Memphis Depay

Leuk toch een werkende multiculturele samenleving. Dit zou het team van 1974 nooit zijn overkomen. Daarom winnen we ook geen toernooi meer. Allemaal vriendjes van elkaar die na de wedstrijd kijken wie de meeste miljoenen heeft. Gelukkig kijk ik alleen nog de persconferenties van Louis.
Scheelt, een toernooi winnen doet Oranje überhaupt zeer zelden.
 
Hoop topspelers die ik graag terug zie komen. Deze man staat niet in dat rijtje. Hoe wereldvreemd kun je worden. Bizar.
 
Ik noemde maar paar random voorbeelden, als je hem als geheel bestudeert zie je al snel dat hij op een ander planeet leeft en veel tekortkomingen heeft voor een normale maatschappij. Normale baan zal die nooit kunnen hebben en houden dus de kans dat die verkeerde pad op zou gaan is groot.

Want hij is Gangsta jonguhh
Je hebt 't er maar druk mee. Heel jouw stellingen zitten vol met aannames en vooroordelen
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Je hebt 't er maar druk mee. Heel jouw stellingen zitten vol met aannames en vooroordelen

No shit, als ik in de toekomst kon kijken zat ik nu lotto formulieren in te vullen ipv te lullen op het forum. Ik acht de kans zeer aannemelijk dat hij op het verkeerde pad zou zijn beland
 
No shit, als ik in de toekomst kon kijken zat ik nu lotto formulieren in te vullen ipv te lullen op het forum. Ik acht de kans zeer aannemelijk dat hij op het verkeerde pad zou zijn beland
Die jongen heeft altijd kei en keihard gewerkt om te staan waar hij nu staat. Ik vind dat hij wel wat meer respect verdient.

Hij laat zich nu wel erg dom uit in de media maar dat doet niets af van zijn mentaliteit
 
Die jongen heeft altijd kei en keihard gewerkt om te staan waar hij nu staat. Ik vind dat hij wel wat meer respect verdient.
Hij laat zich nu wel erg dom uit in de media maar dat doet niets af van zijn mentaliteit

Als sportman ver geschopt, als mens blijft het een droef toeter, tis maar wat je adoreert
 
Als sportman ver geschopt, als men blijft het een droef toeter, tis maar wat je adoreert
En dat alles baseer jij op wat je van hem ziet in de media... Toen hij nog in de jeugd zat heb ik hem een aantal keren gesproken via Twitter en langs het trainingsveld. Leuke gast hoor
 
En dat alles baseer jij op wat je van hem ziet in de media... Toen hij nog in de jeugd zat heb ik hem een aantal keren gesproken via Twitter en langs het trainingsveld. Leuke gast hoor

Dan heeft het grote succes, fame en geld hem verneukt, ik zou nu geen 20 seconde met hem in de zelfde kamer willen zitten.
 
Dan heeft het grote succes, fame en geld hem verneukt, ik zou nu geen 20 seconde met hem in de zelfde kamer willen zitten.
Dat geef ik je mee. Van die swagger boys die leven voor de buitenwereld hoef ik ook niet mee geassocieerd te worden. Alleen zeggen dat ie een crimineel zou zijn ben ik 't niet mee eens
 
Volgens mij heeft Memphis zelf ook toegegeven dat voetbal zijn redding is. En zijn mentaliteit hierin. Dus de aanname verkeerde pad is echt niet zo raar.
 
Spurs ook geen verkeerde club voor hem, mits hij speelt.
Die zouden hem alleen voor de breedte halen, absoluut niet doen dus. Kane en Son zijn het koningskoppel, Kulusevski de aankoop van de coach die Bergwijn vorig seizoen al van spelen af hield, en dan kochten ze Richarlison al erbij. Terwijl ook Lucas Moura er nog rondloopt, het schijnt dat Ajacieden die goed kennen. Nee, ik heb die interesse in het algemeen ook nooit begrepen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan