Ibrahim Sangaré (M)

Die comments.. Man man man wat een volk
Haha elke keer doe ik een poging om die comments te lezen maar het is echt niveau "Hyves". Halverwege comment 1 ben ik al afgehaakt. Vanuit dit soort mediums moet echt iets verzonnen gaan worden in de vorm van een IP ban. Want het is gewoon genant en plaats vervangende schaamte daar. De meesten hebbeb 0 bijdragen en dat zal ook zo blijven. Sommigen kunnen gewoon beter alleen lezen (als ze überhaupt verder komen dan de header) en niet gebruik maken van het tekstveld.
 
Haha elke keer doe ik een poging om die comments te lezen maar het is echt niveau "Hyves". Halverwege comment 1 ben ik al afgehaakt. Vanuit dit soort mediums moet echt iets verzonnen gaan worden in de vorm van een IP ban. Want het is gewoon genant en plaats vervangende schaamte daar. De meesten hebbeb 0 bijdragen en dat zal ook zo blijven. Sommigen kunnen gewoon beter alleen lezen (als ze überhaupt verder komen dan de header) en niet gebruik maken van het tekstveld.
Ik heb er ook voor gekozen om niet meer te reageren op VI. Een tijd terug kon het op een normale manier maar nu is het een en al provocatie daar. Zielig volk
 
Ik heb er ook voor gekozen om niet meer te reageren op VI. Een tijd terug kon het op een normale manier maar nu is het een en al provocatie daar. Zielig volk
Ja dan hebben wij een hoog intellectueel forum vergeleken dat soort media. Iedereen wordt in zijn waarde gelaten hier, Ajacieden bevinden zich hier zelfs tussen de ras PSV'ers. Verdraagzaamheid is hier toch wel de norm. Zou op meer plekken moeten gebeuren..
 
Haha elke keer doe ik een poging om die comments te lezen maar het is echt niveau "Hyves". Halverwege comment 1 ben ik al afgehaakt. Vanuit dit soort mediums moet echt iets verzonnen gaan worden in de vorm van een IP ban. Want het is gewoon genant en plaats vervangende schaamte daar. De meesten hebbeb 0 bijdragen en dat zal ook zo blijven. Sommigen kunnen gewoon beter alleen lezen (als ze überhaupt verder komen dan de header) en niet gebruik maken van het tekstveld.
Is dat dan inclusief dansende bananen?
 
I'm against the signing of Sangare as a SL Benfica supporter. Too much money for a type of player you can find dozens for much less money. I think it only makes sense he goes to Premier League.

I heard something like 20/25M + Vini for like 70% of Sangare. Vini has an obligation to buy for 10M so we talking about 30/35M for 70% of Sangare. You can also resell Vini for like 6-8M to Brazil.

Sangare is a really good player but SL Benfica can't be paying that much for players like him.
 
I'm against the signing of Sangare as a SL Benfica supporter. Too much money for a type of player you can find dozens for much less money. I think it only makes sense he goes to Premier League.
No you can't find dozens of players like Sangare. But I think only a move to the PL would make sense indeed.
I heard something like 20/25M + Vini for like 70% of Sangare. Vini has an obligation to buy for 10M so we talking about 30/35M for 70% of Sangare. You can also resell Vini for like 6-8M to Brazil.
The obligation to buy for 10M is highly disputed. All Dutch sources say there is no obligation to buy at all. Besides, I can't imagine PSV wants to buy Vinicius right now.
Sangare is a really good player but SL Benfica can't be paying that much for players like him.
Sangare has a clause of 37.5M is his contract. I think this has to be paid, and you get 100% of the rights. But I can imagine that it is too much for Benfica right now. Premier League clubs could pay it more easily, as they have an absurd amount of money.
 
I'm against the signing of Sangare as a SL Benfica supporter. Too much money for a type of player you can find dozens for much less money. I think it only makes sense he goes to Premier League.

I heard something like 20/25M + Vini for like 70% of Sangare. Vini has an obligation to buy for 10M so we talking about 30/35M for 70% of Sangare. You can also resell Vini for like 6-8M to Brazil.

Sangare is a really good player but SL Benfica can't be paying that much for players like him.
Perhaps in Portugal there are a lot of CDMs available for a good price, I would imagine since your football style is a more defensive style. At least in the Netherlands players like Sangaré are quite rare. Also, we really would like to lose Vini, not trade him for our best player.
 
Thanks for the responses. When I wrote that you could find many players like Sangare I was referring to the type of player he is (characteristics), not exactly quality wise. Of course Sangare is at that point of maturation where he's ready to go to a top team of a top league. I just think that SL Benfica, and PSV also for example, have to use the scouting to find "new Sangares" and not spend tens of millions signing players already so valued.
 

PSV hoopt gewilde Sangaré met nieuw contract te behouden

link

PSV wil Ibrahim Sangaré graag behouden en wil dan met hem een nieuw contract sluiten, dat langer duurt dan de huidige verbintenis. Daarnaast wordt het huidige contract dan opgewaardeerd. Sangaré staat in de belangstelling van meerdere Britse clubs, maar heeft nog geen aanbieding gehad waarvoor hij PSV wil verlaten.
 

PSV hoopt gewilde Sangaré met nieuw contract te behouden

link

PSV wil Ibrahim Sangaré graag behouden en wil dan met hem een nieuw contract sluiten, dat langer duurt dan de huidige verbintenis. Daarnaast wordt het huidige contract dan opgewaardeerd. Sangaré staat in de belangstelling van meerdere Britse clubs, maar heeft nog geen aanbieding gehad waarvoor hij PSV wil verlaten.
Ze zullen wel een gelijk aanbod doen dat ze vaker hebben gedaan in dit soort situaties. Dat Sangaré een flink percentage van de toekomstige transfersom kan verdienen.
 
Zou slim zijn als ze een contract aambieden dat elk bedrag boven de huidige clausule betaald wordt 50/50 verdeeld wordt. Dan creeer je een win win situatie
Kan een goede optie zijn inderdaad. Al zou ik me ook afvragen waarom PSV nu zijn contract (lees: salaris) zou willen opwaarderen als de clausule niet omhoog gaat. Loopt nog drie jaar, kun je dus prima nog een klein seizoen aanzien en dan kijken hoe hij ervoor staat op de transfermarkt. Als je zijn salaris fors omhoog gooit kun je prima een hogere clausule ervoor terug eisen. Ik bedoel, als Martinez 54-64 miljoen waard is, hoeven we Sangaré niet op 37 te houden...
 
Kan een goede optie zijn inderdaad. Al zou ik me ook afvragen waarom PSV nu zijn contract (lees: salaris) zou willen opwaarderen als de clausule niet omhoog gaat. Loopt nog drie jaar, kun je dus prima nog een klein seizoen aanzien en dan kijken hoe hij ervoor staat op de transfermarkt. Als je zijn salaris fors omhoog gooit kun je prima een hogere clausule ervoor terug eisen. Ik bedoel, als Martinez 54-64 miljoen waard is, hoeven we Sangaré niet op 37 te houden...
Doet PSV wel vaker. Hadden ze vorig seizoen ook bij Gakpo gedaan terwijl hij nog langdurig vaststond. Wat mij betreft mag er ook iets tegenover staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan