PSV Jeugdopleiding

Wel vind ik dat we zuinig moeten zijn op onze talenten.
In het verleden heb ik jongens zien komen die m.i. best in de selectie van PSV hadden kunnen blijven.
Er werd te kritisch gekeken naar de minpunten van b.v. Dirk Marcellis, Rens van Eijden en Stefano Marzo om er maar een paar te noemen.
Waar een Roger Schmidt , gezien de prima instelling die ik bij hen zag, wellicht ook Mauro Juniors van had kunnen maken.
Achteraf prima gezien dus. Geen enkele trainer heeft er Mauro'tjes van kunnen maken. Dan had je beter Scamacca kunnen noemen.
 
Achteraf prima gezien dus. Geen enkele trainer heeft er Mauro'tjes van kunnen maken. Dan had je beter Scamacca kunnen noemen.
Ik denk dat er best wel meer namen genoemd kunnen worden. Maar met Ozymandias ben ik het eens dat het vandaag de dag wat beter gaat in dit opzicht.
Al dan niet noodgedwongen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik denk dat Van Duiven en Babadi twee van de grootste talenten zijn uit onze opleiding en sowieso PSV-1 gaan halen (net als Simons overigens, maar volgens mij is hij geblesseerd op het moment). Daarnaast ben ik zelf een fan van Koen Jansen, aanvallend erg goed. Had bij zijn debuut voor Jong-PSV volgens mij 2 assists. Jimenez ben ik ook een fan van maar volgens mij RvN niet echt want hij heeft dit seizoen erg weinig gespeeld voor Jong-PSV.
Babadi is the next big thing voor PSV. Van duiven heb ik altijd het gevoel dat die gaat floppen, maar heb er geen reden voor. Voor de rest Jimenez erg goed en Houben schijnt het ook erg aardig te doen.
 
Babadi is the next big thing voor PSV. Van duiven heb ik altijd het gevoel dat die gaat floppen, maar heb er geen reden voor. Voor de rest Jimenez erg goed en Houben schijnt het ook erg aardig te doen.
Zijn het NLse talenten? Ik vind nu bijv dat er te weinig NLs talent doorkomt naar het Eerste. Gakpo en Teze zijn de laatste en dat is te weinig vind ik. In Engeland halen ze de talenten overal vandaan maar gek genoeg gaat het sindsdien juist uitstekend met de Engelse talenten.
 
Babadi is the next big thing voor PSV. Van duiven heb ik altijd het gevoel dat die gaat floppen, maar heb er geen reden voor. Voor de rest Jimenez erg goed en Houben schijnt het ook erg aardig te doen.
Kwaaitaal, Abed, Konstatinos. (de laatste 2 zijn vorige zomer gekocht voor de jeugd O18(abed) O17(Konstatinos).
Uneken misschien nog? Dat weet ik niet precies.
 
Zijn het NLse talenten? Ik vind nu bijv dat er te weinig NLs talent doorkomt naar het Eerste. Gakpo en Teze zijn de laatste en dat is te weinig vind ik. In Engeland halen ze de talenten overal vandaan maar gek genoeg gaat het sindsdien juist uitstekend met de Engelse talenten.
Ja
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik denk dat Van Duiven en Babadi twee van de grootste talenten zijn uit onze opleiding en sowieso PSV-1 gaan halen (net als Simons overigens, maar volgens mij is hij geblesseerd op het moment). Daarnaast ben ik zelf een fan van Koen Jansen, aanvallend erg goed. Had bij zijn debuut voor Jong-PSV volgens mij 2 assists. Jimenez ben ik ook een fan van maar volgens mij RvN niet echt want hij heeft dit seizoen erg weinig gespeeld voor Jong-PSV.
Zat Jimenez al bij Jong PSV dan, en niet nog een niveautje lager? :unsure:
 
90.000 euro voor een 13 jarige betalen als je elke euro nodig hebt voor het versterken van het 1e. Heel bijzonder.

Ook bijzonder dat je de in mijn ogen betere opleiding inruilt voor een mindere.

 
90.000 euro voor een 13 jarige betalen als je elke euro nodig hebt voor het versterken van het 1e. Heel bijzonder.

Ook bijzonder dat je de in mijn ogen betere opleiding inruilt voor een mindere.

Vreemd inderdaad. Misschien had die jongen niet zo'n vertrouwen in zichzelf dat hij PSV1 zou kunnen halen en denkt hij bij Feyenoord wel het eerste te kunnen halen oid.
 
90.000 euro voor een 13 jarige betalen als je elke euro nodig hebt voor het versterken van het 1e. Heel bijzonder.

Ook bijzonder dat je de in mijn ogen betere opleiding inruilt voor een mindere.

Bizar wat een geld
 
90.000 euro voor een 13 jarige betalen als je elke euro nodig hebt voor het versterken van het 1e. Heel bijzonder.

Ook bijzonder dat je de in mijn ogen betere opleiding inruilt voor een mindere.

Blijkbaar is hij fan van Feyenoord. Als 13 jarige moet je gewoon kunnen kiezen bij welke voetbalclub je wil spelen en om PSV te compenseren heb je daar opleidingsvergoeding voor. Jammer als hij een groot talent blijkt te zijn, maar het blijft een kind
 
Volgende rits spelers die allemaal hun (eerste) contract hebben ondertekend:

* Jaden de Guzmán (middenvelder), contract voor drie jaar, komt over van Feyenoord, zoon van Jonathan de Guzmán, gaat spelen voor PSV O16.
* Manuel Bahaty (aanvaller), contract voor drie jaar, komt over van FC Den Bosch, gaat spelen voor PSV O16.
* Muhlis Dagasan (verdediger), contract voor een jaar met een optie op nog een jaar, speelt sinds 2020 voor PSV, gaat spelen voor PSV O18.
* Emir Bars (middenvelder/vleugelspeler), contract voor drie jaar, speelt sinds de F-jes bij PSV, Turks jeugdinternational, gaat spelen voor PSV O18.
* Wessel Kuhn (verdediger), contract voor drie jaar, speelt sinds 2013 voor PSV, Nederlands jeugdinternational, gaat spelen voor PSV O17.
* Floris Bos (verdediger), contract voor drie jaar, speelt sinds 2019 voor PSV, gaat spelen voor PSV O17.
 
Laatst bewerkt:
Volgende rits spelers die allemaal hun (eerste) contract hebben ondertekend:

* Jaden de Guzmán (middenvelder), contract voor drie jaar, komt over van Feyenoord, zoon van Jonathan de Guzmán, gaat spelen voor PSV O16.
* Manuel Bahaty (aanvaller), contract voor drie jaar, komt over van FC Den Bosch, gaat spelen voor PSV O16.
* Muhlis Dagasan (verdediger), contract voor een jaar met een optie op nog een jaar, speelt sinds 2020 voor PSV, gaat spelen voor PSV O18.
* Emir Bars (middenvelder/vleugelspeler), contract voor drie jaar, speelt sinds de F-jes bij PSV, Turks jeugdinternational, gaat spelen voor PSV O18.
* Wessel Kuhn (verdediger), contract voor drie jaar, speelt sinds 2013 voor PSV, Nederlands jeugdinternational, gaat spelen voor PSV O17.
* Floris Bos (verdediger), contract voor drie jaar, speelt sinds 2019 voor PSV, gaat spelen voor PSV O17.
Emir Bars is best een leuk talent toch? Wat vind je van hem?
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Zeker, een van de meer opvallende spelers van O17 vorig seizoen. Doelgericht, heeft een actie in huis en ook het koppie omhoog. Kan er zeker een zijn voor PSV-1 in een aantal jaar.
Bas, jij weet altijd verreweg het meeste van alle jeugdelftallen. Hoe hou je dat eigenlijk bij? Struin je de Herdgang af, of pak je online veel mee?
 
Terug
Bovenaan Onderaan