fack was idd vergeten het hele topic door te zoeken.
shame-gameofthrones.gif
 
Jij bent echt nog dommer dan ik dacht. Je weet wel Wie. Lees je eigen bericht nog eens terug.
Ik vind je ook regelmatig op een vervelende manier uit de hoek komen hoor. Dat Luc niet eerst op zoek gaat of een ander de speler al heeft gepost (kom op dit was in februari dat je 'm postte) snap ik goed, zou ik ook niet doen. Ook niet de eerste keer dat je dan op een sarcastische manier even wil laten merken dat jij eerder bent geweest. Tis geen wedstrijd
 
Jij bent echt nog dommer dan ik dacht. Je weet wel Wie. Lees je eigen bericht nog eens terug.

Em je Zou mij met rust laten wat je zoals een klein kind. Terwijl je zelf ermee kwam. En dat voor een man van Al boven de 60 vind ik mar zielig voor je. (Sorry Kon het niet laten Toch te reageren)
Haha ja mijn geboortejaar kan ik niet zelf aanpassen in mijn account :p
Edit kan je dat niet zien zie ik. Hoe kom je erbij dat ik al boven de 60 ben? 😂
 
Is goed zal het niet meer doen. Spreek je anderen ook op hun gedrag aan of alleen mij waar het lijkt. Graag voorbeelden. Was niet eens zo bedoelt daarom ook de lachende smile erachter.
Jij hebt nog goede bijdragen hier met al je spelers die je weet te vinden, filmpjes die je doorstuurt. Altijd interessant om te zien

Anderen hebben vaak niet zo'n goede bijdrage, dus gaan bij mij direct op de negeer.
 
Is goed zal het niet meer doen. Spreek je anderen ook op hun gedrag aan of alleen mij waar het lijkt. Graag voorbeelden. Was niet eens zo bedoelt daarom ook de lachende smile erachter.
Ik ben net zo irritant hoor ik weet het. Maar na mij er al 100.000 keer er op aangesproken te hebben hebben ze het opgegeven :)
 
Is goed zal het niet meer doen. Spreek je anderen ook op hun gedrag aan of alleen mij waar het lijkt. Graag voorbeelden. Was niet eens zo bedoelt daarom ook de lachende smile erachter. (Dit was namelijk al een paar keer eerder voorgekomen)
Ik neem het je niet kwalijk, was van mijn kant ook grappig bedoeld.
 
Sowieso geeft je profielnaam al een hoop weg... 🤔
Vond het gewoon een leuke naam. Zag altijd de historie van de wedstrijd van de dag tijdens dat programma op zondag met Jack van Gelder en Elsemieke Havenga waarin ook Hans Kraaij een item had. Ben even de naam kwijt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan