar toeval als dat niet zo is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan