Zijn ze zo achterlijk daar?
Het is samen met Barcelona de allerslechtst gerunde club die er is. Er is sinds 2012-2013 geen echte visie meer geweest. Alles draait om grote namen om fans te pleasen. Nu zijn de fans daar klaar mee en hopen ze dat Ten Hag het succes van Ajax bij hen kan kopiëren. De clubleiding heeft dat opgevat als geef 175 miljoen uit aan (ex-) Ajax spelers. Aan het eind van de window zullen ze Frenkie, Anthony en Martinez ofzo wel gekocht hebben. Vorig jaar nog 95 miljoen uitgegeven aan Sancho voor die rechterflank. Ik was ooit fan van United maar van die club is heel weinig meer over.
 
Heeft die Onana zijn pillenkastje achtergelaten in Amsterdam? Jammer ik vond die bolle kop van Mo in het Ajax shirt wel mooi staan.
 
Mja, is wel een makkelijk geruchtje om erin te slingeren he. Ajax wordt elk jaar aan Suarez gelinkt en volgens mij is er nooit wat van waar.
Nieuwtjes zijn op dus dan maar even in het archief kijken. Hoorde ook dat PSV heeft geïnformeerd naar Robben, Feyenoord zet in op Guidetti.
 
Ik vind Schreuder een sympathieke man! Geen arrogantie, lekker zichzelf en nuchter. Ook niet professorig of uit op stevige headlines.

Natuurlijk, hij heeft een stom shirtje aan. Verder is er niks mis mee.
De grote is vraag is. Ga je dit over een jaar nog zetten of heeft dan Ajax zijn ziel teveel beïnvloed 😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan