Muziek

Voor de liefhebbers. Vrijdag 22ste 22:00 komt King Buffalo (gratis) optreden tijdens de vierdaagsefeesten. Ik ben er wel een fan van.

 
Ff Chilly Gonzales met t album Ivory tower n bump-je geven. Kwam eerder in de week zijn liveuitvoering (Montreux) van knight moves tegen en zag de plaat gister op vinyl voor een tientje 🤩, brings back good memories. Jammer dat "I am Europe" t nooit tot status van official EU volkslied heeft geschopt.
 
Laatst bewerkt:
Een mooie voor zo'n topic als dit is de vraag
Wat is de band/act waar je een enorme hekel aan hebt?

Voor mij is dat Coldplay. Surrogaat Radiohead bandje wat dankzij ok computer aandacht kreeg en uitgroeide tot een middelmatig uitgevoerde confectiepop na een algoritme van meer van hetzelfde. Chris Martin klinkt overigens als een verkouden ezel..
 
Een mooie voor zo'n topic als dit is de vraag
Wat is de band/act waar je een enorme hekel aan hebt?

Voor mij is dat Coldplay. Surrogaat Radiohead bandje wat dankzij ok computer aandacht kreeg en uitgroeide tot een middelmatig uitgevoerde confectiepop na een algoritme van meer van hetzelfde. Chris Martin klinkt overigens als een verkouden ezel..
Teveel om op te noemen, maar sowieso alle pop muziek van nu.
Maar hoe kreeg Coldplay aandacht dankzij het Radiohead album OK Computer?:unsure: Vond ze zelf altijd meer een surrogaat U2 bandje, wat dubbelop erg is; slap aftreksel van een kloteband.
 
Naast het reeds genoemde Volbeat heb ik weinig met Coldplay en heel weinig met Kensington, maar die discussie is eerder gevoerd.

Verder een pleurishekel aan alle mutsen van nu die menen dat het een goed idee is om een jaren 80 hit opnieuw in te zingen.

Eb dat je dan de album top 1000 aanzet en Coldplay langs komt, itt tot Volbeat kan ik het nog wel verdragen en gaat t volume niet naar 0.

Yes, we gaan door met Bush en zijn weer volledig Zen! Komende uur sowieso veel prettigs :D

 
Laatst bewerkt:
Naast het reeds genoemde Volbeat heb ik weinig met Coldplay en heel weinig met Kensington, maar die discussie is eerder gevoerd.

Verder een pleurishekel aan alle mutsen van nu die menen dat het een goed idee is om een jaren 80 hit opnieuw in te zingen.

Eb dat je dan de album top 1000 aanzet en Coldplay langs komt, itt tot Volbeat kan ik het nog wel verdragen en gaat t volume niet naar 0.

Yes, we gaan door met Bush en zijn weer volledig Zen! Komende uur sowieso veel prettigs :D


Ben jij stiekem Michiel Veenstra undercover?
 
Neen, gewoon een kind van mijn tijd met een voorliefde voor gitaarmuziek en gitaargeweld.

En ja, een relatief jonge zender die (nog) niet op de FM zit wil ik best ff pluggen ;)

Jong, het is toch gewoon een voortzetting van de oude kink fm. Met een lange pause ertussen.
 
Een mooie voor zo'n topic als dit is de vraag
Wat is de band/act waar je een enorme hekel aan hebt?

Voor mij is dat Coldplay. Surrogaat Radiohead bandje wat dankzij ok computer aandacht kreeg en uitgroeide tot een middelmatig uitgevoerde confectiepop na een algoritme van meer van hetzelfde. Chris Martin klinkt overigens als een verkouden ezel..
Ik vind Parachutes ondanks de verkouden ezel een mooi album. Daarna vind ik het niet zo interessant meer. OK computer staat hier nog regelmatig aan.
Kensington vind ik ook verschrikkelijk.
 
Een mooie voor zo'n topic als dit is de vraag
Wat is de band/act waar je een enorme hekel aan hebt?

Voor mij is dat Coldplay. Surrogaat Radiohead bandje wat dankzij ok computer aandacht kreeg en uitgroeide tot een middelmatig uitgevoerde confectiepop na een algoritme van meer van hetzelfde. Chris Martin klinkt overigens als een verkouden ezel..
Dan ga ik toch voor de Beatles. Die tot hypocriete hippies gemuteerde playmobil-poppetjes met hun zeurderige opa”rock”. Van die sexloze muzak. Waarbij John Lennon met z’n Yoko nog eens in de overtreffende trap overheen ging. Overgewaardeerde boyband.
 
Ik vind Parachutes ondanks de verkouden ezel een mooi album. Daarna vind ik het niet zo interessant meer. OK computer staat hier nog regelmatig aan.
Kensington vind ik ook verschrikkelijk.
Clocks is nog steeds een prima nummer, niet in het minst omdat dat bij PSV werkt gebruikt in de periode dat PSV heer en meester was. Mooie tijden. :giggle:
 
Dan ga ik toch voor de Beatles. Die tot hypocriete hippies gemuteerde playmobil-poppetjes met hun zeurderige opa”rock”. Van die sexloze muzak. Waarbij John Lennon met z’n Yoko nog eens in de overtreffende trap overheen ging. Overgewaardeerde boyband.
Overigens ook een setje luie honden die Beatles, songtitel is redelijk vaak gelijk aan het eerste woord / eerste woorden van de track.
 
Terug
Bovenaan Onderaan