Algemene transfergeruchten

Neem aan dat we vandaag weer een lekker geruchten dagje gaan krijgen, waarna we morgen spijkers met koppen gaan slaan op een ouderwetse transfer vrijdag! 1 juli ivm boekjaar en shirt presentatie. Prachtig moment voor de comeback van Luuk!
 
Laatst bewerkt:
Neem aan dat we vandaag weer een lekker geruchten dagje gaan krijgen, waarna we morgen spijkers met koppen gaan slaan op een ouderwetse transfer vrijdag! 1 juli ivm boekjaar en shirt presentatie. Prachtig moment voor de comeback van Luuk!

Afbeeldingen werken niet als je erop klikt haha!
 
Zou het wel verstandig vinden om Timber aan te trekken. De kans dat Guti én Sangaré blijven volgend seizoen is heel klein. Kans zit er zelfs dik in dat ze beiden vertrekken. Je kunt hem voor dit seizoen een jaar verhuren aan Utrecht. Nu er zoveel transfervrije spelers gehaald zijn kun je dit ook veroorloven
 
Zou het wel verstandig vinden om Timber aan te trekken. De kans dat Guti én Sangaré blijven volgend seizoen is heel klein. Kans zit er zelfs dik in dat ze beiden vertrekken. Je kunt hem voor dit seizoen een jaar verhuren aan Utrecht. Nu er zoveel transfervrije spelers gehaald zijn kun je dit ook veroorloven
Ik las vanochtend een artikel op VI dat Utrecht vanwege de grote interesse van buitenlandse clubs 10 miljoen of meer wil. Ik weet niet of PSV dat kan (en moet) betalen voor hem. Ik zou hem wel graag naar PSV zien komen en als je de vraagprijs wat kan onderdrukken door hem een jaar te verhuren dan lijkt mij dat een uitstekende constructie. Hij heeft er pas één jaar eredivisie opzitten dus een jaar extra bij Utrecht kan geen kwaad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan