Formule 1

Hamilton z'n laatste ronde werd wel verpest door de rode vlag. Had een persoonlijke beste tweede sector, weet niet of dat genoeg was om Russell te verslaan.

Ferrari veel te sterk verder met name Leclerc. Zit niks anders op voor Max om derde te worden en de schade beperkt te houden. Schijnt wel dat de kans groot is op regen in de race. En Monaco en regen? Dan gaan we daar goed voor zitten, want dan gebeuren de meest gekke dingen.
Volgens Buienradar komt er morgen helemaal geen regen in Monaco.
Ik vraag me af waar dan de berichten vandaag komen dat het mogelijk gaat regenen.
 
Volgens Buienradar komt er morgen helemaal geen regen in Monaco.
Ik vraag me af waar dan de berichten vandaag komen dat het mogelijk gaat regenen.
Ik heb verschillende (internationale) weerapps gecheckt, en het is heel verschillend wat ze zeggen, maar de meeste zeggen toch wel regen morgen.

We gaan het zien.
 
Benieuwd of Verstappen nu volwassen genoeg is om gewoon schade te beperken. Derde finishen zonder fratsen. In plaats van perse eerste willen worden met een groot risico op crashen op het stratencircuit. Nog meer dan genoeg races te gaan.

Zo is het. Dat de RB hier in het nadeel zou zijn stond al vast. Gewoon uitrijden en eventuele verrassingen afwachten.
 
Verstappen moet gewoon zorgen dat hij de race finisht in de punten. Winst is helemaal niet relevant. Dan staat ie een paar weken lekker tweede in de rangschikking. Big fucking deal.
Maar welke idioot verzint er een race waarin je eigenlijk niet kan inhalen. Mesjogge. Een circuit waar de essentie van de sport uit weggesneden is.
 
Het gaat binnen een paar minuten nog harder regenen.
Alle kans dat ze gaan starten achter de safetycar op regenbanden.
De formatieronde gaat starten achter de safetycar om 15.09 uur.
 
De start wordt verder uitgesteld. Het is rennen met banden voor de monteurs. :maniac:
Het nieuwe tijdstip is vastgesteld op 15.16 uur. Het gaat harder regenen.
 
Rijen dan met die wagens. Wat is dit voor watjessport. Je moet toch in de race ook kunnen anticiperen en acteren op wisselende omstandigheden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan