Hmm persoonlijk vind ik de blokken te groot naar mijn smaak maar al bij al geen slecht uit shirt
 
Tja het leven gaat door en dingen veranderen. Eens dat Philips mooi past op het shirt maar het bedrijf is zo veranderd de afgelopen jaren; ze hebben ook vrijwel geen belang meer bij shirtsponsoring. Ze richten zich niet meer op consumenten.

Ik vind de brainport oplossing heel slim en innovatief; en kan er prima aan wennen
Het doet me denken aan een krantenartikel waarin de regio samenwerkte om de neergang van Philips te boven te komen. Het doet me denken aan een quote van VDL topman van der Leegte dat men in Brabant elkaar zakelijk net wat meer gunt dan in de rest van het land. Het doet me denken aan de gezamenlijk gecoördineerde inzet om Brainport landelijk tot de derde mainport van het land te brengen.

In die geest vind ik Brainport echt een schitterende sponsor. Ik ben er heel blij mee.
 
Nou, das heel veel hype om alleen maar een shirt te laten zien. Leuk die connectie met het van Abbe en Glow, maar om er nu een filmpje van een half uur van te maken, waarin je eigenlijk niet eens goed ziet hoe het shirt er nu uit ziet. Ik moet er even aan wennen zeg maar! 😉 Er heeft een marketingbureau goed zijn best gedaan in ieder geval.
 
Hoop gewoon een keer iets moois / iets wat je qua marketing ook goed doet. Ajax speelde goed in op dat reggae shirt. PSV moet ook is wat slimmer zijn is toch naamsbekendheid voor je club.
Het heeft ze veel shirts opgeleverd maar Ik vond het een beetje een rare actie om Jacob Marley er bij te betrekken.

Mee eens dat het een goed idee is om qua marketing goed te doen. Ik vind de shirts van PSV eigenlijk altijd heel mooi op een aantal exemplaren na zoals het zwart-oranje uit shirt en het thuis shirt van 2020 met Umbro.
Die actie met het Fresku lied over PSV vind ik bijvoorbeeld wel leuk. Verder hebben we altijd wel leuke acties zoals een quiz, prijsvragen of nu weer met die wall of fame tegels.
 
Hij ziet er beter uit dan in die uitgelekte plaatjes. Ik moet soms een beetje denken aan het pak van Spider man, geen idee hoe dat komt
Nou, das heel veel hype om alleen maar een shirt te laten zien. Leuk die connectie met het van Abbe en Glow, maar om er nu een filmpje van een half uur van te maken, waarin je eigenlijk niet eens goed ziet hoe het shirt er nu uit ziet. Ik moet er even aan wennen zeg maar! 😉 Er heeft een marketingbureau goed zijn best gedaan in ieder geval.
De flitsende beelden, de muziek is bij vlagen mooi, historische logo's en oude fragmenten, die bal op het randje van een wolkenkrabber, en gewoon wat kletsende mensen op de achtergrond als de zon onder aan het gaan is. Leuk allemaal. Ik heb de wachttijden wel doorgespoeld
 
Terug
Bovenaan Onderaan