Geen idee of je serieus bent, maar ze hebben in ieder geval 0,5% opleidingsvergoeding ontvangen bij de transfer van PSV naar Tottenham (aldus een Ajax fansite).
Hij heeft bij PSV ook in de jeugd gespeeld. Dus ook opleidingsvergoeding voor PSV.
 
The Athletic (betrouwbaar) meld dat ze Steven voor £21.5m (€25m) gaan halen…hoe is het in godsnaam mogelijk dat ze Haller voor €10m meer verkopen en Bergwijn ervoor terugkrijgen…wat een namaakclub, lekker oud spelers van ons kopen, oud jeugdspelers terug blijven kopen en Ihattaren geforceerd in de beker brengen terwijl hij nog rollend zijn bed uit moet komen…🤮

Ook van Steven snap ik het totaal niet, met de vorm die hij liet zien bij Oranje had hij makkelijk voor een betere club kunnen kiezen in een grotere competitie…ambitieloos blijkbaar…
 
The Athletic (betrouwbaar) meld dat ze Steven voor £21.5m (€25m) gaan halen…hoe is het in godsnaam mogelijk dat ze Haller voor €10m meer verkopen en Bergwijn ervoor terugkrijgen…wat een namaakclub, lekker oud spelers van ons kopen, oud jeugdspelers terug blijven kopen en Ihattaren geforceerd in de beker brengen terwijl hij nog rollend zijn bed uit moet komen…🤮

Ook van Steven snap ik het totaal niet, met de vorm die hij liet zien bij Oranje had hij makkelijk voor een betere club kunnen kiezen in een grotere competitie…ambitieloos blijkbaar…
Misschien hebben spelers minder loyaliteit aan clubs dan fans 🤔
 
Misschien hebben spelers minder loyaliteit aan clubs dan fans 🤔
mind-blown-300x225.jpg
 
Misschien hebben spelers minder loyaliteit aan clubs dan fans 🤔
Heeft zich in het verleden niet al te positief uitgelaten over hoe hij bij Ajax behandeld is in de jeugd dus vind deze move vreemd. Blijkbaar heeft ie dat achter zich gelaten. Heb nog steeds de valse hoop dat hij Ajax de hele transferwindow aan het lijntje gaat houden en ze dan op het einde afwijst zodat ze geen tijd meer hebben iemand anders te halen. Maar dat is ijdele hoop.

Als ie naar jullie komt: gefeliciteerd. Het is echt een mega goede speler. Is een van de enige spelers waar ik al sinds de jeugd super enthousiast over ben en is in de jaren dat hij nog bij ons speelde altijd mijn favoriete PSV'er geweest. Extra zuur dus...
 
Van Bergwijn is het al jaren duidelijk dat hij in een Ajax pyjama slaapt toch? Die stond bij ons tussen neus en lippen ook al te verkondigen dat hij een transfer naar Ajax best zag zitten. Zit niks van loyaliteit in die vent, en ik moet zeggen dat ik ook een bloedhekel had aan de houding die hij in zijn laatste weken bij ons liet zien. Jaren geleden met alle bombarie vertrokken/weggestuurd uit de jeugd, bij ons opgevangen en alles gekregen wat hij maar kon wensen om zijn carriere te kickstarten. Maar over 2 weken staat meneer te verkondigen dat hij Ajax altijd al de mooiste club van Nederland vond.

In ieder geval top dat er weer spelers komen die je het liefst over de boarding ziet vliegen, houdt de stomme club toch weer in stand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan