FC Twente

Ik weet niet wat ik ervan vindt dat het zoontje van Lukoki mee het veld op werd genomen bij het eerbetoon voor zijn vader. Lijkt me niet dat dat jong daar behoefte aan heeft op dat moment
ik vind daar wel wat van, maar aangezien kinderpsychologie niet mijn werkgebied is doet mijn mening er in deze helemaal niet toe.
 
Ik vind het wel bijzonder hoe sympathiek ik FC Twente ondertussen vind. Groot contrast met de tijd van het bewind-Münstermann. Knap hoe snel ze vanuit de eerste divisie zo sterk zijn gaan presteren. Gewoon ruim boven het vaak zo bewierookte en bijzondere AZ geëindigd. Alleen zonde dat we Sadilek ze voor een appel en een ei hebben gegund.
 
Ik vind het wel bijzonder hoe sympathiek ik FC Twente ondertussen vind. Groot contrast met de tijd van het bewind-Münstermann. Knap hoe snel ze vanuit de eerste divisie zo sterk zijn gaan presteren. Gewoon ruim boven het vaak zo bewierookte en bijzondere AZ geëindigd. Alleen zonde dat we Sadilek ze voor een appel en een ei hebben gegund.
Hopelijk zit er een mooie doorverkooppercentage op.

Verder heb ik momenteel ook niks tegen ze. Een uitblinkende Brenet helpt daar ook bij. Maar ook zo'n Zerrouki, da's een mooie voetballer.
 
FC Twente huurt Tzolis van Norwich City. Ik kan me nog herinneren dat ik die de vorige transferwindow graag bij PSV zag (toen hij nog bij PAOK speelde).
Doen ze goed daar.
 
FC Twente huurt Tzolis van Norwich City. Ik kan me nog herinneren dat ik die de vorige transferwindow graag bij PSV zag (toen hij nog bij PAOK speelde).
Doen ze goed daar.

Dat had ik ook ja, mooi om zulke spelers in de eredivisie te zien
 
FC Twente huurt Tzolis van Norwich City. Ik kan me nog herinneren dat ik die de vorige transferwindow graag bij PSV zag (toen hij nog bij PAOK speelde).
Doen ze goed daar.
Eens voor Twente. Tegelijk denk ik dat hij nog wel te kort kwam voor PSV gezien hij niet echt veel heeft laten zien bij Norwich.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Eens voor Twente. Tegelijk denk ik dat hij nog wel te kort kwam voor PSV gezien hij niet echt veel heeft laten zien bij Norwich.
Nee, oké, maar bij PAOK was ie wel geweldig. Ook tegen PSV toen. Misschien was de PL nog iets te zwaar. Hij was toen ook nog maar 18.
 
Eens voor Twente. Tegelijk denk ik dat hij nog wel te kort kwam voor PSV gezien hij niet echt veel heeft laten zien bij Norwich.
Als het neerkomt op iets presteren bij een club moet je eigenlijk ook vooral naar de tegenstanders kijken denk ik. PL is wel iets lastiger dan de ED
 
Als het neerkomt op iets presteren bij een club moet je eigenlijk ook vooral naar de tegenstanders kijken denk ik. PL is wel iets lastiger dan de ED
Eens, tegelijkertijd verwacht ik wel dat een speler die PSV verder brengt wel in de basis staat van een degradant.
Ik wil hem niet afschrijven. Maar ik denk dat hij op dit moment meer geschikt is voor een Twente/AZ dan een PSV. Mocht hij daar goed draaien dan zou PSV, indien mogelijk, hem kunnen kopen.
 
Eens, tegelijkertijd verwacht ik wel dat een speler die PSV verder brengt wel in de basis staat van een degradant.
Ik wil hem niet afschrijven. Maar ik denk dat hij op dit moment meer geschikt is voor een Twente/AZ dan een PSV. Mocht hij daar goed draaien dan zou PSV, indien mogelijk, hem kunnen kopen.
Zo 1 hebben wij er nu ook. Toch hoe langer ik er over nadenk zou het best wel eens wat kunnen zijn.
 
Zou het Twenteforum ook zijn IPF hebben?
Die heeft dan de komende week wat te schrijven over Ricky van Wolfswinkel.
 
Zou het Twenteforum ook zijn IPF hebben?
Die heeft dan de komende week wat te schrijven over Ricky van Wolfswinkel.
Nee die hebben een RTTB, ooit ook hier actief, fervent verdediger van Joop Munsterman, vreemd genoeg verdwenen op het moment dat de lijken uit de kast kwamen in Enschede.
 
Ongelooflijk, inderdaad. Heel goed om met dat soort punten het te laten stormen in de kleedkamer, inclusief de betreffende spelers hard aanspreken. Maar zo voor de camera, dat kan echt niet. Hij moet beter weten en begaat hiermee een grotere fout dan die speler die blijkbaar niet hard genoeg terug sprintte.
 
Bij FC Twente lijdt men kennelijk nog steeds aan een gebrek aan realiteitszin; ondanks alles wat er gebeurd is met hun eigen club, schalen ze PSV en Feyenoord in hetzelfde rijtje als FC Twente, m.a.w., de subtopclubs, en zien ze zichzelf als gelijkwaardig of schatten ze deze twee clubs even laag in als hun eigen club:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...ord-az-vitesse-fc-utrecht-zeer-gedateerd.html

Zelfs al heeft het immer stokende VP zelf verzonnen dat Twente de clubs Feyenoord, AZ, Vitesse, FC Utrecht, PSV en Heerenveen als 'concurrent' beschouwt, en zich dus gelijkwaardig aan PSV en Feyenoord waant, dan is het opvallend dat ze specifiek die subtopclubs opnoemen en Feyenoord en PSV daar onder scharen, maar Ajax niet noemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan