Rusland

Klopt. Je hebt volkomen gelijk. Ik voeg er alleen aan toe dat ook in ons land nog lang niet alles koek en ei is op genoemde terreinen.
Dus werk aan de winkel alvorens de EU uit te breiden, zou ik zeggen.

Mohr; ja, dat vetorecht afschaffen zie ik voorlopig alleen gebeuren in Utopia.
Hangt er wel een beetje vanaf wat je ermee wil bereiken denk ik. Vooral de intenties, opvattingen en doelstellingen van regeringen - en het beleid om die kant op te gaan (ofwel landelijke meerderheden) zijn daarin wmb doorslaggevender dan de onbereikbare lat dat er niks meer verbeterd kan worden alvorens je je bij een collectief mag aansluiten (of de wens van anderen die zich willen aansluiten pas overwegen wanneer je zelf volmaakt bent?).
 
Ondertussen blijkt dat Rusland voor het eerst in 104 jaar de renteschuld niet kan voldoen. Sancties hebben dus toch effect. Importeer op goud is ook rond als ik het goed begrijp. Mooi. Afkappen van de economie mbt westen. En wanneer flikkeren we ze uit het Swift systeem? Doorpakken nu

Nou, voorlopig zou ik als schuldeiser [edit] als ik schuldeiser zou zijn,[/edit] niet blij zijn met wanbetalers.
 
Hangt er wel een beetje vanaf wat je ermee wil bereiken denk ik. Vooral de intenties, opvattingen en doelstellingen van regeringen - en het beleid om die kant op te gaan (ofwel landelijke meerderheden) zijn daarin wmb doorslaggevender dan de onbereikbare lat dat er niks meer verbeterd kan worden alvorens je je bij een collectief mag aansluiten (of de wens van anderen die zich willen aansluiten pas overwegen wanneer je zelf volmaakt bent?).
Volmaakt worden is de mens op deze aardkloot niet gegeven, vrees ik.
Maar iets waar nog flink aan gesleuteld moet worden ongebreideld uitbreiden met uiterst onvolkomen onderdelen lijkt me ook niet handig.
 
Word ik net gebeld door mijn werk/ict, ''sorry maar zit u nu in Rusland'' ? Dus ik zeg nee Hilversumse tuin wat dan? Ja er is net ingelogd in u werkaccount uit Rusland, als u het niet bent dan is u werkmail gehackt :rolleyes: We gaan het zo voor u herstellen blabla, het word steeds gekker.
 
Word ik net gebeld door mijn werk/ict, ''sorry maar zit u nu in Rusland'' ? Dus ik zeg nee Hilversumse tuin wat dan? Ja er is net ingelogd in u werkaccount uit Rusland, als u het niet bent dan is u werkmail gehackt :rolleyes: We gaan het zo voor u herstellen blabla, het word steeds gekker.

En vroegen de bellers je ook om je wachtwoord om het te herstellen? :sneaky:
 
Word ik net gebeld door mijn werk/ict, ''sorry maar zit u nu in Rusland'' ? Dus ik zeg nee Hilversumse tuin wat dan? Ja er is net ingelogd in u werkaccount uit Rusland, als u het niet bent dan is u werkmail gehackt :rolleyes: We gaan het zo voor u herstellen blabla, het word steeds gekker.
Dus kijken ze nu jouw series op Netflix?
 

Echt stel idioten bij amnesty, de laatste keer dat ik keek vielen de Russen aan. Misschien is er ondertussen iets veranderd?
 

Echt stel idioten bij amnesty, de laatste keer dat ik keek vielen de Russen aan. Misschien is er ondertussen iets veranderd?
Maakt in dit geval ook niet veel uit. Die Russen schieten op alles wat beweegt. En ook op wat niet beweegt.
 

Echt stel idioten bij amnesty, de laatste keer dat ik keek vielen de Russen aan. Misschien is er ondertussen iets veranderd?
Artikel op AD gelezen, maar door Oekraïense militairen in scholen etc. te plaatsen, maken ze daar toch doelen van? En de Russen worden ook helemaal niet vrijgesproken.
 
Sabotage op de Krim en in de Donbas, het blijft moeilijk te verifieren maar dat lijkt de Russische angle op de recentere explosies op de Krim en in het ingenomen oostelijke gebied. Wellicht om de militaire kracht van t Ukrainse leger te bagetaliseren? Volgens mij is echter het psychologisch effect van verzet door saboteurs en/of deserteurs veel groter. En niet in het voordeel van de Russische troepen lijkt me?
 
Sabotage op de Krim en in de Donbas, het blijft moeilijk te verifieren maar dat lijkt de Russische angle op de recentere explosies op de Krim en in het ingenomen oostelijke gebied. Wellicht om de militaire kracht van t Ukrainse leger te bagetaliseren? Volgens mij is echter het psychologisch effect van verzet door saboteurs en/of deserteurs veel groter. En niet in het voordeel van de Russische troepen lijkt me?
Ik hoorde op BNR dat Oekraïense commando’s op de Krim en in Rusland operaties uitvoeren.
 
De boel lijkt redelijk vastgelopen. Denk niet dat het dit jaar tot een bestand/akkoord komt. We zullen zien wat we in de winter gaan beleven en of we als Europa de zaken op orde hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan