Mario Götze (M)

'Transfer Mario Götze naar Eintracht Frankfurt rond, contracten worden dinsdag getekend'​

link
Transferexpert Fabrizio Romano meldt dat Mario Götze definitief naar Eintracht Frankfurt gaat vertrekken. De Duitser heeft een akkoord bereikt over een contract voor drie seizoenen en de regerend winnaar van de Europa League heeft maandag aan PSV laten weten dat de clausule in het contract van Götze betaald zal gaan worden. De contracten zullen dinsdag al getekend gaan worden.
 
Maar ook een speler die 90 minuten lang alles gaf, zich een slag in de rondte werkte. Die combinatie tussen een harde werker en technische begaafdheid is heel zelden bij PSV te zien, want die spelen normaal een stapje hoger. Enorm genoten van Mario, hopelijk gaat hij het ook in de Bundesliga nog een keer laten zien.
Bij psv was hij een van de spelers waar een fan voor naar het stadion komt.
 
Uit: Gotze, Thomas, Sadilek, Baumgartl, Zahavi, Bruma, Mvogo, Muller (mis ik nog 1?)
In: Benitez, Waterman
 
Uit: Gotze, Thomas, Sadilek, Baumgartl, Zahavi, Bruma, Mvogo, Muller (mis ik nog 1?)
In: Benitez, Waterman
Luckassen ... Als hij zelf niet gaat wordt hij wel weggebracht. :bye:

bord-uitgang-rechts-muur.jpg
 
Mixed, stapje terug omhoog voor hem (in mijn ogen) maar hoewel n grote naam vond ik hem toch ook vaak genoeg te weinig brengen. Niet meer de spil en versneller van vloeiende aanvalscombinaties die hij in zijn goede jaren bij Dortmund en der Manschaft was. Desondanks klasse in hoe hij zijn eigen taken uitvoerde, voorbeeldprof met super balcontrolle, overzicht en passing.
 
Vielen Dank für deine Zeit bei PSV Mario. :BALL: :) Viel Glück in Frankfurt. :bye:

FVybGYQXsAYyBQK
 
Laatst bewerkt:
Ik was destijds toen hij tekende bij PSV best wel wat jaloers. Een grote naam, wereldkampioen met Duitsland, die eventjes bij PSV ging spelen.

Nu terugkijkend kan je inderdaad zeggen dat hij een van de beste spelers was bij PSV. Maar desondanks heeft hij niet gebracht wat ik verwachtte, en dat was het hele PSV team omhoog trekken.

Hij is meer dan een goede speler, maar ik denk niet een echte leider die PSV misschien wel meer nodig had de afgelopen twee jaar.
 
Wat een opluchting dat ie weg is! RVN heeft er kijk op en een duidelijke voetbal visie. Weg met het vreemdelingen legioen. Gotze samen met Zahavi koning in het verkeerd druk zetten. Komt een bak geld vrij,
Dat laatste ben ik met je eens (over die bak geld), maar dat je hem op hetzelfde niveau plaatst als Zahavi vind ik een grove belediging. Vanaf het eerste moment zag je de pure klasse in al zijn acties. Ik durf te wedden dat hij bij Frankfurt een succes gaat worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan