Goal van het Seizoen 2022/2023

DrJ

Routinier
Ik ben eruit hoe ik dit ga aanpakken dit seizoen.
Ik pik na de oefenwedstrijden de 5 mooiste goals eruit (die ook online staan).
Die 5 goals worden de standaard.
Na de 1e officiele wedstrijd kunnen de forummers elke wedstrijd stemmen welke goal eruit moet en welke erin. Je kan ook stemmen op geen erin/geen eruit.
De Goal met de meeste stemmen gaat eruit, zo ook de goal met de meeste stemmen komt er dan in.
Heeft "geen goal" de meeste stemmen dan blijven dus de oude 5 goals gewoon staan.
Dit lijkt me makkelijk bijhouden.
Bij een gelijke stand, kies ik wat er moet gebeuren :)
Aan het eind van het seizoen blijven er dan 5 goals over. Daar wordt een polletje voor gemaakt en degene met de meeste stemmen is Goal van het seizoen 2022/2023.

Actuele 5 goals:

1. PSV - Fortuna Sittard 2-1 Xavi Simons


2.
PSV - Cambuur 5-2 Anwar El Ghazi



3. PSV - FC Groningen 2-0 Xavi Simons


4. PSV - Ado den Haag 3-0 Ibrahim Sangare


5. Ajax - PSV 3-5 Xavi Simons

 
Laatst bewerkt:
Ik ben eruit hoe ik dit ga aanpakken dit seizoen.
Ik pik na de oefenwedstrijden de 5 mooiste goals eruit (die ook online staan).
Die 5 goals worden de standaard.
Na de 1e officiele wedstrijd kunnen de forummers elke wedstrijd stemmen welke goal eruit moet en welke erin. Je kan ook stemmen op geen erin/geen eruit.
De Goal met de meeste stemmen gaat eruit, zo ook de goal met de meeste stemmen komt er dan in.
Heeft "geen goal" de meeste stemmen dan blijven dus de oude 5 goals gewoon staan.
Dit lijkt me makkelijk bijhouden.
Bij een gelijke stand, kies ik wat er moet gebeuren :)
Aan het eind van het seizoen blijven er dan 5 goals over. Daar wordt een polletje voor gemaakt en degene met de meeste stemmen is Goal van het seizoen 2022/2023.
Mooi. Dan hoeft een hele mooie goal die er in ronde 32 inkomt maar 2 rondes te overleven om de poll te bereiken terwijl een mooie goal in ronde 1 er nog 33 rondes kans heeft eruit te vliegen.
Maar ik ga wel meedoen.
 
Mooi. Dan hoeft een hele mooie goal die er in ronde 32 inkomt maar 2 rondes te overleven om de poll te bereiken terwijl een mooie goal in ronde 1 er nog 33 rondes kans heeft eruit te vliegen.
Maar ik ga wel meedoen.
Ligt ook aan het aantal stemmen. Als er genoeg forummers stemmen, zal die mooie goal in ronde 32 er misschien niet eens inkomen, want de andere 5 zijn misschien mooier.
De goals staan er ook bij in beeld, dus je hoeft niet te gaan graven van: "Hoe was die goal ook alweer?".
 
De oefenwedstrijden zijn klaar. Ik heb 5 goals geselecteerd, waarvan ik denk dat het de mooiste goals waren in de voorbereiding. Vanaf nu kunnen jullie elke wedstrijd stemmen welke goal eruit moet en welke erin. Ook mag er natuurlijk gestemd worden op "Geen goal eruit en erin". De goal met de meeste stemmen gaan eruit en erin. Heeft "Geen goal erin/eruit" de meeste stemmen, dan verandert er niks.

Goal 1:
Ismail Saibari 2-0 tegen FC Eindhoven


Goal 2:
Yorbe Vertessen 1-0 tegen FC Eindhoven


Goal 3:
Matthijs Tielemans 2-0 tegen Cercle Brugge


Goal 4:
Ismail Saibari 4-0 tegen FC Eindhoven


Goal 5:
Luuk de Jong 1-0 tegen Villareal

 
Goal 4 voor mij van Saibari. Stem ik zo goed?
Haha nee. Deze 5 goals heb ik als standaard genomen. Na de JCS kan er gestemd worden welke van deze goals eruit moet en welke erin komt. En zo gaat dat elke wedstrijd. Na AS Monaco uit komt er weer een stemronde welke goal eruit moet en welke erin. snappie?
Uiteindelijk blijven er 5 goals over na dit seizoen en dan maak ik een poll aan welke van de 5 Goal van het Seizoen gaat worden.
 
Klopt, ik vind dat ook dat hulp vragen getuigt van kracht ipv zwakte. Dat probeer ik mijn jonge collega’s ook aan hun verstand te peuteren. Dat lukt niet altijd helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan