Sam Lammers (A)

En men was nog zo overtuigt dat dit brugklasfiguurtje het ver zou schoppen :lmao::lmao:
Nou inderdaad, men was heel overtuigd hier op het forum :FP:, ff je 'ik heb er als enige zicht op-bubbel' lekprikken:
Lammers wie? Lammers?? niets gepresteerd amper wedstrijden gespeeld waar hebben we het over. In 3 seizoenen PSV, 19 wedstrijden, 4 doelpunten en 1 assist. Nogmaals wie???

Houdoe en niet bedankt

Bedankt en tot nooit meer!

Prima deal. Geen idee of hij het daar gaat redden. We laten ons graag verrassen.

Vind ik stiekem ook. Ik verwacht toch niet zo veel van Lammers.
 

Dit soort acties druipt de klasse toch wel af... Tweebenig en technisch goed, maar oogt wat flegmatiek en lijkt nooit voorop de strijd in te gaan, voor mijn gevoel vergelijkbaar met Pereiro. Leuke spelers om naar te kijken allebei wel, maar blij met de verkoop inderdaad :)
 
Nou inderdaad, men was heel overtuigd hier op het forum :FP:, ff je 'ik heb er als enige zicht op-bubbel' lekprikken:
Nee helaas, in een veel latere stadium begonnen mensen hem pas uit te lachen en af te keuren, waren maar 2 mensen die vanaf het begin anti hem waren. Rest was veelal geef hem kans blabla, hij is jong potentie, onzin allemaal. ik zag vanaf seconde 1 al dat deze gast gewoon meer een filiaal Manger type is dan spits, hij oogt wel soort van slim maar als voetballer is het PEC niveau
 
Nee helaas, in een veel latere stadium begonnen mensen hem pas uit te lachen en af te keuren, waren maar 2 mensen die vanaf het begin anti hem waren. Rest was veelal geef hem kans blabla, hij is jong potentie, onzin allemaal. ik zag vanaf seconde 1 al dat deze gast gewoon meer een filiaal Manger type is dan spits, hij oogt wel soort van slim maar als voetballer is het PEC niveau

Jij kraakt iedereen vanaf seconde 1 al af, dan zal je ooit wel een keer gelijk hebben jaa ;P
 
Nee helaas, in een veel latere stadium begonnen mensen hem pas uit te lachen en af te keuren, waren maar 2 mensen die vanaf het begin anti hem waren. Rest was veelal geef hem kans blabla, hij is jong potentie, onzin allemaal. ik zag vanaf seconde 1 al dat deze gast gewoon meer een filiaal Manger type is dan spits, hij oogt wel soort van slim maar als voetballer is het PEC niveau
Met de welgemeende excuses naar alle filiaal Mangers.
 
Lammer door Atalanta verhuurd aan Empoli, lees ik. Niks meer geworden met deze jongen. Toptranfer van JdJ!
 
Tijd dat die gozer eens een echte job gaat zoeken en dat voetballen afkapt, hij heeft vast genoeg brains maar voetballen is niet zijn ding
 
Terug
Bovenaan Onderaan