Eredivisie Algemeen

Toch opvallend hoe vaak wij in de 2e seizoenshelft Feyenoord-uit moeten.
Maximaal 1x neem ik aan?

Laatste 10 seizoenen (2020/2021 niet meegerekend, toen vielen alle toppers in de 2e helft) was de uitwedstrijd tegen Feyenoord 4x in de 1e seizoenshelft en 6x in de 2e seizoenhelft. Wat dat betreft niet echt iets opvallends.
 
Het weekend van 18 september is ook een standaard prik voor PSV - Feyenoord volgens mij.

Ik zie trouwens redelijk wat wedstrijden op zaterdagavond, blij dat die weer terug is.
 
Ze hebben de eerste weken lijkt het rekening gehouden met de kwalificatie voor cl allemaal relatief makkelijke tegenstanders. Doe ze goed mag ook wel eens gezegd worden
 

Alsof het allemaal niet erger kan. Laat Grapperwaus lekker bij Ajax het bestuur induiken, als het zo'n Ajacied is.
En Feyenoord-fan Roemer vind je geen probleem?
Het gaat niet om het voetbal. :cautious: Politiek gekonkel is wat ze willen. :sneaky: :braak:
 

Alsof het allemaal niet erger kan. Laat Grapperwaus lekker bij Ajax het bestuur induiken, als het zo'n Ajacied is.
Dan krijg je een politieke proxybattle in de Eredivisie CV, met Roemer, Grapperhaus en Dijkhoff. :maniac:
 
Geen idee waar ik dit moet plaatsen, maar dit is lache om te kijken


Waren vaak toch mijn favoriete voetballers, die gasten die gewoon zeggen wat ze denken. Sjaak Polak was er ook zo een. Veerman nu ook

Heerlijk
 
Geen idee waar ik dit moet plaatsen, maar dit is lache om te kijken


Waren vaak toch mijn favoriete voetballers, die gasten die gewoon zeggen wat ze denken. Sjaak Polak was er ook zo een. Veerman nu ook

Heerlijk
Sjaak Polak en Ricky van den Bergh vind ik kansloze tokkies met voetbalhumor waar ik van moet braken. Veerman is volgens mij wel een aardige gast maar komt uit Volendam dus serieus neem ik hem niet, aangezien z’n moeder ook z’n tante is.
 
Sjaak Polak en Ricky van den Bergh vind ik kansloze tokkies met voetbalhumor waar ik van moet braken. Veerman is volgens mij wel een aardige gast maar komt uit Volendam dus serieus neem ik hem niet, aangezien z’n moeder ook z’n tante is.
Dan heb je bij Sjaak Polak in ieder geval niet goed opgelet. Volgens laatst een item gezien over hem als coach van de ADO dames
 
Terug
Bovenaan Onderaan