Algemene transfergeruchten


Xavi Simons. Eigenlijk heb ik geen idee hoe goed hij nou daadwerkelijk is.

Ok, ok....het wordt nu allemaal wel heel doorzichtig zo. Ik had gehoopt om nog jaren onder mijn dekmantel Retro Willems te zien wat er onder de supporters leeft. Maar nu we ook na Hoever ook achter Xavi Simons aanzitten heeft het geen zin. Hallo mijn naam is Marcel. Marcel Brands.
 
Ok, ok....het wordt nu allemaal wel heel doorzichtig zo. Ik had gehoopt om nog jaren onder mijn dekmantel Retro Willems te zien wat er onder de supporters leeft. Maar nu we ook na Hoever ook achter Xavi Simons aanzitten heeft het geen zin. Hallo mijn naam is Marcel. Marcel Brands.
Verrek. Nu zie ik het. Je lijkt sprekend op je avatar! Marcel na een zonnebankie
 

Xavi Simons. Eigenlijk heb ik geen idee hoe goed hij nou daadwerkelijk is.
mwah mwah volgensmij valt het allemaal wel mee. Die haal je niet voor de basis 11.
 
mwah mwah volgensmij valt het allemaal wel mee. Die haal je niet voor de basis 11.
PSG doet er alles aan om hem te houden en hij heeft al aardig wat minuten meegepikt voor een talent bij een club die voor honderden miljoenen aan spelers heeft op de dugout. Xavi is een groot talent en verder dan een Malen toen die naar psv kwam. Zou een regelrechte stunt zijn. Barca wilde hem ook terug en bayern zat er ook achteraan....

Met alle respect voor JDJ, want die zal na jaren inmiddels in het vak hebben gezeten ook wat in zijn mars hebben als TD, maar wat ben ik blij dat Brands terug is gekeerd. Je ziet het aan RVN. Onder Toon durfde hij het niet aan. Marcel wist hem om te praten omdat Ruud aanvoelt dat met Marcel de kans op succes groter is en hij veel ambitie uitstraalt waardoor hij het wel aandurfde om zijn reputatie op het spel te zetten als beginnende coach.

Marcel Brands is van hetzelfde hout gesneden als Overmars, maar dan beter. Marcel stuurt ook dickpics alleen de vrouwen in kwestie durven er niks van te zeggen of zijn in positieve zin onder de indruk dat het op 1 foto past. Marcel is een type bestuurder die aan het begin van de onderhandelingen over een speler met een grote Europese club eerst zijn ballen bloot over de vergadertafel wrijft en dan de vergadering opent. Dat is Marcel.

Ik ben nu echt optimistisch over de toekomst van PSV. Maar dat ben ik altijd in juli/augustus 😂
 
Simons, altijd gezien als wonderkind. Hij is transfervrij over 6 dagen. Als je hem transfervrij op kan pikken is dat echt buitencategorie, maar let wel: in potentie. Echter een laag risico aangezien er geen transfersom in het spel is. Een toptalent dat van barca naar psg is gegaan. Klinkt serieus te mooi om waar te zijn als hij transfervrij aansluit imo. Ook nog Nederlands, ook niet onbelangrijk.
 
Simons, altijd gezien als wonderkind. Hij is transfervrij over 6 dagen. Als je hem transfervrij op kan pikken is dat echt buitencategorie, maar let wel: in potentie. Echter een laag risico aangezien er geen transfersom in het spel is. Een toptalent dat van barca naar psg is gegaan. Klinkt serieus te mooi om waar te zijn als hij transfervrij aansluit imo. Ook nog Nederlands, ook niet onbelangrijk.
Maar... Is ie nou echt zo goed?
 

Xavi Simons. Eigenlijk heb ik geen idee hoe goed hij nou daadwerkelijk is.
Gebruik gemaakt van de beste faciliteiten, getraind met de beste spelers en een hele hoop geld binnen kunnen harken bij PSG en Barca. Als hij een beetje verstandig met zijn geld omspringt, is hij zo goed als financieel onafhankelijk. Dan lijkt me nu het perfecte moment om een stapje terug te zetten en met de stevige basis die hij nu heeft iets van zijn carrière te gaan maken door wekelijks te spelen. Daarvoor lijkt me PSV een goede optie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan